Vis

Discussie in 'Voeding' gestart door Olifantje1991, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Ik vond voor onze dochter (7,5 maand) wat lekkere receptjes met vis. Zelf eten wij niet zo vaak vis, omdat we er niet zo dol op zijn.
    Kan ik voor haar zalm en koolvis uit de diepvries nemen of is het beter om toch vers te nemen? Die stukken zijn vaak erg groot dus dan moet ik of heel veel in 1x maken of weggooien (of toch zelf opeten:p).
    Die vis uit de vriezer is misschien wat beter te doseren dacht ik, maar zou er al zout o.i.d. aan toegevoegd zijn?
     
  2. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Je kunt prima ingevroren vis voor haar klaarmaken hoor.
    Goed groot mes en dan hak je er zo een stuk vanaf.
    Ik ben zelf meer fan van verse vis, maar het voordeel van een mini is dat je ze aan bijna alles kunt laten wennen :)
     
  3. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.601
    1.320
    113
    Westland
    Je kunt ook verse vis kopen, in porties hakken en in porties invriezen...? Voor t geval je twijfelt of diepvriesvis doorhakken gaat lukken...
     
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Ja tot nu toe lust ze alles en begin nu langzaam aan met vlees erbij dus dacht dan ook maar vis hè?! :D
     
  5. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Oh ja de omgekeerde volgorde kan natuurlijk ook gewoon. :D
     
  6. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Je kunt trouwens ook bij de visboer vragen of ze van een bepaalde vis een klein stukje hebben liggen.
    De visboer waar ik naartoe ga heeft vaak wel iets van makreel liggen waar hij zelf een salade van maakt of hij snijdt een makreel aan, geeft een bepaalde hoeveelheid aan mij en gebruikt de rest zelf.
    Scheelt je ook weer een heel pak kopen :p
     
    Olifantje1991 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina