Vitaminis zegels actie Lidl

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door 3boymom, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal.

    Ik was vandaag eens bij de lidl met me zoontje van 2. Aan het einde van de kassa's bij de uitgang lag een bak met knuffels de vitaminis. Me zoon had de banaan te pakken en wou hem mooi niet meer los laten. Ik vroeg aan de kassa juffrouw kan ik deze ook kopen? Helaas kon dat niet. Ik zei het is niet handig dat die bak knuffels bij de uitgang gezet word ik kom er haast nooit en me zoon van 2 uitleggen dat je moet sparen om er 1 te krijgen is erg lastig. Ze zou overleggen.of de bak elders geplaatst kon worden omdat meerdere kindjes dachtem dat ze t mee mochten nemen. Nu is mijn vraag wie heeft er vitaminis zegels van de lidl en wil ze tegen een kleine vergoeding aan me kwijt zodat ik me zoontje blij kan maken met bert banaan?

    Groetjes dee
     
  2. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Via ali express zijn ze te koop
     
  3. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Oh echt! Heb je een link?
     
  4. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Idd Ali.. Ik vind het eigenlijk een belachelijke actie. Je moet in een vrij korte tijd 1200 euro daar uitgeven om ze allemaal op te kunnen sparen. Al zien ze er wel heel geinig uit
     
  5. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind ze juist tegen vallen. Eerst dachten we Leuk! kunnen we mooi de ontbrekende bij elkaar sparen. Helaas toen ze eindelijk bij de Lidl lagen zagen we dat ze echt mini mini zijn.

    Mijn schoonmoeder heeft ruim 6 jaar geleden (ik meen bij de Vomar) dezelfde knuffels bij elkaar gespaard, alleen zijn die dus zeker 2x zo groot.
     
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Aaah ik dacht al dat ik ze groter kende! Nu snap ik waarom!
     
  7. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Die bij Ali schijnen andere oogjes te hebben (volgens een Lidl medewerker) die kunnen los gaan en zouden niet toegestaan zijn om op de NL markt verkocht/weggegeven te worden.

    Verder is t idd eigenlijk onmogelijk om in zo'n korte tijd al de knuffels bij elkaar te sparen.
    We zien wel hoe ver we komen, ik ga me er verder niet druk over maken. Ik heb op social media discussies gelezen.. Dan denk ik echt; t Gaat om iets wat je gratis spaart.. Sommigen gaan tekeer alsof ze verplicht zijn zo'n knuffel te kopen voor 100 euro.
     

Deel Deze Pagina