Ik zoek vleugeltjes om mee te zwemmen maar dan voor de allerkleinste dus vanaf 14 mnd. Ze niet meer te houden in het zwembad en ik moet echt maatregels nemen. Iemand die weet waar je ze online kan kopen voor een leuke prijs? Anders in een winkel die overal te vinden is.
ik kan niets vinden. Maar ze heeft van die inimini armen en ik hoorde dat er ook vleugels waren van 1 - 2 jaar. Ik kan alleen van 2-3 jaar vinden.
Ik heb weleens eerder naar vleugels gezocht voor 1-2 jaar. Maar niet gevonden. Volgens mij moeten de allerkleinsten in zo'n zitring.
van dat oranjemerk (ben de naam even kwijt) hebben ze zwemvleugels van 1-2 jaar. Dat zijn dus gewoon die knaloranje dingen. Ze zijn iets smaller dan de gewone. Ik vind het verschil niet echt groot. Dus wij gebruiken de gewone. Wij hebben zwemvleugeltjes met een meisje eraan. Maar die oranje dingen verkopen ze gewoon bij intertoys.
Ik heb ze ook bij intertoys gekocht. Ze hadden twee soorten die vanaf 11 kilo gaan. Op andere plaatsen alleen bandjes gevonden voor grotere/oudere kinderen. Mochten we weer gaan zwemmen dan moet ik wel een extra kilo aan ons kruimeltje kijken , de zwemband gaat voor de zekerheid mee. Bedenk wel dat je kind moet bewegen om boven te blijven als je bandjes gebruikt. Je moet er dus wel bij blijven; niet dat ik verwacht dat je wat anders van plan was hoor.
intertoys heeft zwembandjes van 0 tot 1 jaar en van 1 tot 6 jaar,... ik heb die vanaf 1 jaar gekocht ( maandje geleden)..... maaaar.... 2 maand geleden heb ik bij het zwembad zelf zwembandjes gekocht en die was van 3 tot 6 jaar.... en die waren kleiner als wat ik bij de intertoys kocht vanaf 1 jaar, ik zou dus voor de 0 tot 1 jaar gaan....
peetje> ooo ik dacht lekker te gaan zonnen. Hahaha. Nee gaat er gewoon om dat ze watervlug is (leuke woordspeling) en ze zich afzet tegen mij en liever zelf dingen wil doen. Waarschijnlijk denk ze dat het een groot bad is net als thuis en ze er kan staan en lopen en kruipen. Ik heb nu deze gezien. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.summer-shopping.com/cache/images/1810001160x107.jpg zijn ook wel leuk dacht ik zo.
Bij de Intertoys hebben ze ze inderdaad, geloof dat het van 0-1 jaar is. Er staat inieder geval op tot 11 kg.
Ik heb ze bij het babyzwemmen gekocht: aan de balie van het zwembad dus. Zijn van die ouderwetse oranje met klipje en aparte compartimenten. 8 euro 40, passen prima, klemmen en schuren niet en ze liet ze heel goed zitten. Mijn dochtertje heeft afgelopen maadag voor de eerste keer met bandjes gezwommen: lees gedreven Ze vond het geweldig. (Ze is 11 maanden)