Vliegvakantie met baby en 3-jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door brisingr, 15 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brisingr

    brisingr Lid

    1 nov 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoe doen jullie dat met alle spullen die mee moeten?
    Een baby en een 3-jarige ...
    Ik ben gewend om met de auto te gaan die ik tot het dak toe volstop met spullen
    Hoe gaat het met een kinderwagen? En meerijdplankje?
    Hoe doe je dat met luiers ? Aankleedkussen voor de baby in het hotel te regelen?

    Etc etc
     
  2. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Het is een beetje afhankelijk van waar je naartoe gaat en wat er beschikbaar is. Ervan uitgaande dat je niet ergens in een jungle gaat zitten, zal veel daar ook voorhanden zijn in supermarkten, zoals luiers en voeding. Dat neem ik dan alleen mee om de eerste dagen te overbruggen.
    Kinderwagen met reiswieg kan je soms tot aan de gate meenemen en soms (meestal) moet je die eerder inchecken. Meerijdplankje óf goed vastbinden aan kinderwagen of mee met handbagage.
    Verkleedkussen doen we niet aan op vakantie, dat gebeurt gewoon op bed/bank of op kastje en dan een handdoek eronder. Maar idd, misschien heeft het hotel dat ook gewoon beschikbaar.
     
  3. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hadden voor de eerste paar dagen luiers mee. Rest op locatie gekocht.

    Nutrilon voor baby wel mee voor hele reis.

    Wij hadden geen meerijdplankje oid bij. Onze 3 jarige liep gewoon alles.

    Aankleedkussen gebruikte ik op vakantie niet. Gewoon op bed oid.
     
  4. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ligt er natuurlijk aan waar je naartoe gaat en wat er beschikbaar is in het hotel. Zou daar eerst even informeren of ze een verschoonkussen, babybedje etc hebben. Luiers etc gewoon meenemen voor de eerste dagen, rest gewoon daar kopen. Verschonen kan idd ook prima op een laken.

    Verder hebben wij voor de kinderwagen destijds een pram pack gehuurd, zat ook nog heel veel extra ruimte in waar we luiers, zwembandjes, strandspul, schoenen en ander niet-breekbaar spul ingestopt hebben. Een meerijdplankje zou daar ook prima in kunnen.
    Op het vliegveld de draagzak gebruiken voor de baby.
     

Deel Deze Pagina