vloeien

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door talia, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb even een vraagje, na een hele poos vloeien was het eindelijk gaan minderen ik had bijna geen bloedverlies meer. maar gisteren is het best zwaar opnieuw begonnen ik maak me erg ongerust want ik weet niet of dit normaal is en ik kan mijn gyn maar niet bereiken. hopelijk kan iemand van jullie mij gerust stellen.

    groetjes Talia
     
  2. Niet meer actief

    Hoeveel bloed verlies je ongeveer als je echt stolsels aan het verliezen bent en echt heel erg bezorgd ben kan je het beste toch even de gyn bellen. Met bloedverlies moet je altijd voorzichtig zijn na de bevalling
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik verlies niet echt slotsels maar wel helder rood bloed. ik ben vooral bezorgt omdathet eerst zo goed als voorbij was en nu terug zo hevig opnieuw begint. ik ben mijn gyn al de hele dag aan het bellen maar ze is echt niet te bereiken.
     
  4. Niet meer actief

    hoeveel verbanden heb je ongeveer per dag?

    Voro het vloeien staat el ongeveer 6 weken dus misschien is dit het laatste.
     
  5. Niet meer actief

    meestal is het een dag of 10 na de bevalling geen bloed meer maar wond vocht. Je kunt ook contact opnemen met de huisarts die kan je medicatie geven voor het samentrekken van de baarmoeder aardoor de bloeding zal stoppen
     
  6. Gothica

    Gothica Nieuw lid

    11 mrt 2006
    2
    0
    0
    Ben je niet "gewoon" aan het menstrueren??
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb echt de volle zes weken gevloeid na de bevalling
    En eerst ook heftig , en later werd het beetje bij beetje minder, maar toch zes weken lang maandverbandjes nodig geweest.
     
  8. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ga straks toch maar eens bij de huisarts langs dan.
    ik denk niet dat ik gewoon aan het menstrueren ben want ik neem cerazette en ik geef borstvoeding, kan dat dan wel eigenlijk?
     
  9. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb ongeveer 8 banden per dag
     
  10. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Talia, ik gaf ook BV en slikte ook Cerazette en bij mij ging het vloeien over in een menstruatie, daarna werd ik braaf elke maand ongesteld, ondanks de pil, pas na een aantal maanden werd het minder (hihi, en toen stopte ik met de pil en nu ben ik alweer bijna 9 maand niet ongesteld :p :) )

    Maar ben je al bij de HA langsgeweest? En wat zei ie?
     
  11. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    heb je niet de dag voordat je weer begon te vloeien heel veel gelopen of te veel gedaan , bij mijn was het vloeien ook zo goed als over en toen heb ik een heel eind gelopen en toen begon ik weer te vloeien . en je kan tot 6 a 8 weken na de bevalling vloeien , als je stolsels ter grote van een tennisbal gaat verliezen moet je contact opnemen met ( dokter verloskundige gynecoloog )

    en als je het niet vertrouwd gewoon contact opnemen met je huisarts .

    groetjes yvonne
     
  12. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben dus bij de huisarts geweest en die denk dus dat het toch mijn menstruatie is. dat gaat wel snel he zeg. marije ik wilde je even vragen of je terug zwanger bent geraakt terwijl je Cerazette slikte? ik ben echt bang om snel weer zwanger te worden en omdat ik zwanger ben geworden terwijl ik de pil slikte (en ik was altijd heel stipt op mijn pil) vertrouw ik het met de mini pil niet zo echt.

    groetjes Talia
     
  13. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Nee, ik ben gestopt met de minipil toen Elske 4 maanden was, 2 maanden later was ik zwanger.
    Maar ik vertrouw die pil verder net zo als een "gewone"pil, als je maar op tijd slikt. Ik ga 'm over een paar weken ook weer slikken, vind het sowieso wel eng, want ik wil voorlopig écht even niet zwanger zijn...
     
  14. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    een paar dagen geleden is het vloeien eindelijk gestopt het werd hoog tijd.
    gisteren hebben mijn man en ik terug sex gehad, maar ik ben nog niet op na controle geweest ik mag pas de 28ste april terug langs gaan. kan het kwaad als we nu gewoon terug sex hebben of moeten we beter wachten tot ik op controle ben geweest?

    groetjes talia
     

Deel Deze Pagina