Vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Browny89, 9 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Inmiddels ben ik 6 weken en 2 dagen geleden bevallen van een gezonde zoon. Alles ging heel voorspoeding, ik voelde me meteen ook weer erg goed na de bevalling. Maar het vloeien is nog steeds niet gestopt. Het was wel eens een dag over een week of 2 geleden maar het is nu weer wat erger geworden heb ik het idee. Het is niet super veel, wel op te vangen met een inlegkruisje maar toch. Ik voel me er ook niet zo lekker bij, met name buikpijn en straalt door naar mijn rug. Ik geef volledige borstvoeding en het vloeien is niet langer dan een dag gestopt, dus ik verwacht ook niet dat ik al ben begonnen met menstrueren. Het is daar ook veel te weinig voor lijkt me. Na mijn vorige bevalling heb ik maar 3 weken gevloeid. Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb 10 weken gevloeid en volgens de vk kon dit ook zo lang duren ;) dus zou me nog geen zorgen maken tenzij je echt veel buikpijn krijgt.. dan mss even laten checken of er geen resten meer zitten.. maar lijkt me dat je daar dan al wel meer last van zou hebben gehad..
     
  3. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    Ik vloei ook nog steeds, 8 weken geleden bevallen. Ben begonnen met de pil 2 weken geleden als advies maar ik blijf vloeien... huisarts zegt gewoon de pilstrip afmaken. dus dat doe ik maar, maar ik word er helemaal gek van.

    Heb ook eens een week niks gehad dan weer wat dagen wel dan een dag niet. Nu ik met de pil ben begonnen weer aan 1 stuk door. Je bent dus niet alleen:p
     
  4. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hier ook langer gevloeid na mijn 2e bevalling in vergelijking met de 1e. Overigens was ik gewoon na 5 weken weer ongesteld dus het kan wél.
     

Deel Deze Pagina