vmk in augustus.. kan 't niet loslaten

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Duploke, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey oasis, sorry dat ik nu pas reageer, kreeg er eerder de kans niet toe.
    gaat 't terug 'n beetje met je?
    ik begrijp je echt wel hoor.. hier wel geen iui, maar ben bij Tygo in ronde 2 zwanger geraakt en bij m'n vorige zwangerschap was ik meteen zwanger en nu zitten we alweer in ronde 7.. 't lukt ook niet meer. Ik was vorige ronde ook alle vertrouwen kwijt, maar we mogen 't niet zo ver laten komen meisje.
    Maar 't gaat wel lukken bij jullie! je moet erin blijven geloven..
    ik ga héél erg voor je duimen dat 't nu raak is!
     
  2. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke,
    amai, je hebt ook al wat te verduren gekregen, het is niet eerlijk, vandaag 2 e echo gehad en er zitten 3 mooie follikels klaar en zondag gaat de iui door, hopelijk de goeie, de natuur zit toch raar in elkaar, soms ben je na 1 poging zwanger en daarna lukt het niet meer, zou het toch echt in ons koppeke zitten ?? ik heb al een zoontje van 10 jaar, en die is er gekomen na de 4 de iui, mijn gynecoloog ziet geen problemen hij zegt je hebt al je zoonjte , je bent zwanger geweest nu na 1 poging , het is nu kwestie van geduld te hebben , geduld e dat staat nu net niet meer in mijn woordenboek, ............ maar ons wachten zal beloond worden met een schattig boeleke, vele groetjes en tot gauw
     
  3. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje
    ah, super hè.. 3 mooie follikels.. iui wilt zeggen dat ze 't sperma injecteren? of halen ze je eitjes er dan uit? (sorry, maar ken er niks van..:))
    ik hoop echt dat 't deze ronde raak gaat zijn! ik zit hier rond m'n ei, maar geen idee of 't al geweest is of niet.. we zullen wel zien..
    wanneer kan jij dan testen? zondag over 2 weken?
    en ja, ik ken er alles van :) geduld staat ook niet in mijn woordenboek.. en hoe erg ik 't ook vind om 't te zeggen, begin ook te denken dat 't missch toch in ons kopje zit.. (maar probeer 't er maar eens uit te krijgen!) ;)
    héél veel succes hè
    knuf
     
  4. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke,
    inderdaad iui is sperma injecteren hoog in de baarmoeder, maandag 26 april word er een bloedafname gedaan en s'avonds resultaat, maar ik weet al gauw zelf het resultaat , je voelt gewoon of het goed zit, of je zwanger bent of niet, dus duimen maar.
    ga proberen zoveel mogelijk te ontspannen dat kan alleen maar ten goede komen hoop ik . ik weet niet wat dit is maar overal duiken dikke buikjes op , baby's , ik moet zelf in april , juni , juli op babybezoek en dat is niet gemakelijk , allemaal vriendinnen die dan moeten bevalllen en ik was de eerste in de rij want ik moest bevallen zijn midden maart, ......
    wij gaan ons sterk houden en hopen op goed nieuws.
    je zei dat je niet weet of je eitje al geweest is, mischien de ovulatietesjes es proberen ??? alvast succes en hopelijk is het raak, dan kunnen we samen verder kletsen over al onze kwaaltjes ha ha ha , want ik was hondeziek toen ik zwanger was echt niet te doen , maar dat neem je er graag bij he,
    veel liefs oasis
     
  5. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, weer wat bijgeleerd :)
    ja, ik vind 't hier ook erg.. overal over baby's en zwanger zijn en worden :)
    moet zelf ook nog op babybezoek en nicht van m'n man moet bijna bevallen.. we waren samen uitgeteld. Ga 't daar ook nog moeilijk mee hebben denk ik zo. ik was op 26 april uitgeteld en ga de 25ste of zo testen.. missch wacht ik wel tot de 26ste..
    't gaat voor jou helemaal goedkomen! de 26ste gaat je geluk brengen :)
    en dan kunnen we hopelijk tegen elkaar klagen, want heb me bij m'n zoontje ook 9 maanden ellendig gevoeld :)
    maar dat neem je er idd graag bij.

    ik heb de vorige rondes ovutesten en tempen geprobeerd, maar werd daar te zenuwachtig van en hebben besloten 't nu een paar rondes op z'n beloop te laten

    we zullen wel zien.. ;):)

     
  6. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke,
    hoe gaat het met je??? hier weer ferm aan het stressen , alhoewel ik toch al weer denk dat het niks ga zijn, pffffffffff, weeral die verdomde menstruatiepijn , de gynecoloog wil nog 1 poging doen en dan een kijkoperatie en overschakelen naar ivf , hopelijk is het niet nodig hoor . tot gauw liefs oasis
     
  7. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hier deze morgen 'n negatest en ook menstruatiepijn, dus denk ook dat 't weer niks is.. gaan morgen 't mannetje zijn sperma laten testen en ga dan ook meteen 'n afspraak bij de gyn maken.
    ik hoop voor je dat je 't mis hebt en dat je gewoon zwanger bent!
     
  8. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke, vind het erg dat je weer negatieve test hebt, mischien te vroeg getest ???? ik probeer je hoop te geven, en heb zelf geen ,....... mijn vriendin is maandag bevallen en ga proberen vanmiddag op babybezoek te gaan, maar ben hier al 2 dagen tranen met tuiten aan het laten, ik ben super blij voor haar, maar ik ben zo jaloers , ik was de eerste in de rij van vriendinnen die zwanger was, er zijn er nu 3 na mij, eentje maandag bevallen, eentje in juni en eentje in juli pfffffffffffffffffffff
    tot gauw liefs oasis
     
  9. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    ik snap je wel hoor meisje..
    en zij gaat dat normaal ook wel snappen hoor; en missch ben je nu ook wel zwanger!!

    en ik heb ook geen hoop meer hoor.. maar heb wel nog hoop voor jou!
     
  10. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje, ik heb te vroeg gereageerd.. heb daarstraks opnieuw 'n test gedaan en ik heb 'n 2de streep!!
    foto staat bij vage testen en in 't NOD forum!

    ik hoop zo dat jij ook zwanger bent!!
     
  11. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij subke, super nieuws is dit krijg er kippevel van amai, en had je kwaaltjes ??? of merkte je niks ??? dkke proficiat
     
  12. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    dankjewel oasis, maar 't streepje was vandaag ook nog heel licht, dus ben best wel ongerust dat 't wéér fout gaat lopen..
    morgenvroeg nog maar eens testen..
    en nee, geen kwaaltjes.. helemaal niks. Vandaag wel misselijk, maar dat kan ook tussen m'n oren zitten ;)

    en jij? al ergens last van? wat denk je zelf?
    zou toch super zijn als we nu samen zwanger zijn!
     
  13. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    g'morgen meisje!
    de test was deze morgen gelukkig 'n stuk duidelijker!
    :D

    nu jij nog! ik hoop 't zo!!
     
  14. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk niet dat ik je ga volgen , heb alleen verdomde menstruatiepijn het gevoel ze elk moment gaan komen,maandag moet ik gaan voor bloedafname , pffffffffff
    super subke, ik ga duimen voor je dat alles goed gaat, ga een extra kaarsje branden bij ons engeltje luigi, hij zal er voor zorgen dat het goed komt , veel liefs oasis
     
  15. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    ik hoop 't toch wel meisje.. ik hoop 't echt..

    dankje voor 't duimen en lief dat luigi over ons waakt, dankje voor 't extra kaarsje..
     
  16. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey meisje

    was 't eigenlijk beetje meegevallen bij dat babybezoek bij je vriendin?
    en zenuwachtig voor morgen?
    ik kan pas laat op internet, maar ik hoop dat je me iets laat weten!

    ik hooop zoo dat 't raak is!!!
     
  17. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo subke,
    het babybezoek was bikkelhard, als je dat boeleke in je armen houd , denk je direct aan je kindje die je bent verloren , verschrikkelijk , ben er nog altijd niet goed van, ............ hoe ga het met jou ???? alles ok ??? ik laat morgenavond zeker wat weten, het zal uiteraard ook niet vroeg zijn want gynecoloog belt altijd zeer laat, ahoewel ik de uitslag al weet hoop ik toch nog, het mag nu gauw es beteren en es goed nieuws zijn want ik ga er echt aan onderdoor , veel liefs oasis
     
  18. oasis

    oasis Lid

    7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    subke,
    heb net telefoon gekregen van gynecoloog , ik ben zwanger, kan het niet geloven, heb wel 10 keer gevraagt of het klopt, heb geen symptonen enkel een fel menstruatiegevoel , zal er wel bij horen zeker ??? mag dinsdag 4 mei op controle , wij zijn samen zwanger , ongelooflijk , dikke knuffel oasis
     
  19. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    whaaaa!!!! super!!!! sta hier helemaal te shaken!!
     
  20. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    luigi heeft goed voor z'n mama gezorgd :)

    kan 't ook nog niet geloven, echt super!!
    voor wanneer ben je uitgeteld?

    ik ga morgen bloed laten trekken bij de HA en dan zien hoe 't verder moet nu..
     

Deel Deze Pagina