Vocht uit mijn tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessica83, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik ging net douche en stond even voor de spiegel. Ik zag dat mijn tepels heel donker van kleur waren. Ik heb de hele dag al last van gevoelige tepels dus ik kneep erin om te voelen hoe gevoelig ze waren. Op dat moment komt er wit vocht uit mijn tepels. Ik schrok me dood en keek of de andere tepel dit ook deed. Dit is dus wel het geval. Ze doen niet pijn maar zijn gewoon wat gevoelig. Iemand enig idee hoe of wat?
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo

    dat had ik eerst ook ik ben 6weken zwanger geweest dus het kwam bij mijn daardoor,,,,
    ik had alleen wle echt superpijn aan men borsten kon geen bh meer aan

    succes

    grt
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jessica, even andere vraag.
    Ben je wel eens naar de dokter geweest voor je cyclus lengte?
    Met zulke korte cyclussen! Heb je enig idee wanneer je eisprong valt zeg maar?
    Niet om je bang te maken, maar je hebt wel een bepaalde lengte nodig na je eisprong om een innesteling mogelijk te maken.
     
  4. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja idd erg korte cyclus

    Dat vochtverlies uit de tepels was bij mij geen zwangerschap(teken).

    Liefs, Paula
     
  5. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Natasja:
    Jah ik ben bij de ha geweest en ben door gestuurd naar de gyn. Van binnen is alles goed. Mijn eisprong gaat vaak niet goed waardoor mijn lichaam de hele cyclus afbreekt en weer opnieuw begint. Ik heb ook niet iedere maand een eisprong. Heb er 2 gehad sinds het stoppen met de pil. Ik moet afwachten zegt mijn gyn.

    Overgens doen mijn tepels nu wel heel erg pijn. Heb er bijna niet door geslapen.
     
  6. pechvogel

    pechvogel Actief lid

    15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik zou toch even terug gaan naar de huisarts. Er zijn vrouwen met een te hoog prolactine gehalte zonder dat ze ooit zwanger zijn geweest. Dit is het hormoon wat er voor zorgt dat je borstvoeding krijgt. Als je dit hebt, heb je ook geen of maar sporadisch een eisprong. Hier zijn overigens medicijnen voor. Ik zou terug gaan en bloed laten prikken als ik jou was. enneh, niet te hard knijpen, daar gaan ze ook zeer door doen ;)
     
  7. hopes

    hopes Bekend lid

    24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik heb het iedere maand in mijn cycles, maar niet zwanger....
     
  8. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    heb het ook tijdens m'n cyclus, al jaren ook tijdens het slikken van de pil.
    hoeft dus niet specifiek een zwangerschaps verschijnsel te zijn..
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik knijp er niet meer in. Vind het maar eng en ze doen pijn. #-o Ik kijk het vandaag en morgen nog even af. Als het blijft komen bel ik even de ha.
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    En gaan ze daar niks aan doen dan?
     
  11. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Nee alleen maar afwachten. Als het over een aantal maanden niet herstelt is en ik dus nog geen normale cyclus heb moet ik weer langskomen. Maar tot die tijd maar afwachten. :( :(
     
  12. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    In de vorige ronde had ik dat ook. Op de dag dat het stopte (ben wel doorgegaan met kijken :oops:), werd ik een dag later ongie.
    Ook deze ronde kon ik er vocht uitknijpen. En dat kon ik tot het weekend nog steeds. Ik ga nu niet meer controleren.

    Ik las overigens dat het kan pasen bij zowel ongie worden, als zwangerschap, vanwege de hormonen. Zolang het uit beide tepels komt, is er niks "engs" aan de hand. Zodra het een andere kleur is, of uit een tepel, dan moet je inderdaad je ha bellen.
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jeetje wat rot zeg!
    Eigenlijk heb je zo toch geen eerlijke kansen?

    knuff!
     
  14. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik wacht maar gewoon af. Soms heb ik wel een eisprong en soms niet.
     
  15. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    [quote="Jessica83Overgens doen mijn tepels nu wel heel erg pijn. Heb er bijna niet door geslapen.[/quote]

    Tip voor iedereen die pijnlijke borsten heeft. Ik heb nogal zware borsten en had -toen ik de pil slikte- regelmatig pijnlijke borsten. Om te kunnen slapen doe ik dan zo sportshirtje aan, met ingebouwde beha. Dan zit de boel zacht en toch stevig ingepakt. Dan doet het niet meer zoveel pijn. Misschien een idee.

    Succes!

    Sonja
     
  16. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dat is idd een goed idee.

    Ik kom net bij de ha vandaan. Ik kon er gelijk terecht. Ze kan geen knobbeltjes of andere ongelijkheden vinden. Ze wilde wel eens zien wat er dan uit kwam, deed kneep ik heel zachtjes in mijn tepel. En ja hoor weer witte vloeistof. Ze kon gelijk zien dat het melk was. Ze ging het met haar mentor overleggen want ze wist niet goed wat ze ervan moest denken. Waarschijnljk wordt het bloedprikken. Ze beld me straks erover terug. Dus geen borstkanker, geen ontstekingen en geen zwangerschap. Dus waarschijnlijk wordt ik dan getest op dat prolactine.
     
  17. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Heb vandaag bloed laten prikken. Ben getest op prolactine en op mijn schildklier. Kan vrijdag bellen voor de uitslag.
     
  18. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    heey meiden ik heb dat ook nog steeds wit verlies uit mijn borst..
    eerst had ik het uit twee borsten maar nu nog maar uit 1..
     
  19. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

    Ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil ook last van melkachtige afscheiding uit mijn tepels. Ben niet zwanger (volgens de zwangersschapstesten) maar wat het precies is weet ik niet.
    Ben nog steeds met de eerste ronde bezig, wil maar niet ongesteld worden.
    Maar na het lezen van bovenstaand stukje zakt de moed wel een beetje in mijn schoenen moet ik zeggen.
    Ga morgen eerst maar even bellen met de huisarts.

    Groetjes Taby.
     
  20. pechvogel

    pechvogel Actief lid

    15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Niet te veel zorgen maken hoor! Hier zijn medicijnen voor. Zij zorgen ervoor dat je hormoonspiegel weer goed wordt en je dus een eisprong kunt gaan krijgen. Er zijn genoeg vrouwen hiermee op natuurlijke wijze zwanger geworden.
     

Deel Deze Pagina