Vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door G89, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Is hier toevallig iemand, die haar abonnement ook mag verlengen bij vodafone en die dit ook online doet?

Ik heb hier ontzettend veel problemen mee en kan ook niet echt zeggen dat de klantenservice weet wat ze doen!!!

Het begon:
    Ik bestel een nokia, krijg 3 dagen later een sms, dat het toestel niet leverbaar is. Prima kan gebeuren.
    Gebeld met de online service en kon binnen 48u een nieuwe bestelling plaatsten.
    Zo gezegd zo gedaan.
    Online nieuwe bestelling gedaan dit keer Sony Vivaz en hoefde niets extra's voor het toestel te betalen.
    Ineens kreeg ik een melding, dus hup weer gebeld. De medewerker heeft het voor mij in het systeem gezet en zou een e-mail ter bevestiging krijgen.
    Niet gekregen, dus vandaag weer gebeld. Schijnt dat de bestelling niet in het systeem staat. Dus die medewerker die ik aan de lijn had, zet hem er opnieuw voor me in en ineens moest ik 39,- euro bij betalen voor het toestel.

Ik zeg; dat kan niet!! Volgens jou collega hoefde dat niet en ook op de site staat dat ik niets bij moet betalen en hij ging me toch even uit de hoogte doen zeg, wat een aso!! Ik zeg; jullie moeten wat aan de site doen, want die werkt niet zoals het moet! En toch raar, dat ik bij jou wel moet betalen en bij jou collega en via internet niet!? Anders kan ik net zo goed overstappen als ik zo behandeld wordt. Je doet wel erg uit de hoogte.
    Tja, dan doe je dat toch lekker, dat maakt mij niet uit! Kreeg ik als antwoord. Ik werd zo pissig, dat ik hem gewoon af gedrukt heb!

Wat een manier om met klanten om te gaan zeg!
    Kortom nu heb ik nog geen nieuw toestel!

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Jammer, je had zijn naam moeten vragen. Ik denk dat die baas van die jongen ook niet blij zal zijn met zijn reactie.

3. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn vriend had al in februari moeten verlengen en het is alleen nog maar gedonder geweest... iedereen bij die telefonische helpdesk spreekt elkaar tegen, een annulering duren megalang en via internet verlengen lukt nu weer helemaal niet meer....

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland

Ja, dat had ik eigenlijk wel moeten doen. Dat bedacht ik me ook toen ik op gehangen had!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Nou, dat is ook fijn! Dus zijn abo is nu stil zwijgend verlengt? Hij kan nu zeker geen nieuwe telefoon meer uitzoeken?
    Gelukkig was de annulering van die nokia binnen 48u verholpen, maar ik kan gewoon niet verlengen op de site.
    En Pietje zegt dit en Jantje zegt dat! Fijne samenwerking onderling, dus ik zit nu te denken om over te stappen, maar dan krijg je weer extra kosten en dat wil ik dus niet!
    En verder heb ik het altijd prima gehad bij hun, maar ineens is er zoveel gedonder!!!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.147
    8.116
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb ook vodafone en vorig jaar mijn SE c905 besteld online en dat ging allemaal prima eigenlijk.

had een keer een vraag, ik dat hun gemaild, binnen 2 dagen had ik antwoord.

Word ik later gebeld. of ik een vragenlijst wilde doornemen, Nou prima, dus ik gedaan.

Zegt ze: en wilt u teruggebeld worden?
    Ik: waarover?
    zij: eh, ehm, eh, 1 moment
    ik: ok
    *muziekje*
    Zij; bedankt voor het wachten, ik heb geen id waar we over terug moeten bellen.
    ik: hahahahahaha ok

Wat een nerd

7. danip

danip Niet meer actief

Hier ook steeds problemen met Vodafone. Mijn man heeft 6 weken moeten wachten op zijn toestel. En ik kreeg een kapot toestel thuisgestuurd, maar ik moest hem dan maar opsturen naar de reparatieservice. Dat ging dan 2 weken duren. Krijg ik hem eindelijk weer terug doet ie het nog niet. Moest ik hem maar weer opsturen, wat ook weer 2 weken ging duren. Toen heb ik met heeel veel moeite alles geannuleerd en ben ik naar KPN gegaan. Nooit weer Vodafone...

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, hij kan vast nog wel verlengen maar dan moeten we vast eerst weer bellen en dat kost ons heel veel geld (we hebben Scherp en dan is de klantenservice 25 cent per minuut. sindsdien gaat *alles* mis en zouden we dus voortdurend moeten bellen, wat een toeval ;) ).

Maar hij kiest geen nieuwe telefoon hoor, wij gaan altijd voor de sim-only korting. Dan heb je 150 min + 50 smsjes voor 7 euro per maand ofzo. Toestel is nog lang niet versleten..

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Hahaha! Ja, ik heb vorige jaar ook mijn huidige telefoon online besteld en dit ging ook allemaal prima. Het toestel werd inderdaad binnen 10 werkdagen geleverd, dus daar ook helemaal geen commentaar over, maar dit jaar!! En dat terwijl er meerdere mensen met problemen zijn over de online bestelling, dat doe je toch iets aan het probleem!

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe! Ik heb eerder bij HI gezeten en ook helemaal geen problemen mee gehad, maar ik ben toen over gestapt, omdat Vodafone een actie had, die me wel erg aansprak. Sinds 2008 zit ik dan ook bij Vodafone en verder nooit geen problemen gehad.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.147
    8.116
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ben ook eens gebeld:

Goedemiddag met Vodafone, spreek ik met die en die
    ik: ja
    Oh dan hebben we het verkeerde nummer, tot ziens
    ik: huh wtf
    5 minuten laten, trrrring
    ik: Hallo?
    Vodafone: Spreek ik met die en die?
    ik: Ja
    Vodafone: Oh goedemiddag, met vodafone, *verhaal*

hoezo retarded

Die site van Vodafone is sowieso net zo onstabiel als een eenpotige kip op een stokje. Je moet ook altijd goed je rekeningen checken, vorige keer kon ik 80 euro betalen omdat ik volgens hun 300 smsjes boven mn tegoed van 1000 smsen zat. Nou gelukkig heb ik een smsteller op mn telefoon en zat ik er 400 onder! dus heb het geld teruggekregen.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland

Nou lekker! Dan zal ik dat ook maar eens checken, want ik heb dus ook die 1000 smsjes per maand. Ik denk sinds ik de telefoon heb ( vorig jaar april ) dat ik nog maar 400 smsjes verstuurd heb... terwijl ik er 1000 per maand mag !

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.147
    8.116
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ALTIJD je rekening checken bij Vodafone. Ik heb online rekening, gespecificeerd.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Hmm, hang inmiddels al 15 min in de wacht, omdat alle medewerkers in gesprek zijn!!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.147
    8.116
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    met elkaar ja

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.032
    1.256
    113
    Nederland
    Hahaha, dat denk ik!

Inmiddels iemand aan de telefoon gehad, maar echt waar wat zijn die lui dom!
    De reden waarom ik via de site geen online bestelling kon doen, is omdat de bestelde nokia toestel ( wat niet geleverd kon worden ) helemaal uit het systeem moeten halen bij mij.
    Principe zou ik binnen 48u weer een nieuwe bestelling moeten kunnen plaatsen, maar omdat ik het heb willen verlengen moeten ze het oude systeem o.i.d. er weer op zetten ( mijn abo nu ) daarom kan ik nog geen nieuwe bestelling plaatsen online. Over 2 dagen moet dit weg zijn en dan kunnen zorgen ze dat ze een goede aanbieding voor me hebben!

Jezus, is dat zo moeilijk om dat uit te zoeken en dit aan de klant te vertellen in plaats van zo aso te gaan doen met een uit de hoogte gesnauwde bek!

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daarom verleng ik altijd in de winkel!
    Nooit problemen mee gehad gelukkig!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb vorig jaar na verlening half jaar lang drama gehad met een veels te hoge rekening omdat alles buiten mijn tegoed belast was... foutje van hen, waar ik dus 6 maand lang achteraan heb moeten bellen en zeuren om mijn credit te krijgen, was echt gigadrama!!

Deel Deze Pagina