Mijn dochtertje is nu bijna 5,5 maand en krijgt nu nog 5 voedingen per dag friso hypo.4 keer 180 ,6 schepjes en dat gieten we naar 190ml af en de laatste gieten we niet af dus ongeveer 210ml.Nu krijgt ze al fruithapje en dat gaat allemaal perfect.Ze slaapt goed en huilt zelden en is een tevreden meisje. Nu is het schema zo, 6.30 fles 10.30 fles 14.30 fles 18.30 fles 22.30 fles en dan iedere keer ergens fruithapje tussendoor 1 keer per dag Nu wil ik het schema zo maken, 6.30 fles ,maar dan niet meer afgieten 10.30 fles " "en fruithapje potje 14.30 fles " " 18.30 groentehapje 20.00 Laatste fles en dan slapen tot de volgende ochtend 6.30 Als ik het zo ga doen ,doe ik het dan goed?Ze zit ook precies met alles op de groeilijnen en ik vind dat het zo goed gaat en ze is als we haar om 22.30 nog wakker moeten maken chagerijnig ,want ze wil gewoon lekker verder slapen. Mvg Chantal
Hallo Chantal, Je kunt het zeker zo proberen. Je mag ook aan de laatste voeding rijstebloem toevoegen als dat nodig is. Groeten eveline