voedingsbh

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie25, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben nu 36 weken zwanger en ben op een paar kleine dingen na klaar met de baby uitzet :) Maar ik heb een vraag over voedingsbh's.

Heeft er iemand ervaring met de voedeingsbh's van de Hema?? Ik zag ze van de week hangen voor 12euro. Ik vind andere voedingsbh's erg duur zoals bij prenatal enz. Ik heb wel een meegroeibh van de Hema, maar dat vond ik dus 3x niks en daar heb ik wel een duurdere voor gekocht, maar die kan ik na de zwangerschap ook nog wel aan. Mar als BV geven nou niet lukt, zit ik met zo'n dure voedingsbh ;) Ow en koop ik die gewoon in de maat die ik nu heb of kan ik toch beter wachten met kopen tot na de bevalling?

Hoor t graag van jullie :) xxx sas

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ze adviseren um te kopen in de maat die je nu hebt, heb ik in ieder geval wel gedaan. Ik hoor goede dingen over de voedingsbeha's van Hema, trouwens.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb er 1 van de h&m, erg fijn en niet spuuglelijk ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt ze super die van de hema......ik heb wel een maatje groter gepakt maar mijn borsten zijn ook gegroeid en naar ervaring (1 jaar lang bv gegeven) blijven ze ook wel wat groter...
    Ze hebben trouwens hele simpele maar nu ook wel wat leukere in de collectie!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb voor de bevalling ook een voedingsbh gekocht van noppies. Maar niet echt gebruikt omdat borstvoeding niet ging. Dus mocht ik nog een keer zwanger raken dan wacht ik mooi tot na de bevalling.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Vond ze waardeloos van de hema. Maar voor eerst is het goed genoeg. Als de bv goed gaat kan je altijd nog een andere (duurdere) bh kopen.

7. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten met kopen tot na de bevalling. Je weet niet hoe groot ze gaan worden. Mijn borsten zijn tijdens de voedingsperiode twee cupmaten groter dan normaal. Ik weet niet of je grote of kleine borsten hebt, als je wat grotere borsten hebt zou ik investeren in een goede voedingsbh met beugel. Als je wat kleinere borsten hebt volstaat die van de Hema ook wel denk ik. Succes!

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik heb geen ervaring met die van de Hema, maar de Prenatal vond ik wel redelijk, en de Triumph vind ik helemaal fantastisch! Wel ietsje duurder, 30 euro, maar met 2 stuks heb je wel genoeg aangezien je toch vrijwel elke dag gaat wassen met de baby dalijk :)

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    ik heb die van de hema en ze zijn super!
    Had eerst mijn eigen maat B gekocht, maar die waren toch echt te klein geworden, heb er nu 2 van C, maar wil er nog wel een bij, elke dag wassen doe ik niet, ook niet met baby, en als er melk op zit gaan ze snel stinken, dus dan zijn er 3 wel handig,
    Ik zou wel wachten met na de bevalling mijn moeder heeft ze snel even voor mij gehaald!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    zitten heerlijk van de hema!!

11. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewacht met kopen tot na de bevalling.Eerst gekeken of alles goed op gang kwam,zonde van je geld anders. Kwam bij toeval terecht bij iemand die medela producten verkocht en heb daar ook een bh gekocht.Echt een aanrader,lekker zacht, ze zien er alleen niet uit :(.

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Daarom wil ik ook niet meteen een dure bh kopen, straks lukt het niet of bevalt het niet goed en dan zit ik met zo'n dure bh! En ik dacht als die van de hema maar 12euro zijn en die ook goed en stevig zitten, probeer ik het daar eerst mee en dan kan ik altijd nog zien of ik een duurdere aanschaf ja of nee.
    En dat ze er niet uitzien, dat maakt me niet zo heel erg uit... bedoel manlief moet er toch ff vanaf blijven als ik BV ga geven ;) en dan daarbij, die meegroeibh's die ik nu heb zijn ook niet de charmantste in mijn collectie hahaha

xx sas

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb er 1 van de H&M en 1 van de Hema, vind ze allebei prima, maar die van de H&M is met beugels en die van de Hema zonder, is soms ook wel fijn, vooral met stuwing. Maar ze bevallen me allebei prima. Heb ze in week 38 gekocht geloof ik, en dan dezelfde maat die ik in mijn zwangerschap had (1 maat groter dan normaal)

14. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,
    Jij bent al 36 wkn zwanger, maar voor degene die pas zwanger zijn; ik zou dus geen zwangerschaps bh's kopen maar direct voedingsbh's, dan hoef je maar 1x iets aan te schaffen en heb je er daarna ook nog wat aan.
    En voor jou; probeer er eerst één, je kunt zo bijhalen en als het toch niet helemaal bevalt kun je beter wat anders kopen. Ik vind ze van de hema best okay, maar sommige zijn helemaal dicht, dus met zo'n rondje erin, ik vind het prettiger als je alleen iets onder je borst door hebt lopen als je het flapje openklapt. Klinkt een beetje onduidelijk geloof ik.....

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb de meegroei en 2 voedingsbh's van de hema.
    vindt ze erg fijn zitten.
    heb 2 weken geleden een grijs-gele gekocht bij de hema,was toen in de aanbieding,en die zit erg fijn hoor,en hij ziet er nog leuk uit ook!

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb trouwens bijna alleen maar de voedingsbh gedragen
    heb veel last van een erg droge huid de hele zwangerschap,en heb last gehad van een schimmel op mijn tepels:(:(:(????,dus even het kapje los maken,en ik kon ze makkelijk insmeren..

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.076
    370
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hema prima hoor, en die van Livera eigen merk zijn ook prima. Kosten 17,50 ... die had ik eerst gekocht om er zeker van te zijn de juiste maat te nemen... kon ik ze direct passen nl.

Deel Deze Pagina