voedingsbh's, wat een ramp!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje25, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Oh oh oh wat is het een ramp om een goede voedingsbh te vinden! Ik ben al bij verschillende lingeriezaken geweest en ze verkopen alleen maar van die slappe.... aangezien ik niet zo'n grote cup heb (b85) ziet dat er echt afschuwelijk uit!
    Ik heb nu een voorgevormde, zonder beugel(want dat zit nu echt niet lekker) van de prenatal gekocht...maar ik heb ALTIJD het probleem dat de bovenkant ''open'' staat, hij sluit boven dus niet helemaal aan... een kleinere cup pas ik niet want dan zit de onderkant in de knel... het stukje tussen de borsten hoort (volgens internet) aan te sluiten maar dat heb ik ook nooit (met een beugel wel maar zonder niet)
    Ik heb dus niet zulke volle borsten dat het gewoon fatsoenlijk in een gewoon, standaard beha past... ik erger me dood!
    Ik zit er zelfs over te denken om van die stoffen beha's zonder bandjes van de hema te kopen maar of dat goed is voor de borstvoedingstijd?

    Ik weet het zo onderhand niet meer en word er vreselijk chagerijnig van!
    Wie herkent dit en wat heb jij gedaan?

    groetjes maartje
     
  2. dnise

    dnise Fanatiek lid

    16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
  3. dnise

    dnise Fanatiek lid

    16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier van mezelf altijd kleine borsten gehad!

    met de 1e nooit bv kunnen geven maar wil het met de 2e erg graag proberen alleen zijn mijn borsten nu echt huge!!!!!!!!!:$:D

    dus zal toch voor een maatje groter moeten gaan ben ik bang maar h&m bh's hebben bij mij altijd prachtig gezeten dus misschien voedings bh ook wel?
     
  4. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ik ben laatst inderdaad bij de h&m geweest maar de omvangsmaat valt daar te klein en helaas hebben ze daar geen b90 :(
     
  5. GwoonAn

    GwoonAn Fanatiek lid

    1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Tussen stukje kopen voor de sluiting, zo maak je de omvang groter.
     
  6. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mag ik vragen waar je bent geweest? Zaken als Hunkemoller en Livera zijn niet de betere speciaalzaken namelijk.
    Hier juist het probleem van een grote cup. Ik ben naar Lincherie gegaan en uiteindelijk geslaagd voor een (voedings)bh van Anita zonder beugels. Omdat dit een echte speciaalzaak is hebben ze ook wat meer maten dan de standaard maten die altijd in de winkels tegenkomt. Ook kijken ze goed naar de vorm van je lichaam.
    Bij Lincherie denken ze ook met je mee in wat handig is en desnoods kan een bh vermaakt worden.
    Het is er wel wat duurder maar oh wat is het fijn als een bh goed zit.
     
  7. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Poe...ik heb eens op die site gekeken... 75 euro is niks voor een bh bij lincherie... dat is vast de reden dat ik daar nog niet geweest ben! Dat vind ik wel erg duur!
    Ik hoop dat ik het eerst anders kan oplossen eigenlijk
     
  8. Lieve1

    Lieve1 Lid

    7 okt 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee want herken het probleem!! Wat een drama pfff
    Heb ook al 2 bh's van de H&M met een tussenstukje ertussen maar heb er eigenlijk alweer spijt van dat ik ze gekocht heb.
    Tevens zegt iedereen dat ze na de bevalling ook nog flink groeien dus hoe weet je dat je de goede maat dan hebt?
     
  9. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Tussenstukjes kopen ;)
    Ik draag nu meegroei bh's met tussenstukje want ik heb E95, heb dus een bh gekocht van E90 en met tussenstukje zit het heerlijk :)
     
  10. Ligakoekjuh

    Ligakoekjuh Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de prenatal heb ze goede voedings bhs
     
  11. Noa2013

    Noa2013 Actief lid

    8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Ik zou echt eens naar een betere lingerie winkel gaan, en je ook goed laten helpen door het personeel. Er moet toch iets goeds te vinden zijn voor jou.
     
  12. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik weet dat het daar duur is. Helaas is er voor mij niks anders, ook normaal gesproken niet.
    Overigens hebben ze wel meer dan op de site staat hoor, heb nu namelijk een voedingsbh van Anita en die staat niet op hun site. Ik weet niet meer wat ik precies betaald heb maar het was geen 75 euro.
    Je kan altijd even heen om te kijken en voor wat advies toch? Je bent niet verplicht iets te kopen. Of je neemt je bh's mee en vraagt of zij voor je kunnen vermaken, dan betaal je alleen die kosten.
    Hoop dat je snel wat kan vinden!
     
  13. Tantelelle

    10 jul 2012
    87
    23
    8
    NULL
    NULL
    Wat Lieve1 ook al zegt, je borsten kunnen na de geboorte van je kindje nog flink groeien!

    Voor de zwangerschap van mijn dochter had ik cup D. Tijdens de zwangerschap werd dat al snel cup E. Twee dagen na de geboorte werd dit cup F! Dit is zo gebleven tot ik flink ging minderen met de voedingen (1 jaar en 2 maanden). De voedingsbh's in cup E die ik voor de bevalling heb gekocht heb ik dus nooit hoeven gebruiken.

    Mijn tip: wacht met kopen van een voedingsbh tot na de bevalling!
     
  14. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ik ga dan toch maar eens langs de lincherie zaak hier in de buurt maar dan wel na de bevalling... tot die tijd moet ik maar even sportbh's dragen ofzo?
     
  15. Jori

    Jori Bekend lid

    6 nov 2012
    864
    0
    16
    Anita BH met beugel!!!
     
  16. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Zijn die ook geschikt voor de "niet volle borsten" dan?
     
  17. soeee

    soeee Niet meer actief

    Ik heb ook een B cup, al is mijn voedingsbeha een C cup nog. Heb die van Noppies, erg fijn! Zal hem ff opzoeken :)
     
  18. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.884
    1.383
    113
    oh jeeee... Dat word nog wat dan...
    Ik had altijd een a en ze zijn gegroeid....helemaal naar een volle a. Hmmm ben nu aan de voorgevulde sport bh van de hema. Maar valt niet echt mee te voeden..
     
  19. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ik heb die van noppies ook al geprobeerd maar ook daar heb ik hetzelfde probleem. Moet gen dat ze wel boven mn borst goed aansluiten maar dan heb ik weer ruimte over mn hele borst zeg maar.. maarja, een cup kleiner kan dan weer niet want dan is de beugel te strak...pfff...
     

Deel Deze Pagina