Hi Dames, Ik was net een beetje aan het surfen en zag dat Alieexpres ook positiekleding verkoopt. Wie heeft hier ervaring mee? Uberhaupt kleding kopen via alieexpres zijn de maten gelijk aan de maten hier of valt alles kleiner? Ben heel benieuwd stonden leuke tuniekjes tussen en waren echt niet duur. Hoor t wel lieverds! Xxx foefoes
Echt de maten kijken in het schema ! Heb een shirt dat goed valt in juiste maat Maar ook een korte broek gekocht ( positie) in maat xxl terwijl ik zelf een M heb omdat het klein zou vallen, ik kreeg het binnen en was echt een xxs ofzo kreeg het niet eens over mijn benen 🙈
Altijd even de maattabel checken en vaak uit reviews kun je ook info over de maten vinden. Geen ervaring met zwangerschaoskleding van ali, mijn jurk voor de shoot is nog onderweg Maar met gewone kleding is mijn ervaring altijd 1 of 2 maten groter nemen.
nou ik zou het daar niet bestellen als ik jou was. mijn buurvrouw had een jas besteld xxl nou ze kon er echt niet in was eerder een s. ik heb er wel een schoenen besteld maar ook dan altijd de verkeerde maten en het duurt soms wel een maand voor je het binnen hebt
Ik heb er een zwangerschap (spijker) broek gekocht en de breedte was goed maar ik had nogal last van 'hoog water', haha. Hij zag echt op boven de enkels Sommige kleding zal vast goed vallen hoor maar de kwaliteit is niet echt heel goed. Mag je ook niet verwachten voor die paar euro, maar toch.