Voel je indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yoyo, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoyo

Yoyo Lid

10 dec 2007
    69
    0
    0
    Onderwerp zegt het eigenlijk al: voel je je kindje indalen of gaat dit een beetje vanzelf? Die van mij zwemt namelijk nog vrolijk in het rond en ik vroeg me af of je het echt merkt dat de kleine aan het indalen is/ingedaald is?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.054
    7.999
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik voel hele erge steken in mn liezen en een soort sja, geknars. Ken je dat gevoel dat je je lies verdraaid. Dat gevoel heb ik.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja ik voelde het wel en niet zon beetje ook kon van de pijn in mijn liezen en onderkant niet meer lopen!

maar het zakken (indalen) zelf voel je niet dnek ik!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Denk dat iedereen wel iets voelt ja, maar of iedereen het ook herkend? dat weet ik niet.

die van mij had sowieso al een voorkeur om met het hoofdje naar beneden te liggen, dus ik kreeg wel wat steken. voelde een beetje alsof er gewroed werd om er tussen te gaan liggen haha

bij een week of 34 0f 35 lag het al goed, later gaan ze pas vastzitten

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ja ik voel het, heb afgelopen 2x gehad dat ik een soort
    van lage buikpijn had zoals krampen.
    daarna zag ik echt aan mijn buik dat het iets gezakt was.... :)

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    bij 31 weken? dat is wel erg vroeg hoor, maar hoop voor je dat het zo was.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ben al een week of 2 verder, maar heb banner niet
    aangepast.
    Vk heeft tegen mij gezegd dat het tussen 32 en 34 begint
    met indalen....

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ok zou best kunnen

en toch wel fijn om te weten dat je kleine het zo wel lekker vind liggen ; )

9. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hoi,

32 of 32 weken is niet perse vroeg, hoor. Ik ben voor de derde keer zwanger en dit kindje is al sinds week 30 ingedaald. Ik voelde het ook direct, met een enorm stijf gevoel in mijn liezen (kon mijn benen bijna niet optillen) en veel harde buirken.

groetjes Jacobien

10. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik had indalingsweeen met week 30. Ohw auw. Dat deed behoorlijk zeer. Ik was in een woonwinkel toen het op het ergst was, ik verrekte van de pijn, en heb daar maar een seniorenstoel opgezocht, die achterover kunnen klappen met voetendeel eraan... en daar ben ik in gaan liggen tot het weer een beetje ging. Ik kon niet staan en niet zitten, het ging ook niet snel over, het heeft van begin tot eind wel een uurtje of drie geduurd. Ik vond het heel eng, ik wist ook niet wat het was, voor hetzelfde waren het echte weeen.
    Op een gegeven moment ging het dan weer, dus waren het geen weeen, er was geen bloed, dus geen schade, geen nattigheid, dus ook geen gebroken vliezen. Aan de vk maar eens gevraagd wat het nou was. Dat was normaal, het kon soms flink pijn doen, hoorde erbij, banden enzo. En toen ging ze voelen en zette grote ogen op en legde me uit dat ik waarschijnlijk indalingsweeen had gehad, want het kindje zat al tussen het bekken. Ze zei ook dat het nog wel vaker voor kon komen. Als de weeen regelmatig komen en steeds een beetje sneller zo om de 5 minuten, dan moest ik maar bellen want dan was het wel zover.
    Heerlijk al die begeleiding :rolleyes: morgen gaan we met de echo kijken hoe het kleintje erbij ligt.

11. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ons kleintje was met de controle bij 30+4 ook al een stukje ingedaald.
    Pas 2 weken later merkte ik er echt iets van dat ze wel verder in ging dalen. Steken in mijn lies, een ongesteldachtig gevoel 2 daagjes. Verder voel ik het heel goed als ze met d'r hoofdje draait (ligt nog niet vast) en heb ik meer plek voor mijn longen en maag (ik kan weer wat meer eten dan een maandje geleden). Nu met 34+2 is ze dus al wat verder ingedaald.
    Maar ze ligt nu ook nog niet vast, draait zo nu en dan om d'r as heen (wat een naar gevoel!).

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er echt helemaal niks van gemerkt. Onze baby was met 31 weken helemaal ingedaald, maar als de vk niks had gezegd had ik 't ook niet geweten ;).

Deel Deze Pagina