voel me NIET goed:-(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 12 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb geen idee wat er met me aan de hand is.
    ik zat net gewoon achter de laptop en ik werd ineens helemaal niet goed.
    ik werd ongelooflijk misselijk,moest echt gaan liggen en kon mn ogen niet open houden.
    het leek opeens op extreme vermoeidheid.
    wat later zakte het wat af en kon weer omhoog.
    maar hoe langer ik zit of sta hoe ellendiger ik me weer ga voelen.
    naar mijn idee is dit niet goed :confused:
    ik ben niet meer misselijk,maar voel me ongelooflijk slap enz...
    ik heb genoeg gegeten en gedronken.

    hebben jullie dit ook wel eens gehad?

    ik weet zeker dat het geen griep is.
    het voelt echt compleet anders dan griep.
    ik vind het maar eng eigenlijk :(

    X,Beroerde Denise
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Misschien ff een daling in je bloeddruk !! Mag nt teveel voorvallen hoor...eenmalig kan geen kwaad ! Misselijk en flauw voelen kan wel met je zwangerschap te maken hebben ...
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het begon gisteren al en vandaga is het erger!!

    ik vind het best eng en ga me ergens toch zorgen maken nu...
    mn vriend zei al dat ik anders de huisartsnepost moet bellen maar dat durf ik dan weer niet omdat ik bang ben dat ze denken dat ik een aansteller ben :oops:
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    misschien een te lage bloeddruk...? misschien f een paar zoute dropjes eten..? ik heb dat ook gehad in het begin...

    gr.sarah
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    net toch ff de huisartsenpost gebeld want het kwam weer opzetten.
    en inderdaad...hoogstwaarschijnlijk een te lage bloeddruk en ik moet regelmatig wat tussendoor eten en de komende laaste weken van de eerste 3 maanden elke middag even rusten.
    mocht het erger worden dan moest ik meteen terug bellen.

    toch wel ff fijn dat ik heb gebeld.
    ben me zo rot geschrokken.
    nu gaat het weer beter dan net en het enige wat ik nog voel is extreme vermoeidheid.
    dus vandaag maar lekker lui doen ;)
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja meid, gewoon bellen als je het niet vertrouwd.
    Ik heb het soms ook, ben ook 2 keer helemaal weg geweest. Waarschijnlijk heb je dat een daling vanje suikerspiegel. Het is een heel eng gevoel iig.
    Regelmatig eten is het enige dat helpt bij mij, en smorgens begin ik met een boterham met Jam .. lekker zoet en een hoop suiker.
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het gaat nu weer helemaal goed!!!
    zit lekker aan een appeltje en heb net wat paaseitjes op ;)
    gaat weer helemaal lekker gelukkig.
    het was volgens de huisartsenpost een daling van mn bloeddruk en hun advies was meer rusten en tussendoor een appeltje eten of een boterham e.d.
    en het werkt ;)
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Lijkt precies op wat ik al de hele zwangerschap heb.
    Mijn bloeddruk is extreem laag en daalt af en toe naar nog lager. Dan wordt ik dus ook helemaal niet goed, zweten, alles draait en ben ook al vaker flauw gevallen. Volgens de gyn niks aan te doen, helaas.... Bij mij helpt trouwens tussen door eten niet!!
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik had het ook heel erg in het begin... flauwvallen..vooral wanneer het warmer werd.. dan moest ik echt ff een raam wijd open zetten.. ff luchten... en soms was ik te laat..en dan was ik weg... als ik me nu raar voel, ga ik liggen, eet ik wat en neem ik wat zoute dropjes( een heleboel) dan gaat het meestal wel weer....

    gr. sarah
     
  10. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Hoi

    Ik heb er ook sinds een paar weekjes last van en mijn bloeddruk is ook gigi laag, daar komt het van zegt de vk.
    Het is inderdaad een rotgevoel en komt zomaar ineens opzetten! ook als ik gewoon rustig zit...erg onzeker word je er van. Ik eet dan meestal ook ff wat, of dropjes dat helpt ook goed!
    Ben je er ook duizelig bij of voel je je alleen niet lekker en moe?

    Rustig aan doen meid..een zwangerschap vergt veel van je lichaam en soms vergeet ik dat wel es..en door dit soort klachtjes weet ik dat ik rustig aan moet doen!

    Liefs Paula
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja he, dat heb ik ook dat je er onzeker van wordt!! Ik ben 3 keer in een winkel flauw gevallen, nou dan weet je het wel!! Ik heb er ook nog bloedarmoede bij en tot nu toe 'geniet' ik niet echt van mijn zwangerschap... Ik vind het verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn van anderen.
     
  12. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    jah ben er ook duizelig bij!
    erg eng want ik vind duizelig zijn zo naar!!!
    het zweet brak me ook echt aan alle kanten uit daar straks!!
    had het bloedheet!!!! en kon alleen maar liggen en mn ogen dchthouden!!!!
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Precies mijn klachten!! Ik zou je bloeddruk voor de zekerheid maar eens even op gaan laten meten morgen. Die van mij krijgen ze niet stabiel omhoog!
     
  14. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama

    Ja vreselijk gewoon!
    Ben nu beetje bang om ergens alleen heen te gaan zonder mijn man..eigenlijk belachelijk maar zo onzeker ben ik nu gewoon ff.
    Gaat wel weer over hahaha

    Hmm heb geen last van flauwvallen maar wel erg slap en duizelig worden als ik in een winkel sta..zweet breekt me dan uit, maar neem dan gauw wat dropjes en dan zakt het wel weer...Tja en jij ook nog bloedarmoede pff zit je niet echt mee dan he meid...drink je al roosvicee ferro? ik drink het de hele zwangerschap al en mijn ijzergehalte was en is nog steeds 8.6!! :)

    Liefs Paula
     
  15. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Klopt ik heb het ook...meestal dus in een winkel maar ook wel gewoon als ik op de bank zit en ik niks doe..pff..
    Mijn bloeddruk is nu 100/50 en dus erg laag maar ja beter laag dan hoog zeggen ze...maar dit vind ik soms ook niet prettig hoor!!
     
  16. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb dat precies zo!! Als ik veel boodschappen moet halen dan plan ik dat zo in dat mijn man mee kan gaan!
    Op aanraden van de gyneacoloog rijd ik ook zo min mogelijk auto (stel dat ik een blackout krijg tijdens het rijden....)

    Ik heb nu staaltabletten voor de bloedarmoede, ik slik ze nu 3 weken, volgende week gaan ze HB opnieuw prikken. Vorige keer was de HB 4,2, dus veel te laag!
    Heb wel het idee dat het iets beter gaat, maar gisteravond kreeg ik t opeens weer. Was niets speciaals aan het doen, gewoon op de bank....

    Trouwens, als ik de afwas moet doen, moet ik dat in gedeeltes doen. Als ik lang stil sta, krijg ik het ook!!

    Wel een goede tip, ik ga die roosvicee ook eens halen!! Baadt het niet, dan schaadt het niet ;)
     
  17. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had dat pas ook, z'n lusteloos gevoel,
    had bloedarmoede.
    Kreeg geen tabletjes want daar krijg je
    verstopping van, dus heb roosvicee ferro gedronken,
    en bietjes.
    Nu is het weer over.
     
  18. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb van verstopping gelukkig geen last!
    T vreemde was dat buiten die blackouts enz, ik helemaal geen klachten had. Ja, misschien een beetje sneller moe, maar dat is logisch tijdens de zwangerschap. De verloskundige zei dat ze niet begreep waar ik mijn energie nog vandaan haalde met zo'n laag HB....
     
  19. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het stelt me wel erg gerust dat ik niet de enige ben!
    ik heb het dus ook als ik gewoon zit!
    ik zat vanmiddag gewoon te computeren hoppa,ik werd me toch beroerd.
    misselijk,duizelig,zweten....
    toen ik eventjes lag ging het wel weer,maar daarna was ik gelijk doodmoe!!
    vraagt toch een hoop energie van je zo onwel worden!!

    ik ga dinsdag morgen de huisarts maar eens bellen.
    gewoon voor alle zekerheid.
    ik had vanavond bij de ijssalon hier om de hoek een heerlijk ijsje gehaald maar daar binnen voelde ik me weer ff zweverig worden en licht in mn hoofd!
    wou echt snel weg daar!

    hebben jullie ook het gevoel dat je bijna moet overgeven op zo'n moment als je zo vreselijk beroerd word ineens?!
    ik dacht vanmiddag echt dat ik echt moest overgeven,maar gelukkig was dat niet zo,enkel erg misselijk maar zakte af toen ik eenmaal lag op de bank.

    wat een gedoe he zwanger zijn ;)
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben ook altijd heel moe naar zo'n 'aanval' ...
    Ik zou morgen gewoon even je bloeddruk gaan laten meten bij de HA, dat kan bij de assistente, daar hoef je geen afspraak voor te maken!
    Wanneer moet je naar de verloskundige?
    Als het idd je bloeddruk is, is er helaas toch niets aan te doen.... Mijn verloskundige heeft me doorgestuurd naar de gyneacoloog, en helaas is er geen oplossing voor...
    Te laag is nog altijd beter dan te hoog, maar ik weet het: dat is maar een schrale troost als je die klachten hebt!
     

Deel Deze Pagina