Voel me niet lekker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ria32, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ria32

    Ria32 Niet meer actief

    Ben in april gestopt met de pil, en ben 2 keer gewoon ongi geweest, nu ben ik sinds 10 weken niet meer ongi geweest, en nu sinds 3 dagen heb ik zo'n last van mijn tepels niet normaal meer en ook last van drukpijn in mijn onderrug, en last van mijn buik,soort van word ongi maar merk niks heb gisteren mijn temperatuur opgenomen en toen was die 37.1 en heb hem nu opgenomen omdat ik me dus niet lekker voel tegen grieperig aan maar neit ziek gewoon hoofdpijn en warm en dan weer koud en nu was die 37.5, heb 3 dagen geleden een test gedaan maar die was negatief, maar heb het idee dat me lichaam verandert mijn man vind dat mijn borsten voller en puntiger zijn geworden, zie ik nu spoken of kan het waar zijn dat ik ondanks een negatieve test toch zwanger ben. Verlies trouwens verlies wel wit slijm :oops: :oops: sorry is het normaal of meot ik gewoon ongi worden.
     
  2. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    je kenmerken komen ook wel een beetje overeen met een eisprong, daar kun je je ook behoorlijk anders van voelen. Dus nog anderhalf week geduld en dan weet je meer. Succes
     
  3. Ria32

    Ria32 Niet meer actief

    Oke dank je wel dan zal dat het zijn neem ik aan, wacht geduldig af :D
     

Deel Deze Pagina