Voel me niet meer zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetvienna, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik weet dat er al wat topics geweest zijn over dat je de ene dag meer last kunt hebben van allerlei kwaaltjes dan de andere. Maar ik voel me steeds minder zwanger! Eerst was ik misselijk en kon ik niet tegen allerlei luchtjes, ik had behoorlijke pijnlijke borsten en moest veel plassen. En nu sinds een paar dagen neemt dat allemaal af :( Ik voel me steeds minder zwanger! Vorige week donderdag de termijnecho gehad en alles zag er goed uit, hebben het hartje horen kloppen maar ben nu zoooo bang dat het misgaat... :cry: Mijn man en moeder zeggen allebei dat ik niet zo moet doemdenken maar ik vind het gewoon eng. Ik voelde me de afgelopen weken verschrikkelijk moe en alle symptomen die ik net beschreef en toen was ik het best zat. Maar nu zou ik het liefst willen dat alle symptomen in alle hevigheid terugkomen! Ik voel me liever 10 keer beroerd dan die onzekerheid die ik nu heb...Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb net alles een beetje in gang gezet; de verloskundige, moeders voor moeders, verzekering gebeld etc. Als het toch maar niet misgaat nu....
     
  2. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    kop op meis hou de moed erin komt allemaal wel ok die onzekerheid hoort er ook een beetje bij hoor
     
  3. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ben het met je man en moeder eens hoor... niet teveel zorgen maken!
    Er wordt altijd gezegd dat bepaalde kwaaltjes weer afnemen als je de 3 maanden voorbij bent...dat je je weer wat beter gaat voelen. Misschien is dat bij jou gewoon wat eerder! :)
    Fijne zwangerschap gewenst!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook bij mij ging het ineens stukken beter na 9,5/10 weken. Ik vond dat ook eng. Maar de echo van 10 weken en 1 dag zag er goed uit!
    Nu ben ik 11 weken, buiten af en toe kokhalzen en moe zijn, heb ik geen kwaaltjes meer.
    Ik denk dat het normaal is rond deze tijd.
    Mijn gyn zei vorige week dat het of nu op z;n hevigst is of dat je je al beter kan voelen! Dan zijn wij the lucky ones!
    Nu gaat de placenta de boel runnen zeg maar, dus hebben wij minder kwaaltjes.
     
  5. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Voel me nog steeds niet zwanger........ ;)
    kwaaltjes zeggen echt niets!
    Het enige waar ik hevige last van heb is BI maar verder nooit de traditionele klachten gehad.

    Succes (en probeer te relaxen, weet dat het moeilijk is)
     
  6. sonja77

    sonja77 Lid

    31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik kan me wel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar komt allemaal wel goed.
    Ik had dat gevoel ook rond de 10 weken, en was nerveus voor de 12 weken echo, was bang dat er iets was, terwijl ik met 8 weken en 4 dagen het hartje heb zien kloppen op de echo, maar alles was gelukkig in orde.

    Succes ermee, en probeer te wat te ontspannen.
     
  7. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    He meiden, bedankt voor jullie opbeurende reacties. Ik probeer maar gewoon te genieten nu van het feit dat ik me zoveel beter voel...maar jee, wat brengt een zwangerschap een hoop onzekerheid met zich mee!
     
  8. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Probeer je geen zorgen te maken, iedere zwangerschap is immers anders.
    Zelf heb ik tot 12 weken nergens last van gehad, kon ook niet geloven dat ik zwanger ben. Daarna even een paar mindere weken gehad, maar na wk 15 voel ik me weer heel goed. Het is dat ik echt een buik heb (en 13 kg ben aangekomen) maar verder gaat het echt gewoon goed.

    Vertrouw er dus zoveel mogelijk op dat het goed zit, je lichaam geeft het waarschijnlijk aan als het niet goed zou zijn.
    Fijne zwangerschap!

    Mayke
     
  9. Kris80

    Kris80 Lid

    9 mei 2007
    68
    0
    0
    van de een op de andere dag voelde ik me ook inens weer helemaal goed, alle kwaaltjes zo goed als weg... maar t gaat toch echt allemaal oke met de zwangerschap, dus het is niets om je zorgen over te maken hoor! Zolang je maar geen zware krampen of bloedverlies hebt...
    Succes!
     
  10. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk...maar pffff, wat ben ik onzeker! Mijn borsten waren echt al een stuk gegroeid en nu heb ik echt het idee dat ze weer naar maatje 'normaal' aan het gaan zijn...Ik hou me maar vast aan jullie ervaringen....
     
  11. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de kwaaltjes komen van zelf waarschijnlijk weer terug.
    rond 12 weken had ik ook nergens mer last van, ik had alleen pijnlijke borsten en was erg moe, het ging 3 maanden goed en nu begint het weer.
     
  12. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Rond de 11e/12e week verdwenen bij mij alle tekenen van zwangerschap, ook alle kwaaltjes...ik dacht ook gelijk het ergste. Maar drie weken later waren de kwaaltjes alweer terug...en nu zit ik alweer bijna op de helft.
     

Deel Deze Pagina