Dag iedereen, Ben heel pril zwanger en heb er sinds dit weekend een maag- en darmontsteking bij gekregen. Voel me echt slecht. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor mijn kindje. Heeft iemand hier ervaring mee? Hopelijk gaat dit vlug voorbij, nu begrijp ik de mensen die een zwangerschap hebben met misselijkheid volledig. Bij mijn eerste voelde ik me kiplekker. En nu... Zou van voorbijgaande aard moeten zijn. Hopelijk! Groetjes
hoi meid, ik heb geen ervaring met zwangerschap en maag/darm ontstekingen, maar wel met je hartstikke slecht voelen tijdens je zwangerschap, ik ben nu 9 weken zwanger, en voel me ook echt beroerd, en gewoon erg lusteloos, ik probeer veel rust te nemen en te slapen, dan word je wakker, ben je nog heel moe, ik moet wel zeggen dat sinds deze week de klachten sommige dagen een beetje afnemen/minder zijn, bij mij helpt tegen de misselijkheid wel melk drinken,een glas cola light,venkelthee,en ik heb ook het idee hoe vermoeider ik ben des te erger de kwalen zijn! heel veel suc6 en kop op, het komt allemaal weer goed! liefs van maris.