mn vriend is vandaag de hele dag al naar een bruiloft toe. al vanaf vanmorgen half 10. hij wou eerst niet heen maar is uiteindelijk toch gegaan. en zou niet lang blijven. maar hij is nog niet thuis. dat is niet erg. maar wij wonen samen met een maat van hem in 1 huis. maar omdat ik zo'n ontzettende last van mn rug heb als ik op de bank zit. zit ik de hele dag op bed met kussens in mn rug. dan kan ik het nog een beetje volhouden. die maat van hem is altijd rond 3 uur thuis. dus die had een half uur geleden mn vriend gebeld dat ik de hele dag al op de slaapkamer zat enz enz. met mn laptop. dus mn vriend belde me zonet. "wat ben je allemaal aan het doen". je zit toch niet met me te kloten. enz enz hij denkt dat ik achter zn rug om met andere mannen ga afspreken denk ik. of met andere mannen ga cammen die ik niet ken. terwijl dat dus echt neit waar is. dus hij zei waar zit je dan de hele tijd op de slaapkamer. ik zei ten eerste zit ik niet de hele tijd op de slaapkamer. ben ook een half uur ofzo in de kamer geweest. maar kreeg weer last van mn rug. ten 2e heb ik al mega last van mn rug. en ik wil niet dat het nog erger word. daarom zit ik op bed. en ten 3e zit ik niet de hele dag achter de laptop. heb ook nog een zwangerschapsboek gelezen. dus ik moest alweer huilen aan de telefoon. dus hij zei oh dus als iets je niet aanstaat begin je meteen maar weer te huilen. ik zei dat gaat toch vanzelf dat zijn de hormonen want normaal gesproken huil ik niet zo snel. maar nu barst ik zomaar in huilen uit. zo stom. ik moest het ff van me af schrijven.
ach meid, en al zou je de hele dag internetten in bed, maakt toch niet uit. maak je nu maar niet te druk he, dat is niet goed voor je babytje misschien zat je vriend niet lekker in zn vel, en gaat het morgen beter. dan kunnen jullie het morgenochtend uitpraten. sterkte he!
moehahaha...nou, als hij zich nu al ergert aan een klein huilbuitje, dat ook nog eens terecht is, dan kan hij zijn borst nog natmaken de komende maanden Sorry hoor, maar ik vind dat echt een kloteopmerking van je vriend. Hij zou van mij echt onder uit de zak krijgen als hij dat tegen mij zou zeggen. Maar ja, dit is maar een momentopname natuurlijk, ik ken hem verder niet Gewoon lekker in je bedje blijven liggen hoor! En rustig aan.
Vind de reactie van je vriend erg raar. doet hij vaker zo? want dan lijkt het me een goed idee om eens een goed gesprek met hem aan te gaan. zeker ivm de baby. ( en ik zou er ook geen zin in hebben om de hele dag met zo'n maat in de huiskamer te gaan zitten) Knuff.
Waarom ging jij niet mee dan naar de bruiloft? als ik vragen mag? Vind het wel lullig van je vriend dat hij zo doet.
nou inderdaad ik had gister ook weer een dag ik heb eerst gigantisch lopen snouwen en vloeken en tieren(waarover weet ik nu nog niet) daarna ben ik gaan huilen 1,5 uur lang tot stikken aan toe
meid toch... hij moet niet zo zeuren.. je bent niet verplicht om voor die maat te zorgen.. en je kan gewoon je eigen weg en gang kan gaan... als jij last van je rug hebt moet je gewoon lekker rustig aan doen en dan gewoon plat gaan...
hellup zeg wat eenn raar figuur... nou vind ik de situatie met een maat in huis te wonen al niet echt lekker met een kleintje op komst! waarom ging je niet mee naar die bruiloft? vind het allemaal een beetje vaag hoe hij reageert
Wonen jullie bij de maat in of die maat bij jullie? Vind die maat sowieso een "viezerd" om als een klein kind te gaan klikken bij je vriend die notabene op een bruiloft is. Daarvoor bel/sms je toch niet iemand lijkt mij. Zo gauw mogelijk die maat wippen. Is geen gezonde situatie. Zeker niet met een kleine op komst. Maar ja dat is mijn mening.
Mee eens. tijdens een zwangerschap kan een relatie sowieso al onder spanning komen te staan ( door o.a. hormonen enzo ) laat staan als er dan ook nog eens contant iemand bij is.
zoals de waard is vertouwt hij zijn gasten sorry maar waarom zou hij denken dat je met andere mannen zou chatten ( en al zou dat) en dat terwijl je zwanger bent. En wat denkt hij wel om zo tegen iemand te praten hoe durft hij. Ik ben wat betreft echt erg en snauw je gelijk terug af en als je thuis kwam was je van mij. Ook die maat zou er van mij van langs krijgen grrrr Maarja ik ben een pittig persoontje dat gelijk op alles afspringt ( en ben dan nog niet eens zwanger haaah)
Ik zou toch eens een serieus gesprek aangaan met je vriend. Deze relatie komt op mij heel vreemd over....geen vertrouwen...en je vriend zegt dingen tegen je die echt niet door de beugel kunnen. Hij moet jou respecteren kom nou! Lekker op bed blijven liggen hoor....in het belang van jezelf en van de kleine. En ik zou ook zeker tegen die maat zeggen dat ie zijn eigen leven moet gaan zoeken! In plaats van zich met jou te bemoeien kom nou... Sterkte meis!
Het lijkt net een songtekst, de openingspost! Jullie klinken niet erg close, dat die vriend zomaar tussen jullie in kan zitten met zijn bemoeienissen. Hebben jullie nog niet zo lang een relatie?
Achussiiieeeee.... arme arme mup! Je bent pas zwanger! dan verandert er een hoop met je lichaam en dat is heeel erg zwaar. Ik weet PRECIES hoe je je voelt. Gewoon lekker blijven laptoppen, en even huilen en lekker met babydingen bezig zijn en dan weer even huilen. Dan voel je je vast een stuk beter. Dat met je hubbie komt strakjes allemaal wel weer in orde! Een heeeeeeele dikke knuf hier van mij, omdat je wel een beetje zielie bent liefs, Joeja p.s. onder het mom van je hormonen zou ik als ik jou was die vriend op zijn donder geven hihi.. lucht misschien ook wel op
Pfff en als hem iets niet aanstaat gaat hij meteen bellen om te controleren en met rare opmerkingen aan komen! Ik vind het niet gek dat je gaat huilen ook al was je niet zwanger! Jij hoeft je niet te verdedigen hoor! Als hij graag wil weten wat je aan het doen bent komt hij gewoon lekker naar huis en vraagt dit eerlijk aan je zonder verwijten terwijl hij van niks weet! En die maat van hem.... Zou even lekker gebruik maken van die hormonen van je en hem eens even flink uitfoeteren waarom hij zich bemoeit met jou zaken?! Heeft zeker niks te doen ofzo die gozer!
Gewoon op zijn donder geven en gewoon over je heen laten komen, hij is een hufter als hij niet begrijpt dat het huilen door hormonen komt, laat hem anders het forum maar lezen, ziet hij gelijk hoe erg het kan zijn, en dat die huilbuien van jou, voor hem nog een makkie moet zijn.
Wat een "slechte" vriend heb je dan als ie jou zo afkat en je niet kan begrijpen. Waarom woond die "maat" bij jullie (?) in huis ? Vind je dat een fijne gedachte met een baby op komst?
Hey meis Gewoon van je afbijten hoor! Mijn vriend was in het begin net zo jaloers en nu nog steeds soms. Maar ik zet m iedere keer weer even op z,n plek en maak m heeel duidelijk dat ik niet over me heen laat lopen! Ik heb z,n instelling: als je ruzie wilt kan je het krijgen! Klaar! En zeker met die achterlijke opmerkingen! Komop nou zeg ! een klein beetje jaloezie is gezond maar dit niet. Hoe weet jij eigelijk dat hij zo braaf is op de bruiloft? Hoe weet jij dat hij daar eigelijk nog steeds is? Volgende keer als hij weer zo doet zou ik m terug pakken! Heeel vervelend doen. Of zegen :kijk vervelend he? dat doe jij nou ook altijd bij mij! Vertrouwen is de basis van een relatie.. Moet je je eens indenken dat je zometeen niet eens wegkan met de kinderwagen met je kindje omdat hij denkt dat je naar een man toe gaat? Oja als ik jou was had ik die vriend die in huis zit van A tot Z onder handen genomen! Moet hij jou in de gaten houden ofzo? Jeetje ik kan zo kwaad worden op dat soort figuren! (soms ook heel erg op mijn vriend , maar die krabbelt na een fikse woordenspuw weer terug) Dat moet je hebben! Jij bent hier de slimste meis! Jij bent wel trouw ! Maak m dat duidelijk! Anders draag je geen kindje van jullie , anders ben je niet bij hem . KLAAR Maak m duidelijk dat hij je pijn doen! laat dit niet met je doen ! Dikke kus ! en hou ons aub op de hoogte ! Je kan altijd je verhaal kwijt hier ! Je kan alles zegen (zorg dat hij niets leest, en abboneer je niet op een onderwerp zodat je er ook geen mail van onvangt (na een bericht moet je dat elke keer uitzetten) Misschien een beetje voorbarig maar ik weet dan ook niet zo veel van jullie relatie.... Het kan meevallen en een eenmalige jaloerze uitspatting zijn maar het kan ook al heel lang aan de gang zijn... Liefs Melanie ...
ik ben dit weekend samen met mn vriend even bij mn ouders in friesland. vanavond gaan we weer terug naar gelderland. ik hou jullie op de hoogte. jullie horen me na het weekend weer. dikke kuss aan jullie allemaal.
@tanja20: Je weet nooit wat die vriend waarmee ze samen wonen tegen haar vriend heeft verteld. Mensen kunnen de boel soms behoorlijk verdraaien. Ligt er maar net aan hoe je het brengt... Steuken is helaas iets menselijks, en misschien heeft haar vriend in eerste instantie daardoor wel fout gehandelt.. Hoeft niet perse zo te zijn hoor, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat er vaak nogal wat nuances zitten binnen een conflict. Vooral als andere mensen zich ertegenaan bemoeid hebben. @lovelyengeltje: Maak er het beste van