Voel me zwanger maar ben het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Heb hoofdpijn, borsten zijn gevoelig, snel moe, lage rug en zijpijn, opgezette buik en eetlust is behoorlijk verandert.
    Maar volgens de testen ben ik echt niet zwanger??
    Vorige week woensdag gewoon ongi geweest. 2 dagen buikpijn gehad en daarna was het weg. Zondag kreeg ik weer behoorlijk buikpijn alsof ik weer ongi moest worden. Ben ook steeds naar de toilet gelopen, maar mijn ongi was echt weg. Maandag nog wat zeurderige buikpijn gehad.
    Ik heb hier van meiden gehoord dat het mijn eisprong wel eens zou kunnen zijn? Maar dat vond ik zo raar vlak na mijn ongi.
    Maar goed er zijn er meerdere geweest die dat hebben gehad, dus het zou wel eens kunnen.
    Van de week had ik ook meer slijmverlies :oops:
    Maar dat is maar 1 dag geweest. Vanmorgen hebben mijn vriend en ik het heeeel gezellie gehad ;)
    Ik ben toen na een half uur naar de toilet gegaan en tot mijn verbazing zag ik heel lichtjes bloed op het toiletpapiertje.
    Dit heb ik dus nog nooit gehad als mijn vriend en ik het net gedaan hebben.
    Jullie snappen dus wel dat ik het ff niet meer weet... De 1 zegt je moet er niet te veel mee bezig zijn en dat wil ik ook niet, maar door deze symptomen ben je er automatisch wel mee bezig.

    Bah ik wordt nu echt gek van mezelf. Wil er eigenlijk ook nog niet mee naar de dokter. Die zal wel zeggen dat mijn cyclus in de war is.
    Dus ik zal het helaas maar moeten afwachten.
    De testen die ik gedaan heb zijn allemaal dezelfde testen geweest.
    Testen die ook door huisartsen enz. gebruikt worden. Dus dat moet dan toch goed zijn??

    Help!?@&
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    mmm, dat klinkt wel raar inderdaad zo vlak na je ongi. ik heb wel ervaring dat je al die klachten door het ontpillen krijgt maar dat bloedverlies had ik niet. sterkte.
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je dorito.
    Ik ben al vanaf juli gestopt met de pil, dus ontpillen zal het wel niet meer zijn.. :(
     
  4. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    heee Ooievaar,

    Niet jezelf zo gek maken hoor gekkie..
    Ik snap goed dat je je lichaam nu niet begrijpt en dat er allemaal dingen gebeuren die niet bij jouw lichaam horen.
    Laat je lichaam gewoon even zijn gang gaan, hou je aan je klusdagen en als je slijm hebt, klus dan even lekker extra.
    Je weet dat je geest je lichaam heel erg kan beinvloeden...
    En wil je toch meer zekerheid, ga dan gewoon bij de huisarts langs.. Ook hij is er om je gerust te stellen.

    Groetjes
    Juut
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Je hebt helemaal gelijk Juut.
    En dat klussen zit wel goed! hahaha
    :) :) :) :) :)
     
  6. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Mooi, dat is eigenlijk nog het belangrijkste... naast je natuurlijk lekker voelen!
     
  7. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Oh ja,

    vergeet ik gewoon het belangrijkste nog te zeggen.. :rolleyes:
    Ook ik heb vandaag meer slijm dan normaal, wilde ik nog even zeggen..
    dus laat mannetje nu top gear kijken en dat ploppen we nog even een wijntje enne...... lekker ff klussen :)

    Groetjes
    Juut
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Was het gezellig juut?
     
  9. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    :oops: uhu :oops:

    (was alleen een grote fles, of waren het er nou twee??)

    Ai mijn hoofd
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hahaha, als t maar gezellig was. :) ..en nu maar hopen dat t raak is...
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahaha Juut heeft het zeker gezellig gehad!
    Ik duim voor je dat het raak is meis.

    Moet wel vertellen dat ik af en toe steken in mijn borsten heb..
    Niet fijn... :cry: :(
     
  12. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Wat vervelend voor je ooievaar maar misschien reageert je lichaam op de stress of op de weersveranderingen er heerst namelijk ook de griep.Je hoeft ook niet altijd iets te voelen dat je zwanger bent ik merkte er helemaal niets van mijn zwanger zijn.Ik voelde me wel eens misselijk maar dat kwam vooral omdat ik zwanger wilde zijn en dus misselijk moest wezen :oops: dacht ik hahahhaha ik hoop voor je dat het snel raak is ;)
     
  13. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nou b-tje, ik heb ongeveer 6 weken geleden en 3 weken geleden al behoorlijke griep gehad en ik zal toch nu niet weer ziek zijn?
    Het gekke is nu dus ook dat ik onwijs veel pukkels heb?
    Die heb ik normaal echt niet???
    Misschien dat je er een paar hebt rond je menstruatie, maar die is alweer een week weg?
    Testen zeggen nee, maar als ik het allemaal zo bekijk dan weet ik het ff niet meer hoor....
     
  14. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    mmmmmm,

    Nou Ooievaar, ik moet wel zeggen de symptomen zijn wel allemaal de juiste, maar enerzijds weet je ook wel dat de testen niet liegen.
    Rotgevoel he..want we willen niets liever dat het zo is.
    Maarre, die pukkels.. niet teveel chocoladeletters gegeten?? Krijg ik namelijk altijd pukkeltjes van.... ;)

    Groetjes
    Juut
     
  15. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nee ik heb bijna geen chocolade gegeten.
    Ik ben normaal gek op chocolade, maar nu even niet.. :(
    Maar waar het van komt ik weet het niet. Voor de rest eet ik gewoon hetzelfde.
    Ook merk ik nu sinds een paar dagen dat mijn bh gewoon te klein is???
    Maar dan bedenk ik bij mezelf, misschien zijn ze wel gekrompen in de was... ;)
     
  16. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Pepernoten erin gestopt?
    Maar ben je nu al bij de HA geweest?
    Al zou het maar voor je gemoedsrust zijn, las dat je dat niet wilde doen, maar zou misschien toch wel eventjes goed zijn, zou het anders gewoon even na het weekend doen

    Groetjes
    Juut
     
  17. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja aan de ene kant denk ik ook dat ik een afspraak met de huisarts wil maken maar aan de andere kant denk ik dat hun zullen denken, wat moet die nou hier??
    Ik wacht gewoon even mijn vruchtbare dagen af en kijken hoe het dan met me is. Kijken of ik mijn ei kan voelen. Sinds mijn bevalling voel ik het, daarvoor nooit gehad, dus dat is wel makkelijk.
    En dan kijk ik wel hoe het zal gaan rond mijn NOD.
    Moet maar gewoon afwachten. Tenzij het erger wordt, want gisterenavond was ik ook behoorlijk misselijk... :(
     

Deel Deze Pagina