voel mij verward

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

    music4life Niet meer actief

    i :( k ben sinds za gestopt met de pil..we willen heel graag een kindje
    maar ik ben een beetje bang ,niet voor de zwangerschap,niet onzeker over de eventueel komende zwangerschap ,,maar ik hoop gewoon zo dat het lukt,ik ben bang dat he tons niet lukt,,ik weet het niet heel raar
    :rolleyes:
     
  2. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Tja ik denk dat iedereen die angsten wel heeft en als het dan gelukt is ben je bang dat er iets misgaat. Als je kindje er eenmaal is ga je je daar weer zorgen over maken. Het hoort er echt bij en is niet zo veel aan te doen.
    Het is natuurlijk ook wel erg spannend allemaal. Dat vond en vind ik in ieder geval wel. Het is een grote beslissing en een nog grotere verantwoordelijkheid.
    Je kunt het maar het beste op je af laten komen en jezelf niet gek maken maar er toch een beetje nuchter in proberen te blijven.
    Het kan zijn dat het lang duurt voordat je zwanger bent,maar het kan ook zijn dat het volgende maand raak is. Daar heb je niks over te zeggen en niemand kan je de zekerheid geven dat je bijv. nog 2 jaar bezig bent.
    Geniet er gewoon van en heb er plezier in dan zal het allemaal best wel goed komen.
    In ieder geval veel succes.
     

Deel Deze Pagina