Voelbare baarmoedermond 19 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GiLoLau, 18 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Even een genant vraagje...
    Ik ben 19 weken zwanger van mijn 4de kindje en het voelde eergisteren wat raar en zwaar tussen mijn benen. Toen ik tijdens het douchen toch maar even ging voelen van binnen, voelde ik vlak voor de ingang een flinke bult... ik vermoed mijn baarmoedermond.

    Ik heb een zeer moeilijke stoelgang en moet vaak goed mijn best doen om dat te laten lukken maar ik ben wel voorzichtig met echt hard 'persen'.

    Iemand misschien ervaringen met zo'n laag liggende baarmoeder? Kan/mag ik überhaupt nog gemeenschap hebben? ( nu durf ik dat absoluut niet..

    Groetjes
     
  2. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Ik zou dit even laten zien aan je verloskundige/gynaecoloog/huisarts als ik jou was. Ik ben zelf vorige week naar de huisarts geweest met een zelfde soort probleem en zij zag dat het een verdikking van het slijmvlies is. Dit komt door de hormonen en trekt waarschijnlijk weer weg na de bevalling. Gemeenschap is bii mij verder geen probleem. Misschien is het bij jou ook zoiets? Aan de andere kant is het bij mij de eerste en bij jou de vierde, dus wie weet is het inderdaad een verzakking wat erger wordt nu de baby meer druk op je baarmoeder geeft. Er even naar laten kijken zal je meer duidelijkheid geven!
     
  3. GiLoLau

    GiLoLau Lid

    14 mei 2019
    37
    109
    33
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. Ik heb inderdaad maar even contact opgenomen met de verloskundige. Ik moet woensdag langs komen om te laten beoordelen omdat er uit de urinetest eigenlijk niks bijzonders komt.
     

Deel Deze Pagina