Voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Binky, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binky

    Binky Lid

    19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi Allemaal,

    Hebben jullie dat ook dat je de baby soms heel veel voelt en de ander dagen bijna niet. Slaapt die dan meer of hoe kan dat. Soms word je er weer onrustig van. En de andere dag is hij dan weer zo actief!

    Groetjes Binky
     
  2. joyce

    joyce Bekend lid

    dat heb ik ook nog hoor,
    alleen moet ik hem nu minimaal 10 x per dag voelen en dat is voor jou nog niet het geval,
    pas bij 28 weken moet je hem elke dag voelen.
    maar ik heb het ook hoor dat ik hem de ene dag heel de dag door voel en de andere dag maar wat schuivingen.
    als ik hem maar zoiezo 10 x voel op een dag dan is dat al voldoende.
     
  3. Binky

    Binky Lid

    19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Bedankt Joyce voor je antwoord. ja het is toch ook om soms gek van te worden je bent er ook constant mee bezig. Je gaat vaak dan afvragen klopt dit wel. Maar bedankt en ook nog een fijne zwangerschap gewenst het zijn voor jou de laatste loodjes :)

    Groetjes Binky
     
  4. joyce

    joyce Bekend lid

    jij ook een fijne zwangerschap!
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    bij mij ook de ene dag veel en de andere dag amper.
    Ik had een hele mooie 20wekenecho, dus ik maak me geen zorgen. Bovendien ligt mijn placenta aan de buikkant, dus daardoor komt het ook dat ik het nog niet zo sterk allemaal voel.
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    die van mij is overdag heel stil, snachts viert het feest , voel het bijna dagelijks, slaap er soms gelukkig door heen door dat gejump van de beeb.
     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik voel ukkie eigelijk iedere dag, maar de ene dag is Ukkie actiever als de andere.
     
  8. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Heb ik ook, volgens mij hangt het sterk af van de ligging! Op de dagen dat ik wat minder voel moet ik heel vaak plassen, dan duwt-ie blijkbaar vooral naar beneden :)

    Verschillend voelen was normaal volgens de vk.
     
  9. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ook mijn meisje voel ik de ene dag wat meer dan de andere. Wel voel ik haar iedere dag!

    Ik geniet echt van de momenten dat ik haar voel!

    Groetjes, Mayke
     
  10. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik voel de kleine ook elke dag wel hoor.zeker als ik lekker relax op de bank zit dan voel ik t goed.
    soms kleine tikjes soms al aardig wat getrappel hoor..
    en zeker als ik moe ben en me buik wat harder is dan is t nog drukker af en toe
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik voel de kleine elke dag, alhoewel dat inderdaad nog niet hoeft. na de 36ste week ongeveer ga je weer minder voelen, omdat de ruimte dan 'op' raakt.
     

Deel Deze Pagina