Voetbalfans

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door -, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb drie mannen in huis, en alle drie voetbalfanaten.
    Maar m'n zoon van 11 steekt er met kop en schouders bovenuit. :D
    Hij zit op voetbal, z'n kamer is voetbal, hij gaat naar wedstrijden van feyenoord en FC Groningen ( hij is geboren in Rotterdam maar we wonen vlakbij Groningen ).Kortom, zijn hele leventje bestaat uit voetbal.

    De jongste doet daar vrolijk aan mee, wat grote broer heeft wil hij ook graag, ook wel logisch natuurlijk!
    Dus voetbalshirts ( die mijn oudste spaart ) worden in tweevoud besteld, voetballen worden in tweevoud gekocht ,enz.

    Hoe zit dat met jullie kids, hebben ze allemaal een andere hobby of gaan ze ook met grote broer of zus mee?


    Liefs Nies
     
  2. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hmm ja heb allemaal meiden en zij draaien wat makkelijker met de wind mee denk ik, het wisselt, de ene keer is Winx helemaal egweldig en dan Totally Spies khou t niet meer bij alemaal hahaha.

    Ze sparen wel al heel lang diddl spul (de oudste 2)wat ze ruilen met hun vriendinnen en meisjes uit de buurt.
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, ben toch blij dat ik een meiden mama ben hihi GEEF GEEN BAL OM VOETBAl :p Leuke woordspeling haha.

    Hier ook de dames, dan is het winx dan is het TS, dan weer Pucca (op dit moment dus) en dan weer . Owwww af en toe wilde ik dat er geen hot items bestonden.

    Zelf ben ik gek van Holly Hobby(ouwe doos ben ik he) Vroeger had ik hier een lappe pop van, die sleepte ik overal mee naar toe.

    Maar er wordt hier gelukkig nooit naar voetbal gekeken! Scheelt toch wel haha geen man in huis :p
     
  4. Niet meer actief

    Hm ja, dat mis ik wel eens ,ik vind Diddle ook zo leuk! :)
    Maar ja, ik hoef er niet mee thuis te komen, is voor meisjes, Mam!

    Ik denk dat ik het zelf maar ga sparen :D


    Holly Hobby? Aaaaaaaaah, dat heb ik ook gehad vroeger, zo'n slappe pop, wel errug leuk!
     
  5. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahah ja ik vind dat Diddl spul ook errug leuk hoor! Tis dat ik geen tijd heb voor zoiets en het is wel duur spul ook hoor, tjeetje!
    Mijn oudste vindt voetbal wel erg leuk!
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hm, jij heb wel hele stoere jongens hoor.

    De Diddl vase was bij de meiden van mij op school erg populair zowel onder de jongens als onder de meiden. Er werd wat afgeruild (en gehuild)

    Maar indd Diddl is ook erg leuk :)
     
  7. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hahaah ja idd gehuild ook veel ja, ik moest ook aldoro tegen Iris zeggen let op Sterre he dat ze niet verneukt wordt hahaha, ook gebeurde regelmatig dat ze thuiskwam en spijt had en dan moest ik t weer ff oplossen.
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb toen mijn oudste zoon surprise had op school een mega diddle van strijkkralen gemaakt.
    Was een groot succes, ik had hem zelf wel willen houden om op te hangen, hahaha!

    [​IMG]
     
  9. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    wauwwwwww dat vinden mn meiden echt te gek! Laat het ze maar niet zien anders zit ik straks ook een triljoen kralen te strijken :p
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Nies

    Die is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf :) Caitlin heeft een Diddle kamertje.

    En voetbal eehhh , mijn dochter voetbalt :)
    Dave speelde honkbal en is een AZ fan.

    Veel posters en frutsels van AZ , maar dit komt ook omdat zijn pa hoofd steward is bij AZ.
    Het is er met de paplepel ingegoten zeg maar hahahah.
     
  11. Niet meer actief

    Dank je wel voor het compliment :D
    Lief issie he, zo heb ik voor Jimi ook een Lollifant gemaakt voor op z'n kamertje.
    Je bent er even mee bezig maar dan heb je ook wat hahaha!

    En Deb, leuk he dat voetbal, juist doordat mijn zoon er zo mee bezig was ben ik het ook leuk gaan vinden.En net als bij jou is het bij hem ook met de paplepel ingegoten.
    De vader van mijn oudste is helemaal Feyenoordgek dus hij neemt z'n zoon regelmatig mee naar Feyenoord. ( die woont in Rotterdam )
    En hier gaat ie naar FC Groningen, ook leuk!


    Nou, nog ff foto van de Lollifant :)




    [​IMG]
     
  12. Onze puber is helemaal gek van voetbal en weet daar alles van....de jongste van 10 vindt dat lang niet zo boeiend en ook mijn man is lang zo fanatiek niet........
     

Deel Deze Pagina