Volgende week eerste keer verloskundige...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door KaChris, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaChris

    KaChris Niet meer actief

    Hallo,

    Ik heb vandaan de verloskundige gebeld omdat ik nu bijna 9 weken ben. :D Volgende week moeten Christiaan en ik er om 20.40 zijn. Ik vind het heel erg spannend.
    Moet ochtendurine meenemen en verzekeringspapieren.
    Toen ik de telefoon neerlegde schoot er van alles door mijn hoofd; straks kom ik daar en zegt ze 'maar mevrouw u bent helemaal niet zwanger' etc etc. :(
    Ik vind het zo onwerkelijk allemaal en bijzonder dat ik gewoon niet kan geloven dat het zo is, hihihihihi. Wat een wonder, wat een wonder....

    Ik denk dat er misschien wel meer zijn, die het zo ervaren...

    Karin
     
  2. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het is iedere keer weer spannend. bij de eerste echo dacht ik ook , van wat als het nu leeg is daarbinnen.

    ik mag morgen voor het eerste echte onderzoek. spannend. en hopelijk hartje luisteren.
     
  3. peetje80

    peetje80 Actief lid

    26 jun 2006
    176
    0
    0
    Hallo.

    Ik heb het net zo. Dit is mijn eerste zwangerschap en tot twee weken geleden was ik er ook flink ziek van. Maar nu trekt dat allemaal weg en ga ik me toch wel afvragen of het wel echt zo is. Gelukkig gaan wij morgen naar het ZH voor onze eerste echo en dan zullen we wel zien. Ik ben echt heel benieuwd, het word dan toch een beetje echter.
    Het is ook wel heeel bijzonder, zo'n klein wonder in je buik!
    Ik zou zeggen, geniet lekker van je zwangerschap!

    Groetjes Petra
     

Deel Deze Pagina