Volgens mij slijmprop verloren (pas op foto!)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muggleborn, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Goedemiddag dames.

    Volgens mij ben ik de slijmprop verloren, ben nu 36+2 , en nu lees ik overal wisselende verhalen. Bij de 1 begint daarna de bevalling en bij sommigen groeit hij weer aan en duurt het nog weken.
    Hoe was dit bij jullie? Degenen die al mama zijn, hoe lang duurde het voor je ging bevallen na het verliezen?
    En is dit écht de slijmprop? Ik voelde het er zo uitvallen, het was heel taai als een soort lijm.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. rossi1

    rossi1 Actief lid

    9 okt 2012
    246
    154
    43
    Lijkt er wel op.

    Bij de 2e bevalling duidelijk de slijmprop verloren maar had toen al weeën. Bij 1e geen idee waar en wanneer ik hem ben kwijt geraakt.
    Voor zover ik weet zegt het verliezen van de slijmprop (helaas) niet zoveel, zoals je zelf al schrijft kan het wel beginnen maar kan ook nog weken duren.
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Ja lijkt er verdacht veel op. Allicht tenzij je nog de fut hebt gevonden om t gezellig te maken.

    Die verloor ik een paar dagen ervoor een stuk dus ik helemaal blij want ik kon niet meer voor of achter. Nou die blijdschap was voor nop dus. En op de dag zelf kwam er nog een stuk (vroeg in de ochtend). Zit geen tijdspanne aan vast in jouw geval allicht maar goed, ietsjes langer in de prive jaccuzi mag nog wel.
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  4. Anoniempje888

    Anoniempje888 Actief lid

    24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Bij de eerste 2 ben ik ook de slijmprop verloren telkens de dag voor de bevalling begon. Leek ook wel op hetgeen op je foto, er zat alleen wat meer bloed door en was nog veel meer.
    Sorry voor de details maar het was echt een lange, taaie vieze sliert die ik verloor.

    Nu de laatste dagen wel iets meer slijmverlies gehad maar geen slijmprop gezien. Had daarom ook nog geen bevalling verwacht maar toch is onze kleine meid gisteren geboren :D

    Maar zoals je zelf al zei kan dit het begin zijn maar het kan ook nog dagen/weken duren. Afwachten maar!
     
    Muggleborn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina