Voor de zwangeren na cryo: Innesteling gevoeld?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De vraag staat er al.
    Bij de verse terugplaatsing was ik zwanger van mijn zoontje. Toen kreeg ik dagen na terugplaatsing steekjes.
    Nu cryo teruggeplaatst gekregen en voel helemaal niets op soms een krampje na. :( Dat maakt me onzeker! Wat voelde jullie na cryo terugplaatsing??
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik lees even mee.

    dames, antwoord eens even jullier ervaringen? please!
     
  3. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Even "uppen" ;) voor in de "nieuwe berichten" lijst ;)
     
  4. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Eerst nog even toen met de verse terugplaatsing van Aiden. Na 6 dagen kreeg ik toen enorme pijn in de omgeving van mijn baarmoeder. Dit heeft een nacht en halve dag geduurd. Moest daarvoor zelfs naar het ziekenhuis, omdat men dacht dat het te maken kon hebben met mijn overstimulatie. Maar niks vreemds te vinden. Achteraf gezien bleek dit de innestelling te zijn geweest.

    Nu de cryo-terugplaatsing. Heb helemaal niks van de innestelling gemerkt. Sterker nog, ik dacht dat het weer mislukt was. Was ook hoogst verbaasd dat ik op de testdatum twee streepjes te zien kreeg!

    Dus:
    Je hoeft niks te merken van de innestelling.
     
  5. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    WAUW!!! Dát wil ik dus even horen haha! ;)
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Heel veel succes! Wanneer mag je trouwens testen?
     
  7. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mie toe!!

    Hier bij verse terugplaatsing de dag erna steken en menstruatiekrampen vanaf dag na terugplaatsing. Zwanger.
    Nu 2 dagen na terugplaatsing en ik voel niks, noppes, nada

    ( zeg ik ongeduldig :) )
     
  8. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dank je! 4-12 is de bloedtest, maar 1-12 NOD. Ik wil de 27ste voor het eerst een zwangerschapstestje wagen :)
     
  9. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Panter jij ook heel veel succes meid! Op naar roze nieuws!! :)
     
  10. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dank je, jij ook succes!!!
     
  11. Danitcha

    Danitcha Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.498
    101
    63
    Ik heb afgelopen maandag ook een cryo-terugplaatsing gehad en voel he-le-maal niets :(. Geen krampje, geen vlaag van misselijkheid, geen zere borsten...niets.
    Dus ik lees vol spanning mee!!!
     
  12. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zullen we hier blijven kletsen meiden? Ben nu wel benieuwd hoe het met ons af gaat lopen :)
    We zitten alle drie héél dicht op elkaar qua testen!
     
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik vind het een goed plan! Ik mag 5 dec testen. Hoop zo dat sinterklaas een ooievaar is dit jaar!!!
     
  14. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Succes dames!! en niet opgeven omdat je niets voelt hoor.. kan net zo goed zijn dat je zwanger bent.
    Ik ben nu zwanger van een cryo. Dit was op de dag van de terugplaatsing een blastocyste die al klaar was voor de innesteling, ik heb toen 's avonds een hele harde steek gehad echt heel pijnlijk en daarna wat bruine afscheiding en 's avonds bij het naar bed gaan weer.. maar dit linkte ik eerder aan de terugplaatsing, dat gevroet met de katheter!
     
  15. Danitcha

    Danitcha Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.498
    101
    63
    Ahhhh Jipje, leuk je hier ook weer eens tegen te komen :D:D:D. En wat staat die banner je onwijze goed!!!

    Leuk meiden om elkaar op de hoogte te houden. Mijn testdag is 1 december, m'n nod 29 november. En ik zit nu 10 dagen na de pregnyl en bij mij is het er altijd dan al uit, dus ik zou kunnen beginnen met testen. Maar dat durf ik niet hoor...
     
  16. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Op welke dag hebben jullie de terugplaatsing gehad? Hoeveel cellen was jullie cryo?
    Hier een kunstmatige cyclus mbv progynova en utrogestan, dus geen eigen eisprong gehad. Op dag 4 na start utrogestan is er een cryo van 12 cellen teruggeplaatst.
     
  17. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jipje, thanks voor je peptalk!!! :D
     
  18. Danitcha

    Danitcha Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.498
    101
    63
    Ik had inderdaad op de dag van de terugplaatsing ook wel kleine krampjes, maar denk dat dat inderdaad door het gefriemel aan m'n baarmoeder kwam, want dat had ik bij de iui's ook altijd.

    Ik heb een blasto teruggekregen. Hij was al uit z'n schilletje aan het kruipen, dus we moesten ook eerder naar het ziekenhuis komen, want hij zou bijna innestelen. Maar geen felle steek of spatje bloed gesignaleerd die dag :(. Ik had nog wel een witte slip aangetrokken :p. Volgens mij was de cryo 5 dagen oud.
    Bij mij is het wel in m'n eigen cyclus, maar wel met pregnyl en utrogestan (want m'n progesteronwaarde schommelt soms).
     
  19. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Een blasto!! Dan is 9 dagen na terugplaatsing je nod al zeg...wat spannend!!!


    Hier 3x zwanger geweest en 3x geen innestelingbloed gezien.
     
  20. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Jeetje panter.. 3 miskramen :( pff wat hoop ik voor jou dat er snel een plakbeebje komt zeg!!

    Mijn cryo was ook een blastocyste.. was net uit het schilletje aan het komen, echt net, klaar voor de innesteling dus! Het embryo was 5 of 6 dagen oud.
     

Deel Deze Pagina