Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi dames,

    omdat mijn cyclus raar doet sinds een paar maanden dacht ik, ik ga eens tempen. De gynaecoloog heeft gezegd dat als mijn cyclus over een paar maanden niet normaal is ik bloed moet laten prikken.

    We zijn niet bezig met zwanger worden!
    Wie wil er eens kijken naar mijn tempkaartje en bijbehorende ovulatietesten?
     
  2. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    ovutests, cyclusdag staat erop. Normale cyclus is tussen 28 en 35 dagen bij mij.
     
  3. staartje

    staartje Bekend lid

    5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    je moet dan wel vanaf de eerste dag van je menstruatie tempen anders kun je er niets mee sorrie
     
  4. Pina82

    Pina82 Fanatiek lid

    16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai ja ze heeft gelijk. Begin aan begin van je cyclus. Maar aan je ovu testen te zien, lijkt het erop dat je een eisprong hebt rond dit weekend ..nu dus ongeveer. En je temp is mooi laag gisteren, waarna vandaag stijging.
    Als je voor de grap eens zondag en maandag alvast een hogere temp invult, krijg je dan je kruis? probeer maar eens.
    Zou overigens wel een lange cyclus zijn, maar als jeje ei al gehad zou hebben was je temp nu niet zo laag rond 35-36graden.

    Succes als je nog iets weten wil moet je maar even pb'en.

    Pina
     
  5. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik snap ook niet zoveel van dat tempen hoor... mijne schommelt ook maar dan met 0,3 dus niet zo heel veel.
    Kreeg nu ook rode lijn in beeld maar wat dat weer betekend???
     
  6. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi pina82!

    Ja het klopte wat je zei... heb even voor de gein 3x 37 ingevuld en dan geeft hij een kruis op vandaag.

    Maar omdat ik op dag 20 al zo'n dip had en alle signalen erop wezen dacht ik mijn ei dan al te krijgen, maar voelde niks. Het leek weer voorbij te gaan. Normaal heb ik echt altijd vruchtbaar eggwhite slijm zegmaar, en ovupijn. En nu niks. Ben benieuwd... t is ook zo interressant!

    Volgende keer begin in meteen.... wilde eigenlijk niet gaan tempen, het leek me gedoe. Maar er ligt toch een termometer naast mijn bed en het is zo gepiept dus deed ik het toch maar wel.
    We hebben toch wel een wens voor een tweede over een tijd dus hopelijk worden mijn cycli weer wat normaler.

    Bedankt!
     
  7. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hee Deelight
    jeempie ik zit bijna in het zelfde schuitje als jou ;)

    ik ben nu zelf ook al bijna een maand aan het tempen
    maar ik gebruik nog geen ovutesten, denk wel volgende keer aan te beginnen
    want van mijn kaartje word ik ook niet wijzer :(

    mag ik ook mijn kaartje hierbij zetten van FF, misschien hebben jullie ook meer zicht erop

    maar hoe zet ik mijn kaartje hier ;)
     
  8. staartje

    staartje Bekend lid

    5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi hanuna 79

    als je op de site van ff staat en je zoekt in de linker balk sharing dan home page setup
    en dan die link die bovenaan staat selecteren en afbeelding kopiëren

    dan ga je naar deze site doe gebruikers instellingen dan handtekening wijzigen dan het onderste vakje en dan plakken en wijzigingen opslaan

    het klinkt moeilijker dan het is hoor succes
     
  9. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Thanks staartje
    zoals jij het uitleg is het erg simpel :p
     
  10. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi Hanuna,

    die van jou is erg lang zeg.... durf ik ook niets over te zeggen.
    Hier die van mij van vandaag.... terwijl ik helemaal niets heb gevoeld van ei. Nou, we zullen zien over een dag of 14 of ie klopte. Hopelijk wel, want dan is mijn cyclus toch mooi binnen de perken gebleven.
     
  11. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi deelicht
    zo die van jou gaat wel mooi naar boven zeg :D

    je kaart geeft voorzichtig aan dat je je ei heb gehad maar nog niet met zekerheid, ben ook wel benieuwd nu ;) je hoef toch niks te merken van je ei, merk jij hem altijd op?


    Ja de laatste keer dat ik echt bloed heb gehad van mijn ongi was zelf nog een cyclus ervoor
    op 1 maart, toen na 29 dagen had ik alleen maar bruinverlies, voor die ff heb ik maar een licht bloeding ingevuld anders zou mijn cyclus nog veel langer zijn :p ook had ik bij al die vorige cyclusse ovubloedingen maar bij dit laatste kaartje ook niet eens gehad :(
     
  12. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    vreemd Hanuna....ben jij wel bezig met zwanger raken? (ik nu niet namelijk)
    Als het lang zo blijft misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts brengen?

    ik voelde mijn ei eigenlijk altijd... en direct na ei last van borsten tot nod. Klopte feilloos, altijd een LF van 14 dagen. En altijd 1-2x een grote "klodder" slijmverlies tijdens eisprongdag. Heb ik nu ook niet terug kunnen vinden. Ben echt benieuwd.
     
  13. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    hoi,
    nou ik ben ook deze maand begonnen met FF en tempen...snap er nog niet veel van haha, maar ja komt vast wel een keer goed!
    ff geeft ei aan, maar dacht hem zelf later te voelen op dag 16...
    ach we zullen moeten afwachten, s6 allemaal!
    mijn ff kon je vinden door eerst op de link van de babysite te klikken en daarop vind je de link van ff, nemen jullie even een kijkje?
    liefs mij
     
  14. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi ilse85,

    door de lessen van FF die je in je mail krijgt leer je ook superveel over je cyclus. Echt interressant.
    Jouw kaartje ziet er super uit, heb je al getest?
     
  15. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    ik heb de lessen gekregen maar me engels is niet super...kan me mails niet vertalen met google...
    dus nog niet mee bezig geweest...
    nog niet getest nod is 31mei... dus duurt nog een weekje, maar kan later ivm ontpillen!
    groetjes
     
  16. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    maar je zit toch al 14 dagen na je ei?
    Een LF is normaliter tussen 10-16 dagen.....
     
  17. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    volgens ff wel maar heb op dag 16 me ei gevoeld...dacht ik...
    en dat is morgen 10dg geleden, dus test ik dan te vroeg dacht ik...
     
  18. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Spannend hoor Ilse ;)

    Nou meiden ik zit te dubben ;)
    ik heb zojuist eindelijk ovutesten gekocht van de KV, ik heb hier nog geen ervaring mee maar ik zou het nu toch wel eens moeten gaan proberen denk ik zo, na 8 maanden begin ik wel een beetje te stressen of het allemaal wel goed zit bij mij :)

    De laatste keer dat ik een goeie ongi had was 1 maart
    daarna alleen maar wat bruinverlies gehad.

    wanneer kan ik daarmee beginnen met die ovutesten?
    ik heb er maar 5 voorlopig :D
     
  19. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi Hanuna,

    wanneer je moet beginnen staat in de bijsluiter.... maar das lastig als je zo'n lange cyclus hebt. Misschien een tip om wat voordeligere te kopen, dan kan je wat vaker testen zonder dat je meteen arm word.
    Ik heb die van sensitest en die zijn goed en voordelig. sensitest.nl geloof ik gewoon.

    Succes.
     
  20. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    ilse, toch vind ik jouw kaartje spannend hoor! (testuhhh);) :p
     

Deel Deze Pagina