Voor het eerst zwanger :-) blij maar ook onzeker!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Aapie88, 19 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Hartstikke blij natuurlijk deze ronde had ik het alleen niet verwacht dacht ik word gewoon ongesteld. Zo voelde ik mij.

    Nu heb ik alleen best veel pijn in mijn rug/stuitje en linksonderin buik en dat trekt door naar mijn liezen. Hoeveel pijn daar is normaal. Weet dat het er een beetje bij hoort menstruatieachtige klachten. Het doet alleen meer pijn dan anders. Is dat wel normaal?

    Word er een beetje onzeker van en ben dan toch bang dat het misschien misgaat...
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  2. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hier precies hetzelfde. Bij mij wisselt het..ene keer meer last dan andere keer.. maar niet extreem pijn vind ik. Ik heb meer pijn in mn rug dan buik.
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  3. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Is volstrekt normaal hoor hoort er bij. Ik moet zeggen dat het bij mijn eerste ook erger was dan bij de tweede nu.
     
  4. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Okeey bedankt voor je antwoord. Dat stelt me dan toch weer gerust :)
     
  5. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je antwoord. Jij loopt iets verder dan mij voor ;) ik ook meer mijn rug dan buik. Bij moet doet het momenten wel echt pijn maar dat is maar kort. Nu is het met vlagen. Als ik ongesteld was dan continu pijn. Ik heb het vooral ‘s avonds. Het is toch even fijn om te horen dat een ander het ook heeft dat lucht wel op :)
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    T hoort er idd bij :) snap dat t erg onzeker maakt, had ik ook!!
    Gefeliciteerd:D
     

Deel Deze Pagina