voor iedereen die lang bezig is en een beetje gek begint te worden.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    zo deze is zoals de naam al zegt alleen voor mensen die lang bezig zijn en niet de hele tijd de verhalen willen horen van mensen die de eerste maand zwanger waren!
    Ik ben benieuwd wat jullie er aan doen en hoe jullie er mee omgaan. Ik probeer het naast me neer te leggen maar merk dat er echt iets op knappen in me staat als ik van die lieve kleine schattige mienie mensjes zie!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik vind het lastig..

En heb er veel verdriet van soms en baal van mn eigen lijf..

Ik heb dus ook gekozen om as donderdag naar de ha te gaan.
    En wij zijn nu 8 mnd echt gericht bezig maar daarvoor al zonder pil enzo sex gehad dus ben ondertussen al een tijdje bezig...

3. Zina

Zina Niet meer actief

Heey dames,
    ik ben al vanaf september van de pil af.
    December zijn we er echt voor gegaan.

Ik blijf wel positief maar ik vind het nu toch echt wel lang duren.
    En idd was mijn hele famillie, incl. die van me vriend elke keer weer de 1e keer zwanger. (ook voor 2e 3e of 4e kind)

Ik ben nu net 22 geworden en mijn vriend net 24,
    en ja... soms wordt ik wachten beu.

En na zo'n tijd ga je ok aan jezelf twijfelen. Is er iets mis met mij? Is er iets mis met mijn vriend? Ben ik er teveel mee bezig? Nu naar de dokter of even wachten? Bah man, ik wordt er soms moedeloos van.

En dan die dagen die voorbij lijken te kruipen. En dan mag je eindelijk testen, en dan wordt je of ongesteld, of je bent zwanger en je krijgt een vmk, of je hebt een posi test en je wordt alsnog ongi. Bah man!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben al vanaf mei vorig jaar van de pil af en vanaf eind augustus bewust bezig...

En idd in mijn omgeving is iedereen in 1 of 2 maanden zwanger geraakt...

5. Zina

Zina Niet meer actief

Ja jeem, irri is dat he!

En vooral dat soort mensen zeggen dan. 'je moet je er niet zo druk om maken' :x Nou sorry hoor, maar van binnen vloek ik dan echt de boel wel bij elkaar !@#$%$#@@!

Nee alsof ze zich uberhaubt kunnen inbeelden hoe het kan zijn als je niet zwanger wordt, keer op keer elke maand weer! :x

Ik maak me er WEL druk om, en ik KAN er niet niet mee bezig zijn!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik krijg indd te horen..

Je bent er TE veel mee bezig... Uhmmm jaa duh logisch...
    Ik wil een baby en t lukt niet echt zo te merken HOE kan ik er dan niet mee bezig zijn..!!

7. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hoi meiden

Ik ben begin oktober gestopt met de pil, en begin november zijn we er echt voor gegaan. De ene x dat ik ongesteld word kan ik er beter mee omgaan dan de andere x. De laatste keer was ik er echt even kapot van, heb me echt 2 dagen zwaar klote gevoeld.. Ik ben ook wel bang dat het nooit gaat lukken... Word nu ook voor het eerst echt een beetje verdrietig als ik zwangere vrouwen tegen kom op straat..

liefs!

8. Zina

Zina Niet meer actief

Dat gevoel ken ik julia, we hebben momenteel veel vrouwen in het dorp die zwanger zijn. Elke keer ben ik zelfs een beetje positief jaloers.

Ik vind het ook de ene keer moeilijker als de andere keer.
    In febhad ik te vroeg getest, positief, 2 dagen te vroeg ongie
    In maart vmk na 5.1 week
    In april posi test 1 dag voor nod, daarna nega maar wel 7 dagen te laat ongie.

Nu een cyclus van 37 dagen, getempt dus ik weet wanneer mijn ei was. Op de dag van me ei geklust. Nu maar hopen dat het raak is.
    Ik weet namelijk nu ondertussen wel dat het niets uitmaakt.

Met me vmk heb ik echt keihard zitten huilen.
    Miss niet verstandig, maar ik heb mijn heil gevonden in het alsvast sparen van de babyuitzet. Zo ben ik tenminste niet zo met mijn lichaam bezig.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor jullie allemaal,
    ben in sept 2008 gestopt met de pil en ben in jan 2010 (na een vmk in sept 2009 weer) zwanger geworden.

10. Zina

Zina Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!
    Ik zie dat jij er ook lang over gedaan hebt, dan is er nog hoop voor ons :);)

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    het is echt waardeloos.... nou heb ik wel het geluk dat mijn ha mee werkt. Dus nu moet ik twee maanden tempraturen en daarna gaan we kijken of het goed is en ook zaad van mijn ventje kijken. Maar ik wordt gek. Beste vriendin ligt nu te puffen en die was in drie maanden zwanger.. grrrr

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou van mijn temp word ik niet wijzer en van ovu testen ook niet :(

13. Zina

Zina Niet meer actief

Die ovu testen doen bij mij ook niks.
    tempen gelukkig wel.
    We zitten nu als ik het goed heb in de 6e ronde, ik wil als het nog niet lukt met de 8e eigenlijk naar de ha, dan heb ik dus precies 2 mand getempt. Dan kan de arts me teminste niet meteen naar huis sturen. ;)

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou denk dat ik mij ook wel bij jullie mag melden.. Ben nu ook wat 'langer' bezig, ben in September gestopt met de pil.

Omdat ik lange cyclussen heb zit ik nu 'pas' in ronde 5, maar ondertussen dus al wel 8 maanden bezig. Niet verwacht dat het 'zo lang' zou gaan duren..

Tempen en ovutesten gaan bij mij gelukkig wel goed, en komt ook mooi over een. Ben daar erg blij mee.

15. Zina

Zina Niet meer actief

truus, mooi oplopend kaartje! volgens mij kunnen we bijna samen testen :D

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ik zie het ja, jij zit 3dpo! Spannend! :D

17. Zina

Zina Niet meer actief

Ja klopt! Ik mag op moederdag testen :D
    Nu maar hopen dan we ons dan mama mogen noemen :)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoi

ik meld me ook. eerste kindje was in 2 maanden raak maar nu ziten we in ronde 7

19. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey meiden,
    wat een super idee zeg. gun het iedereen hoor om zwanger te worden. tis alleen zo frustrerend als je leest dat er meiden na 2 maanden al vinden dat het lang duurt en dan de maand erna zwanger zijn!! wij zijn in juni 2009 gestopt met de pil na 2 cyclussen echt begonnen. er zijn vrouwen die nog langer bezig zijn dat weet ik, maar vind het na 10 rondes toch ook al best lang. lopen nu bij de gyn. zwemmers van mijn vriend zijn oke. ik heb een eisprong alleen wat later dan zou moeten in mijn cyclus. vrijdag bloed laten prikken of ik ook wel een goed ei heb gehad. 2e dag van mijn nieuwe cyclus weer bloed laten prikken en dan de 25e alle uitslagen! ben benieuwd! vind dit echt een super topic nogmaals!!! liefs

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja ik ga as donderdag naar de HA

En ik laat me echt niet naar huis sturen zonder verwijs kaart naar de gyn..:D

Deel Deze Pagina