Voor mijn zusjes vlindertje

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Romy1979, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Afgelopen dinsdag was ze overtijd. Met een hele lichte positieve test in handen. Ze was misselijk, pijnlijke borsten en allerlei symptonen die ze herkent van haar eerdere zwangerschappen.

    Maar de testen bleven licht. En werden maar niet donkerder. Ik had er niet zo'n goed gevoel van en ja hoor, vandaag begon ze toch te bloeden.
    Ook al was het nog maar heel kort, er was toch iets...
    Ze is er best een beetje verdrietig van, haar man kan dat niet begrijpen. De hork :x.

    Sterkte zussie!
    XXX
     
  2. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Veel sterkte! Gaat ze wel nog naar de huisarts?
    Ik wil geen valse hoop geven, maar een lichte zwangerschapstest hoeft niet te betekenen dat het mis is.....
     
  3. 4days

    4days Niet meer actief

    Wat erg voor je zus! :( Vervelend van haar man... Maarja, veel mannen zijn zo helaas. Ik ben zelf een kindje verloren met 16 weken en zelfs dat begrijpt mijn vriend niet echt.

    Nee, maar dat in combinatie met dat ze nu begint te bloeden is niet al te best...
     
  4. beehappy76

    beehappy76 Niet meer actief

    Heel veel sterkte gewenst voor je zusje!
     
  5. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Daar heb je helaas helemaal gelijk in.... :(
     
  6. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    thnks meiden. Lichte zwangerschapstesten hoeven idd niet zoveel te zeggen, maar ze bleven licht en werden maar niet duidelijker.

    Haar man had gezegd dat hij er nu eenmaal niet zoveel bij voelt. Zelfs als ze vier of 9 maanden zwanger zou zijn geweest zou het hem niet echt verdriet doen!!
    Vandaag belde ze dat ze echt veel pijn in haar rug en buik had en dat ze het liefste in bed wou blijven liggen. Maar ze moest mee naar haar schoonouders (die ook niet snappen dat zoiets verdriet doet) want die zijn 45 jaar getrouwd.
    Naja, zal hier niet veel klagen over haar man, maar heb echt medelijden met dr.

    Bedankt voor jullie reacties!
     
  7. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    :$:$:$ Wat een hork van een vent zeg... En wat balen dat haar schoonouders dan ook niet zo gevoelig zijn!!!
     
  8. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    aaahh wat sneu zeg :(
    heel veel sterkte voor je zusje!
     

Deel Deze Pagina