Voor m'n schoonzusje en zwager..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Daydreamy, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ongeveer 3 weken geleden kregen we het heugelijke nieuws te horen dat m'n schoonzusje in verwachting was van haar 1e kindje.
    Dolblij allemaal natuurlijk, helemaal omdat het voor mij allemaal nog heel vers is was ik razend enthousiast.
    De 1e echo hadden ze al gehad (met 9 weken) en hebben ze het hartje zien kloppen,
    verder leek ook alles goed te zijn.
    Vorige week (ze was toen 12 weken) kreeg ze een lichte bloeding en wilde een 2e echo hebben, op de echo was de kleine lekker druk en het hartje klopte nog steeds.. niets aan de hand dus, behalve dat er naast de kleine een witte stip te zien was.
    De Gyn kon dit niet plaatsen en dacht misschien aan een 2e kindje dat het niet gehaald zou hebben (vandaar de bloeding), maar stuurde de echo voor de zekerheid even door naar het VU.

    Afgelopen dinsdag (precies 13 weken) kregen ze het verschrikkelijke nieuws te horen dat het kindje niet levensvatbaar is.. :(
    De witte stip op de echo was geen 2e kindje maar de ingewanden van het kindje
    Verder is de onderkant van het kindje niet volledig, dwz geen beentjes, geen geslachtsdeel en de ruggenwervel is gespleten.

    Gister heeft m'n schoonzus een pil genomen om het kindje te laten overlijden en om de weeen op te wekken.. vrijdag moet ze bevallen, gaat dit niet vanzelf dan zal het kindje operatief verwijderd worden. :cry:

    Ik hoop dat ze dit een plekje weten te geven, al zou ik niet weten hoe..
    wat is het leven toch hard af en toe! :cry:
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat erg... :cry:
    heel veel sterkte
     
  3. sheila1986

    sheila1986 Actief lid

    7 aug 2008
    196
    0
    0
    Wat erg.. heel veel sterkte.
     
  4. BoBam

    BoBam Niet meer actief

    Jeetje dat is schrikken!
    Heel veel sterkte voor hun! En ook voor jou natuurlijk! Vreselijk!
     
  5. Sam0110

    Sam0110 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Wat vreselijk!

    Veel sterkte!
     
  6. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    vreselijk

    heel veel sterkte
     
  7. mup

    mup Fanatiek lid

    7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Heel veel sterkte!
     
  8. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bedankt meiden! inmiddels is de kleine geboren, de bevalling verliep redelijk zonder al te veel lichamelijke pijn gelukkig.

    Ze hebben in het ziekenhuis afscheid van hun kindje genomen, die daar voor onderzoeken blijft en vervolgens gecremeerd zal worden.
     

Deel Deze Pagina