Voor ons overleden zusje

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Mariska121, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hierbij wil ik mn zusje herdenken die ik helaas nooit heb gekend. Ze is geboren en overleden op 29 juli 1985 na een zwangerschap van bijna 42 weken. Helaas zat haar navelstreng om haar nek :cry:

    Ik weet dat het lang geleden gebeurd is maar mn moeder heeft het er nog altijd moeilijk mee. Ze had graag 3 kindjes willen hebben, maar omdat ze na mn zusje heel veel bloed had verloren, moesten ze de kinderwens voor een 3de kindje helaas opzij zetten.

    Inmiddles is ze erg gelukkig en heeft 2 gezonde meiden op de wereld gezet.

    Hiermee wil ik ma veel sterkte toewensen!

    Liefs Maris
     
  2. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik denk dat het niet uitmaakt hoe lang het geleden is!
    Heel veel sterkte, ook voor jouw moeder.
     
  3. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    tijd maakt niet uit.
    Dit is iets wat je hele leven blijft achtervolgen.
    Jou zusje hoort net zo goed bij jullie.

    Sterkte voor jou en je familie in de moeilijke periodes.
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het blijft toch altijd een verlies, hoe lang geleden dan ook. Het kan ook weer helemaal boven komen bij je moeder, bijvoorbeeld in de periode dat jij zwanger bent of als jouw kindje wordt geboren. (Ik neem voor het gemak even aan dat daar plannen voor zijn, anders zit je meestal niet op een dergelijk forum). Sterkte daarmee.
     
  5. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Bedankt voor jullie begrip. Mn moeder heeft het er met name heel erg moeilijk mee, met name rond deze tijd. Doordat ze dan gaat denken, als ze nog geleefd had dan was ze nu zo en zo oud geweest. We blijven haar steunen, en op de verjaardag van mn zus krijgt ze altijd een mooie bos bloemen.

    Maris
     
  6. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Idd maakt tijd niks uit.. ze zeggen wel tijd heelt de wonden.. maar daar geloof ik niet zo in.. wel geeft tijd een plekje... als ik zo naar haar geboortedatum kijk zou ze net zo oud zijn geweest als ik nu ben... wel een rare gedachte.. het lijkt me in ieder geval vreselijk om een kind te verliezen.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Inderdaad, zoiets zal altijd moeilijk blijven. Het was toch je zusje, hoe kort dat misschien ook geweest is. Sterkte voor jou en je moeder.
     
  8. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Dank je!
     

Deel Deze Pagina