voorbeeld plaatsen van blokken behang

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rodayna, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

heeft iemand een foto met een voorbeeld hoe beige/ ecru geblokt behang er uit ziet aan een muur. Wil het ff in "real" gezien hebben.

Ben zo aan het dubben over welk behang in de beebee kamer.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als je nog even een paar dagen hebt... Mijn man is net een uurtje geleden begonnen ;)

Ik vind het iig heel mooi rustig, ik weet niet wel effect je wilt bereiken? Dit kamertje is maar klein, dus ik wil het vooral rustig houden. Ik vind het ook echt bij een baby passen, zo puur. En je kan het alle kanten op stylen. Ik heb een blauwe lamp en blauw rolgordijn en ga ook voor de rest van assecoires voor blauw (alles soort van aqua blauw). Maar je kan het later ook weer goed combineren met een echt jongens thema als Cars ofzo (ben ik dan niet zo fan van...)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier trouwens lichtblauwe witte blokjes behang, gecombineerd met lichtblauw behang en lichtblauw pip-behang met roze roosjes. En verder witte meubeltjes.

4. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Guppie.... Ik wacht geduldig op het resultaat.
    Ik heb prachtig geblokt behang gezien (grote blokken) en ben echt benieuwd hoe dat er uitziet in een kamer.
    om maar even je vraag te beantwoorden:
    Ik wil het effect van een neutrale unisex kamer die niet al te "kinderlijk" is, dat kan altijd nog met accesoires etc.
    Ik ben ook geen fan van al die tekenfilm figuren aan de muur etc. Het behang wat ik gezien heb bevat de kleur roomwit, beige en ecru. is mooi bij onze witte meubels die we uitgekozen hebben en het feit dat we niet willen weten wat het geslacht wordt en de kamer dus voor zowel een meisje als een jongen door kan. Verder wil ik het vooral een neutrale kamer houden en geen kamer waar je pijn van in je ogen krijgt door de limegroen en knalroze en paars.

Deel Deze Pagina