Voordat je de knoop doorhakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door River87, 18 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Hallootjes, ik wil altijd al kindjes heb 4.5 jaar relatie wonen 3jaar samen hij is jonger dan ik dus heb ook even moeten wachten tot hij er klaar voor was.
    Vorig jaar september wilde ik t al meer dan ooit en zinds dien heb ik best wel moeite als mensen om me heen zwanger zijn.. tuurlijk het is ze gegund! Vandaag buurvrienden die op fb bekend maakte dat ze zwanger zijn.. net een jaar samen zij nog hardstikke jong.. en ikke jaloers en verdrietig.. en dat vind ik stom van mezelf
    Nu hebben wij 2,5 mnd terug besloten af te vallen en mijn vriend is gestopt met roken want we willen een kindje.
    Alleen vraag k me af waarom we er niet gewoon voor gaan t enige is denk dat we klein wonen.. 2 hoog dus niet praktisch. Ons nieuwbouwhuis is volgend jaar af dus die paar mnden zou dat niet gewoon te overbruggen zijn hier?!
    En volgend jaar ben ik ook weer.. ouder...

    Is er iemand die dit ook ervaart of toevallig klein woont met een kleine en hoe bevalt dit?
     
  2. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Als het financieel gaat..
    En jullie iig de ruimte hebben de eerste tijd .. en jullie beide willen..
    Dan er voor gaan..
    Je weet nooit Hoelang het nog kan duren !
     
  3. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Nou ja door je nieuwbouwhuis betaal je wel al deel lasten maar wat ik zeg al zou ik bijv gelijk zwanger zijn gaat t om 2mnd voordat huis af is misschien 3 inc klussen /verhuizen dus echt korte periode en daarna betaal je alleen he hypotheek wat nog minder is dan onze huur nu.. Dus dat valt te overzien
    Tis meer dat Ik denk kwa ruimte we hebben een 2de kleine slaapkmr daar staan kasten strijkplank etc de magnetron en onze kat met al zn spullen dus dan zou ik iets van een wiegje in de slpkmr erbij proppen ofzo
     
  4. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Ja en voor t zelfde geld duurt t maanden n komt de kleine pas als we net verhuisd zijn..
     
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Je schrijft dat je volgend jaar ook alweer ouder bent. Hoe oud ben je nu dan?

    Ik zou kijken naar een aantal dingen. Financiën, ruimte, tijd en er rekening mee houden dat er een kans is dat je niet 1, 2, 3 zwanger bent.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Toen onze zoon geboren werd woonden wij ook nog klein. Na een half jaar zijn we verhuisd. Het obstakel is eigenlijk zo hoog als je hem zelf maakt. Een baby heeft in principe niet zoveel ruimte nodig. Als er ruimte is in je hart is er ook altijd ruimte in je huis
     
    River87 vindt dit leuk.
  7. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Ben over paar dagen 30 dus dan volgend jaar 31
    Wilde altijd wel jong moeder worden rond 25 nu achteraf vind ik het prima of had 28 wel mooi gevonden maar goed nu met die 30 denk ik alleen maar straks ben je minder vruchtbaar en inderdaad duurt het misschien langer..

    Zeker heel veel ruimte in mn hart hoor en zou ook genoeg dingen die we nu hebben staan elders kunnen onderbrengen ivm ruimte gebrek om ruimte te creëren
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Zolang je de financiën hebt..

    Wij wonen nu nog in een duplex woning. Hebben wel een kleine slaapkamer voor onze zoon, al sliep hij de eerste drie maand bij ons.


    Naar mijn mening kan het prima. En al helemaal als het bij jullie net als bij ons een tijdelijk iets is.
     
  9. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    wij hebben anderhalf jaar in een appartement met 2 slaapkamers gewoond op 2 hoog met onze dochter, dat was prima te doen
    als je al uitzicht naar een groter huis hebt, je krijgt het financieel rond en je bent er allebei klaar voor waarom niet ;)
     
  10. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Onze zoon sliep sowieso 3 maanden bij ons op de kamer tot hij door sliep maar 2.5 maanden daarvan was in ons 2 kamer appartement omdat de verbouwing in ons nieuwe huis nog niet klaar was. Je hebt eigenlijk alleen ruimte nodig voor een wiegje en een commode aan het begin. De rest komt wel als ze groter worden. Ik zie dus het probleem niet.
     
  11. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Thnx fijn te horen dat t bij veel mensen zo is.. ga vanavond met vriendlief er over hebben en hopelijk kunnen we dan van start ;)
     
  12. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Weinig ruimte is met een baby echt geen probleem!

    En inderdaad, wie weet duurt het even voor je zwanger bent..
    Als jullie allebei graag willen zou ik er lekker voor gaan!
     
  13. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wil je vriend er wel ook al voor gaan? Dat lijkt mij het belangrijkste!

    Hou er rekening mee dat als het een paar maandjes duurt je dus hoogzwanger moet klussen/verhuizen. Je zwangerschap kan super verlopen maar ook zwaar zijn, het kan dat san alles van je vriend afhangt.

    Ik zou eerlijk gezegd nog een paar maanden wachten zodat je bijv. 5 maanden zwanger zou zijn als je gaat verhuizen. Of korter natuurlijk.

    Maar als jullie er beide achter staan gewoon doen :thumup:
     
  14. Hellopretty

    Hellopretty Actief lid

    29 aug 2016
    331
    193
    43
    Vrouw
    Ik denk dat jullie het straks prima voor elkaar hebben en idd met iets te weinig ruimte lukt het ook wel.
    Vind alleen niet dat je moet denken dat het misschien lang kan duren, dit hoeft natuurlijk niet.
    Ik was in de eerste ronde zwanger:)) dit hoeft natuurlijk ook niet maar je moet er wel rekening mee houden dat het beiden Kanten op kan gaan:))
     

Deel Deze Pagina