Ik zit nu op 7DPO als ik uit ga van de bereking op mn telefoon, heb geen testen gedaan voelde wel wat steken rechts onderin m'n buik. Nu heb ik sinds gisteren wat steken aan de rechterkant van m'n buik, vrij laag zit het. Voelt ook wel wat anders als wat ik denk dat rond m'n ei was. Wat zou dit kunnen zijn of zou ik misschien m'n eisprong toch wat later hebben? Dit is trouwens de 3de ronde, bij de eerste ronde heb ik tussendoor een keer bloedverlies gehad en voelde ik van alles. De tweede ronde niks gevoeld.
Ik had 7 dpo duidelijke steken linksonder, venijnig, bleek innesteling te zijn vanaf die steken kreeg ik het koud en een kriebeltje door mijn buik een aantal dagen. En soms steken in mn borsten. Hoop dat het bij jou ook raak is!
Ben wel benieuwd hoor. Ben vanaf Zondagavond in de avond en ochtend misselijk. Maar had maandagochtend ook wel een spannend gesprek dus misschien was het wel van de zenuwen. Hoewel ik nu ook wel wat misselijk ben. En was vandaag heel erg moe en vannacht wel goed geslapen alleen de nacht daarvoor niet dus dat zegt ook weer niet alles haha. M'n NOD is vrijdag ga proberen tot dan te wachten met testen.