Voorkeur sterrenbeeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wie heeft een beetje een voorkeur voor een bepaalde datum of sterrenbeeld?
    Bijv. als je op de grens uitgerekend bent de 22e ofzo.
    Ik was 29 juli uitgerekend en hoopte ook echt op een zonnige leeuw, dat is gelukt, maar BRULLEN dat ie kon. :)
    Bij deze zwangerschap zou ik een kerstkindje wel heel mooi vinden maar ben iets later uitgerekend.
    Maar pin me er absoluut niet op vast ofzo, ach je mijmert wat he? Gewoon leuk. ;)
     
  2. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Hier zowiezo weer een steenbok in de maak....

    Ben alleen erg benieuwd of deze op de verjaardag van mn zoontje geboren wordt...
    ben 3 januari uitgerekend maar volgens de echodatum 5......
    20 weken echo vond het trouwens een klein kindje.. dus misschien nog wat later?

    Mijn zoontje wordt 10 januari 2 jaar.... dus zou wel grappig zijn als hij voor zijn verjaardag een broertje of zusje krijgt... en die kans wordt dus alleen maar groter....

    Ik zelf ben trouwens op de verjaardag van mijn broer geboren... (3 jaar verschil)... en samen zijn we ook nog eens jarig op de verjaardag van mijn oma!

    Eind december, begin januari heeft trouwens veel mooie dagen....
    Mijn andere oma is 29 december jarig... ze is overleden (ze hebben haar op de dag van mijn bevalling gevonden) dus mijn moeder hoopt dat ik 29 december beval...
    Zou wel raar zijn... dat mijn ene kind geboren wordt op de dag dat ze haar gevonden hebben en de andere op haar geboortedag.....

    achja... t komt wanneer t komt!
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier een maagd of weegschaal, ben 23 sept uitgerekend!
     
  4. Niet meer actief

    Hier een Schorpioen in de maak :D
    Of hij moet 2 weken te vroeg komen, dan is het een weegschaal ;) of 2 weken te laat en dan is het een boogschutter!

    Nou een schorpioen is volgens internet een: hartstochtelijk kindje

    Een weegschaal is een: lief, stil en blij kindje

    Een boogschutter is een: een overmoedig kindje!

    Nou dan ligt de voorkeur bij een Schorpioen of een weegschaal.. hihi maar een boogschuttertje is uiteraard ook welkom hoor ;)
     
  5. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    hier een steenbok of een waterman
     
  6. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ha ha, dus jullie zitten ook al te kijken :)
    Ben gelukkig niet de enige gek ;)
     
  7. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb trouwens een voorkeur voor een waterman

    een steenbok is moeilijk te combineren met een mama waterman en een papa kreeft
     
  8. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik krijg een watermannetje of een steenbokje :D
    Heeft iemand hier een kind dat waterman of steenbok is, en kan mij vertellen of het karakter van je kindje overeen komt met de beschrijving van zijn sterrenbeeld?
    Zo heb ik van waterman kinderen gelezen dat het enorme woelwatertjes zijn die alles willen onderzoeken, heel sociaal en menslievend zijn, en die zich niks laten opleggen door hun ouders. Klinkt dat bekend?
     
  9. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    nou ik ben er een en bij mij klopt het erg veel hihi
     
  10. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Het enige wat ik weet van watermannetjes, is dat je enorm met ze kunt lachen. En je ze niet in een hokje kunt plaatsen. Ze hebben veel vrijheid nodig om te ontdekken.
    Steenbokken zouden wat rustiger, serieuzer en ernstiger zijn.
    Maar het blijft afwachten he. ;)



    Hier zit ik wel vaker te kijken. http://www.catharinaweb.nl/astrologie/index.htm
    Vooral bij "astrologie leren" links, kun je veel leuke info opdoen.
    .
     
  11. Niet meer actief

    Hahaha grappig.. is hier iemand een schorpioen? Of heeft iemand een schorpioen kindje?

    En waar kan je zien hoe een schorpioen samen gaat met een kreeft mama? :p
     
  12. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Link werkt niet meer.
     
  13. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    mijn ex is een schorpioen en hij is een ^%%$@ :evil:
    hahaha! ff dollen hoor!

    hier een maagd sterrenbeeld in de maak...
     
  14. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    MAAGD:

    De Maagd-baby is leergierig en kritisch en heeft behoefte aan een duidelijke regelmaat en een propere omgeving. Met zijn oog voor detail ziet hij elk pluisje en kruimeltje. Geef een Maagd-baby een vrolijk en rammelend activity-centre, hij ziet direct dat kleine krasje of speelt alleen met het touwtje waaraan het wordt opgehangen. Een Maagdje wil zich ook nuttig voelen. Hij is niet lui en wil graag helpen.

    Nog voordat mama ziet dat broertje of zusje de speen is verloren, heeft het Maagdje die al gevonden, schoongemaakt en weer teruggegeven. Hij streeft naar perfectie en de zaken die hij aanpakt moeten een doel hebben. Zo maar voor de lol is er niet bij voor een Maagdje.

    Tips: iets om te sorteren en om mama te helpen, bijvoorbeeld helpen afwassen, bestekla inpakken, knopendoos uitzoeken. Een dokterstasje om verpleegster te spelen voor de poppen, een klein stofzuigertje.


    WAT GRAPPIG, IK BEN HELEMAAL HET TEGENOVERGESTELDE, BEETJE CHAOTISCH EN HELEMAAL NIET NETJES EN GEORGANISEERD! DAT GAAT WAT WORDEN... :rolleyes:
     
  15. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb een schorpioen kindje en ben zelf kreeft. Het gaat goed samen hoor. Maar goed nu is hij nog jong natuurlijk, weet niet hoe het gaat als hij ouder is.
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben op 6 december uitgerekend, en hoop echt niet dat het kindje op 5 december komt.
    Ik hoop dat het eind november wordt geboren, maar ja.....ze komt toch als ze daar zelf zin in heeft.

    Ons kindje zal waarschijnlijk een boogschutter worden
     
  17. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik ben een waterman en ik ben getrouwd met een steenbok en ons kindje is 1 ste kerstdag geboren dus ook een steenbok.

    @Dot het klopt idd dat je met watermannen heel erg kunt lachen mijn broertje en ik waren vroeger echt 2 clowntjes(ik ben het soms nog steeds :) )en ik had idd echt veel vrijheid nodig maar tot mijn 11de was ik super verlegen.
    Mijn zoontje is een steenbok en is verre van rustig ik was rustiger als kind en hij is af en toe ook een echte grappenmaker.
     
  18. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik ben eerste kerstdag uitgerekend, ik hoop dus echt niet dat het een kerstkindje wordt. Tis voor de kleine veel leuker om haar eigen dag te hebben.

    Het wordt geloof ik een steenbok, maar het maakt me echt niet uit, ik hou me daar helemaal niet mee bezig..
     
  19. Hier een Visje in de maak, heb alleen geen idee wat dat inhoud... Heb wel al een Ram, en die kan er wat van! ;)
     
  20. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    ff een vraagje hoor, want ik zit met stijgende verbazing deze items te lezen; maar geloven jullie die horoscopen-onzin echt?!?
    had vroeger een vriendin; zelfde dag jarig en zelfde tijd ongeveer geboren: totaal ander type! Volgens mij is karakter eerder iets wat je deels overerft en deels aangeleerd krijgt.... Dus wat maakt geboortedatum dan in vredesnaam uit?
     

Deel Deze Pagina