Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Yuna heeft wel vaker korstje gehad de afgelopen week. En ze vind ze heel lekker. Net als de minirijstwafeltjes. Vandaag gaf ik die voor het eerst en ze werd er helemaal wild van.

Rompers, die van de HEMA heb ik gewoon in 62-68 gekocht want die kan ze mooi deze zomer dragen. Als ze van de prenatal waren had ik wel de 74-80 gekocht, die vallen zo kort.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh, hier één keertje een rijstwafeltje geprobeerd, maar ze keek me echt aan van: wat moet ik hiermee? :( Fruit vindt ze op het moment het lekkerst, dus nu geef ik haar 's ochtends en 's middags een beetje fruit.
    Maar fijn dat Yuna brood lekker vindt!

En van de Hema gebruik ik idd ook nog 62-68, valt idd weer anders dan de Prenatal. Zit vaak wel een heel verschil tussen het ene merk of het andere. En 74-80 zit hier ook nog wel groot, maar ik had ook 62-68 rompertjes die nu echt te kort werden. Soms wel lastig, zo'n lang snelgroeiend meisje :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nog eventjes spammen hoor, hierna zal ik me weer even gedeisd houden ;)

Daar zit je dan in je privé-zwembadje :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lekker aan het spelen:

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Van dichtbij ziet plezier er dan zo uit :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Deze had ik ook nog van gisteren, Veda samen met Noah :)
    Noah had er alleen weinig zin in :)

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een leuke foto's weer!!!
    En wat is Noah een knappe kerel, maar snap hem wel hoor. Hij heeft liever wat kleinere meisjes zodat hij The Man is;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, Noah was gewoon moe hoor :p
    Maar Veda was idd al een stuk langer dan hij is :D Had je toch maar moeten komen met Yuna!
    Veda was zelfs langer dan Svinthe :)

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@afrola wat fijn dat de antibiotica lijkt aan te slaan! wow en josien al 7 tandjes! dat gaat hard! en al weer 8 mnd, gefeliciteerd:D

@pookie gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@mosa ow wat een leuke foto's weer van veda:D en die van veda en noah ook :D en die van in dat badje, super! ik denk dat feli dat ook wel helemaal leuk vind, waar heb je dat badje vandaan? ziet er wel handig uit met die hoge rand (aangezien feli nog niet zelfstandig kan zitten) en wow 74-80 haha echt een lange meid, zeker als ze ook al langer is als svinthe! hahaha:p

@hanna nog gelukt het opruimen?? en fijn dat svinthe weer wat beter in dr vel lijkt te zitten

@melissa.. ik word toch echt erg nieuwschierig..!

@all wij hadden vandaag een communie feestje:) was wel erg gezellig, ik had het kamping bedje mee genomen voor als feli moe werd dan kon ze nog slapen, maar net als gister avond bij hai zn zus wou ze dus Niet in dat kamping bedje slapen, heel drama maakte ze dr van, maarja, ze heeft er dus ook nog niet eerder in geslapen dan gister, en in een vreemde kamer.. dat is natuurlijk ook wel erg gek.

toch heeft ze er uiteindelijk nog een uurtje in geslapen, ben ik wel blij om want ik wil wel dat ze er aan wend voordat we er mee op vakantie gaan, want dan moet ze dr een hele week in slapen haha!

verder was het erg gezellig en lekkere tafels vol met hapjes:D jummie!

nu heb ik nog wat chiken wings in de oven liggen dalijk lekker oppeuzelen en dan op tijd naar bed, ben echt super moeee

groetjes en fijne avond!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, dit zwembadje heb ik bij de Trekpleister gekocht, voor 2,99 :D Het is ook echt een babybadje, want hij heeft ook nog een zachte bodem.

Ja Melisa, ik ben ook heel benieuwd of je ongesteld bent geworden of toch niet :D

En jammer dat Feli eerst niet in het campingbedje wilde slapen, maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt! En lekker hoor, kippenvleugeltjes :)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Goedeavond!

Leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen!
    En uit de verhalen begrijp ik dat Svinthe echt een soort prinsessenhaar heeft? Heel mooi in elk geval.

Wij vandaag druk geweest met bezoek.

Morgenochtend controle in het ziekenhuis waar wij hopelijk onze hele waslijst met vragen kunnen stellen EN weer een echo krijgen.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Ik lees dat het uitje geslaagd was? Leuk hoor.

Mijn dag was zaterdag echt een stuk minder leuk dan.
    Eerst werd ik ongesteld. Ach ja. En daarna kreeg ik bij mijn zus knallende ruzie met mijn man. Hij kwam binnen, ging aan het bier en liet mij lekker zitten met Chelsey. Omdat ze een pittig karaktertje heeft, is het erg vermoeiend steeds met haar bezig te zijn. Mijn pleegmoeder zag dat ik helemaal aan het eind van mijn latijn was, en heeft geprobeerd mijn man te laten inzien dat hij het wel heel vaak laat afweten... Dat wilde hij natuurlijk niet horen.

Met Chelsey gaat het nu iets beter, maar het is wel moeilijk haar te laten krijsen en weg te lopen als ze echt gaat drammen. Ook om tegen andere mensen te zeggen dat ze haar echt niet mogen troosten. Ze kijken je dan heel raar aan. Maar na een minuut zit ze lekker te spelen, dus dat is dan wel mijn beloning.

Zo dit was even mijn klaagzang! Kan ik weer fris aan de dag beginnen :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

jeetje Melisa, wat een dag dan :(
    Jammer van de ongesteldheid, maar helemaal rot van je man :x Logisch dan ook dat het op een gegeven moment uitloopt op een ruzie, maar heel naar voor je! En jammer dat het maar niet tot hem doordringt dat hij ook wat meer moet doen!

Gelukkig gaat het iets beter met Chelsey, maar ik kan me idd voorstellen dat het erg lastig is om weg te lopen. Maar dat ze daarna lekker gaat spelen, is zeker een goede beloning!

All, fijne dag!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Suc6 vandaag met het ophalen van de auto! Gelukkig is het niet zo warm.

Afrola: Hoe gaat het vandaag met je? Hopelijk zet de verbetering door en is je hoofdpijn wat minder geworden.
    Zo hé die Josien gaat goed met d'r tandjes! Hier nog niet 1. En ook alweer 8 maanden, wat gaat het toch snel met die kindjes he?!

Pookie: Waar zijn jullie nog uit eten geweest? En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, hoeveel jaar?
    Ik ben helemaal geen bier liefhebber. Lust alleen het Belgische mystique maar die is dan ook mierenzoet :p

Mosa: Lekker doen wat je gevoel je ingeeft. Dat sluipt er vanzelf wel uit dat slapen met de armen vast.
    Hier zijn de rompers van 62/68 te klein aan het worden dus de volgende worden voor ons ook een maatje groter maar denk dat 74/80 nog veel te groot is voor ons :)
    Wat een leuke foto's van Veda, prachtig zo in haar private-bath.
    Jammer dat Noah er zo opstaat maar misschien was hij het toch niet een met een rose kleed :p

Sanne: Gelukkig heeft Feli toch nog een uurtje geslapen in het camping bedje. Noah slaapt er gelukkig goed in maar die slaapt er elke week wel in bij mijn moeder.
    Hmm lekker chickenwings! Hopelijk hebben ze goed gesmaakt!

Loe: Suc6 vandaag in het zkh!

Melisa: He jammer dat je ongesteld bent geworden.
    Oei en ruzie met je man gekregen bij je zus :( Vervelend dat hij niets aanneemt, zelfs niet als een ander er eens wat van zegt. Hopelijk gaat hij er alsnog over nadenken.. of is hij niet zo?

All: Wij zijn hier de laatste flessen met rijstebloem af aan het bouwen..(de rijstebloem dan, niet de melk ofzo) en hij heeft nu al 2 dagen op een rij tot 7.30u geslapen ;) Hadden we dus veel eerder moeten doen haha.

Gister zijn we nog heel ver gaan wandelen en waren we bijna de weg kwijt :) Uiteindelijk kregen we de auto e.d weer in zicht en ging het regenen. Toen we net in de auto zaten ging het harder regenen dus waren we net op tijd :)

Vandaag gaan we nog wat shoppen, Roy heeft ook vrij. Helaas is het maar grijs weer hier.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, en dit was nog de foto waar Noah het minst huilend opstond :D Dus idd geen roze speelkleed kopen ;)

Heerlijk dat Noah zo goed slaapt met minder rijstebloem! Ik wil het binnenkort ook gaan proberen, voordat we met rijstebloem begonnen sliep Veda ook al goed door, dus ik hoop dat het dan ook nog zo is.

En verdwaald gisteren :) Gelukkig waren jullie net op tijd bij de auto!
    Gezellig dat Roy ook vrij is vandaag, maar het weer is idd een stuk minder mooi. Hier ook grijs, en het ziet er ook uit of het elk moment kan gaan regenen ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Wij zijn zo weg. Sterre, lachend of niet, tis een knap manneke die Noah!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heel veel succes Loe!!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MP, wat vervelend dat je meisje zo huilt. IK zou haar zeker niet bewust laten huilen als je denkt dat ze pijn heeft. Misschien is een draagdoek iets voor je?

Meeting, of ergens aan het strand? K A T W IJ K bijvoorbeeld ;)

Tjee moet ruim 10 pagina's bijlezen ... dat gaat niet lukken hoor. Nu pele met M :D, hopelijk was het leuk op de meeting, als iemand een hele korte update wil geven vinnik dat heel leuk!

Hier alles prima. M erg aan het snotteren. Ze is een vat vol leuke uitspraken:

M: Mama mn tenen kunnen praten
    Ik: Wat zeggen ze dan?
    M: Wawiewawie

Na het huwelijk van een vriendin in de auto op weg naar huis (het duurde behoorlijk lang: ruim anderhalf uur)
    M: Ik vond het trouwen heel erg leuk!
    Ik: Wat vond je zo leuk dan?
    M: De prinses vond ik leuk!

M mag onder de fietstunnel altijd "keihard gillen". Laatst fietsen we er weer en ze gilde heeeeeel zacht.
    Ik: Waarom gil je zo zacht?
    M: Omdat T anders bang wordt
    Ik: Wat ben je toch een lieve meid
    M: Nee mama, ik ben een lieve zus!

We aten gisteren snijbonen en patatjes. De snijbonen zijn altijd als eerste op, de patatjes eet ze nooit allemaal. Tegen het einde van de maaltijd schepte ik nog wat snijbonen op.
    M: Mmmmmmm ... onwijs lekker!

Met T gaat het beter wat nachten betreft maar die is zich gewoon enorm aan het ontwikkelen. Wil vanalles wat ie niet kan (lopen enzo :D ;)) ... dus dat belooft wat :)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

De verbetering zet door :)

@ Melisa, balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk denkt je man nog wel even na over wat er allemaal gezegd is. Hij is wel heel eigenwijs of niet?
    Lastig hoor dat Chelsey, zo'n driftkikkertje is. 't is ook wel heel moeilijk lijkt me om haar haar gang te laten gaan. Maar als ze dan na enkele minuten weer lekker aan het spelen is doe je het gewoon goed!

@ Salapio, Mirre kan heel leuk kletsen :D, die fase waarin ze gaan kletsen is toch wel heeeeel leuk!

@ foto's, leuke foto's van Veda en Noah :):)

@ Loe, succes in het zkh. Hopelijk krijg je een goed antwoord op al je vragen en een mooie echo, maar dat laatste zal wel lukken ;)

@ Sterre, hihi lekker aan het wandelen en dan bijna verdwalen. Gelukkig de auto gevonden voordat de bui echt losbarste ;)

@ Liesben, nog gefeliciteerd, gister vergeten :)

@ Pookie, jij ook nog gefeliciteerd met trouwdag!

@ Mosa, heerlijk ziet dat er uit Veda in het badje, leuk leuk :)

Rompers, die van de zeeman (met opdrukjes) en wibra vind ik smaller en langer vallen dan zowel die van de hema en de prenatal. Die van de Hema vallen bij Josien meestal al wijd terwijl ze niet bepaald de dunste is ;).

tandjes Bij Josien zijn de voorste twee boven en onder tanden door en dan links van de voorste boven en ondertanden allebei ook en rechts staat boven op doorbreken en ik verwacht daarom dat onder ook wel niet al te lang meer op zich laat wachten.
    Verbaasd me wel hoe snel het inene gaat. 2 weken geleden kwam het eerste boventandje door :D

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola: die tandjes komen inderdaad wel snel, maar dan is ze er ook maar van af. Chelsey heeft er nog steeds maar 1tje.
    En mijn man is zeer zeer zeer eigenwijs en egoistisch. Trekje van enigst kind zijn denk ik. Hij denkt er ook wel over na wat er gezegd is, maar hij vind dat hij het niet slecht doet. Ook al zeg ik dat het anders in elkaar steekt. Hij is bijvoorbeeld 2 weken na de bevalling weer gaan sporten. Wat betekende dat ik dinsdag-donderdag en zondag hele dagen alleen voor Chelsey heb gezorgd (van 6 uur 's morgens tot 23 uur 's avonds). Dat was heel erg zwaar, maar hij zegt dat ze alleen maar sliep en de borst kreeg?

Deel Deze Pagina