Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zeehondje, gefeliciteerd! Dit word vast een plakbaby! Genietze.

Sanne: knap hoor dat je het overgeven ziet als positief. Ik kon dat echt niet.... Hopelijk gaat het toch snel weer over.

Lees nog steeds over zieke kindjes, mama's sterkte!

Pookie: hopelijk knapt je oma snel weer op.

Ik ben inmiddels geloof ik wel gewend aan het krijgen van een jochie. Heb net al gekeken op MP voor wat leuke kleertjes haha. Voor maat 50 ga ik echt niet te veel nieuw kopen, want daar zijn ze binnen enkele weken weer uit.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Vervelend zeg, misschien heel stom gedacht maar heeft hij niet eerder honger dan?
    *oh lees nu dat er meer mensen met dezelfde gedachten zijn :)*
    Oja, de tip van Mosa is inderdaad een goeie! Hielp hier ook goed.

Afrola: J helemaal droog na de nacht.. ben benieuwd hoe het vandaag was en of de wc iets is geweest. Oh lees al dat ze weer een volle luier had vanmorgen.
    Roy word volgende week vrijdag geopereerd. Best spannend weer, hopelijk niet net zo zwaar als de vorige keer maar de arts heeft gezegd dat dat niet gaat gebeuren nu. Maar goed, eerst zien ..

Salapio: Beterschap voor jullie!
    Balen zeg dat je tegen de bv op gaat zien 's nachts :( Maar het is wel knap van je hoor dat je zo door gaat met bv, respect voor jou!

Pookie: Nieuwe wasmachine, leuk! Hopelijk gaat hij goed bevallen!
    Oei, wat akelig van je oma :$ Weet je inmiddels al wat meer?
    Y ook ziek :( Beterschap!
    Oh lees nu over je oma, jee wat een bikkel!

Mosa: Awh Veda weer aan de spuug :(
    Oef en jij bijna de hele nacht wakker gelegen en misselijk geweest.. Ik probeer dan altijd weer te gaan slapen (als het lukt) en dan altijd te hopen dat het daarna over is. Maar met dat virus laatst lukte dat ook niet helaas.

Oeh jakkes, maagzuur :( Ja die dingen vergeet je dan weer he..

Hanna: Awh Svinthe ook niet lekker.. wat is dat toch met al die kindjes ineens :(

Sanne: Lekker zeg dat Feli door aan het slapen is. En jakkes van je misselijkheid!
    Samenwonend voor jou. Maar lijkt me wel een leuke functie, hopelijk wordt het iets!
    Als je trouwens voorbeelden wilt van CV's of brieven maken dan roep je maar! Ik heb genoeg liggen, dan scan ik het wel even voor je in en kan ik het naar je emailen als je wilt :)

Ik zit trouwens nu even te kijken maar op die voorbeelden staat niet eens 'burgelijke staat' op...

Over solliciteren: Steeds meer bedrijven vragen inderdaad pasfoto's maar daar solliciteer ik dan al niet, wat maakt het uit hoe iemand eruit ziet?! En hobby's e.d geven ze (cwi) je wel als tip om op te schrijven, zo kunnen ze ook een beetje een beeld van iemand vormen maar het is niet verplicht. Tja en je moet nu toch op de een of andere manier opvallen tussen al die andere ;)

Zeehondje: Ik ken je dan wel niet meer hartelijk gefeliciteerd!!!!!

All: Ik had de schrik van mijn leven vandaag... telefoon kwijt :$:$:$:$... Ik bellen met de huisfoon vanmorgen, luisteren, maar niks.. Op mijn werk steeds gedacht waar ik em gelaten kon hebben maar ik leg em altijd op een vaste plek. Bij tuiskomst zoeken zoeken zoeken maar niks. Roy helemaal depri gebeld.. tja dan maar KPN bellen om em te blokkeren voor als ie gepikt zou zijn. Toch nog eerst maar even mijn moeder gebeld of zij hem toevallig nog had zien liggen vanmorgen... Lag ie in de tuin :(:(:( Pfff, heb ik em gisteravond na het zwemmen uit de auto laten vallen ofzo en is hij daar belandt maar jee.. hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen. Nu even afwachten nog want hij ligt bij mijn moeder op de verwarming. Het hoesje was helemaal nat dus in hoeverre m'n telefoon het nog doet?

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Shopse voor jongenskleertjes :)

All: Had trouwens weer een lage temp vanmorgen :( + telefoon kwijt = baalochtend gehad.. maarrrrr...
    Heb net een ovu-testje gedaan ennnn joehoe hartstikke zwanger van een ei :D
    Gisteravond geklust dus kandidaatjes zijn paraat :):p Nu hopen dat er gedated gaat worden :D

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pookie, beterschap voor je oma!! Is wel schrikken zo natuurlijk.. Hoop dat het toch snel beter wordt.

@ Mosa, bah blijft wel lang hangen zo bij Veda he :( niks aan. Echt een ziekenboeg bij jullie thuis hehe. Beterschap voor jullie allemaal.
    Getsie maagzuur.. Eigenlijk vreemd he dat zo'n ukkie nu al voor die dingen kan zorgen in je lijf haha. Hoop dat je er wat tegen kan.

@ Sanne, fijn dat Feli weer goed slaapt! Ja als Feli het verder goed doet kun je het altijd zonder osteo proberen idd, als je ze nodig hebt dan kun je altijd weer bellen. Irritant dat je nu al over moet geven bah zo vroeg dan al he. Had je dat met Feli ook??

@ Salapio, hoeveel voedingen krijgt T eigenlijk??

@ Zeehondje, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een geweldig nieuws!

@ Sterre, getss leuk verhaal van je foon :( niks aan! Hoop dat 'ie nog iets doet :( . Super spannend met je ovu test, dan zou je zeggen na regen komt zonneschijn ;) daar heb je je foon vast wel voor over haha. Spannend.

Gisteren was ik met D weg geweest de hele dag.. 's Ochtends slaapt ze altijd maar 1 uurtje. 's Middags slaapt ze van 3 tot 5 of soms tot etenstijd, is maar net hoe druk ze het heeft gehad. Maar die middag dus gisteren maar 1 uur en een kwartier omdat we naar huis moesten natuurlijk. Toen was het gillen met avondeten! Niet te genieten en mijn man werd zowat gek er van en D wilde amper eten. (Ik heb er nog wel de helft ingekregen in haar wipstoel waar ze fruit krijgt, ik zei tegen haar dat het fruit was hahaha ze trapte er in ze keek even vreemd (zei weer "lekker, fruit!") maar at toen wel even de helft op haha slimpie ;) .) Maar ja nu is dit de 2e keer en dan denk ik hoe doen anderen dat toch?? Want anders kun je toch nooit een middag weg?? Gewoon warm eten dan geven als je thuis komt rond 5u en dan naar bed of??

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zeehondje; VAN HARTE GEFELICITEERD!! Het wachten is beloond.

@sanne; Solliciteren op kantoorbaantje, wie weet lukt het. Maar ik zou hobby's alleen vermelden op mijn CV als het een van waarde is voor de functie waarop ik solliciteerde.

We zijn net bij oma geweest en het gaat wel goed met haar. Ze ligt alleen met 3 mannen op een zaal. Dat vind ik toch wel wat vreemd hoor. Ze heeft nu medicijnen en totdat die goed aanslaan moet ze blijven, en dat wordt zeker wel dinsdag:(

6. Loe

Loe Niet meer actief

alweer even heel snel, zo'n beredrukke dag achter de rug!
    Even voor iedereen en alle kindjes hier: beterschap!
    L. is vandaag naar het consternatieburo geweest, onderin mijn handtekening het resultaat. Hij heeft een grote navelbreuk,hierop hebben ze geadviseerd pcle creme van biodermal te smeren, deze heeft l. vandaag van opa en oma gekregen 'voor kerst'haha.
    Hij heeft weer inentingen gehad (brullen) en prikken voor schildklier (brullen). Thuis van zijn schema af, dus brullen, maar na flesvoeding weer routineschema, en toen ging het slapen goed. Nu wordt hij net wakker.

Ik heb mijn verhaal denk ik niet helemaal goed neergeschreven. Merkte ik ook omdat ik het verhaal ook heb gedaan bij 'baby en dreumes'met als onderwerp iets van 'pfff, iemand een idee' . L. heeft geen honger dan, kan alleen 'zichzelf niet vermaken'. Hoe zeg ik dat nu precies. Heb het daar nog een keertje anders proberen uit te leggen. En we hebben nu andere spenen gekocht, van avent. hopelijk gaat dat beter. ga het NU uitproberen.

Fijne avond allemaal!!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, fijn weer een wat betere nacht na de beroerde nachten van afgelopen week! Het is je gegund ;) Hopelijk komende nacht ook weer een goede!

Sanne, het moet juist zijn "Veda/Feli wordt grote zus' dus met dt in plaats van alleen een d ;)

Hoe was het bij de osteopaat?

Zeehondje, nogmaals gefeliciteerd :) Echt zo gaaf voor je! Dringt het al een beetje tot je door? Hebben jullie het al tegen anderen verteld?

Melisa, lijkt me juist leuk om veel nieuwe kleertjes te mogen kopen :D

Sterre, volgende week dus de operatie van Roy, toch wel spannend! En hopelijk valt het idd mee!

Schrikken van je telefoon, maar gelukkig heb je hem weer gevonden! Hopelijk mankeert er niets aan, en kun je snel weer herenigd worden met je oude vertrouwde telefoontje :)

Heel fijn van je ovulatietest! Nu idd maar hopen op een date en dan een goede match :D Ik hoop zó dat dit jouw maand gaat worden!

BabyD, lastig hoe je dat het beste aan kunt pakken met D! Ik denk dat het even uit proberen is of er een manier is die beter werkt voor haar. Of eerst even in bed leggen als jullie thuis komen, maar dan bijv. een uurtje en dan wakker maken en avondeten geven? Of meteen als je thuis komt eten geven en dan naar bed?
    Wij deden meestal de eerste methode, dus eerst even op bed leggen zodat ze in ieder geval even de ergste slaap weg kan slapen, maar ook dit werkte niet altijd ;) Dat zijn toch wel de lastige dingen met een kindje, en daarom is het op een gegeven moment ergens ook wel lekker als ze minder slaap nodig hebben overdags. Het lijkt dan ook of ze makkelijker wakker kan blijven (op een normale manier, dus zonder helemaal overprikkeld/oververmoeid te raken ;)).

Pookie, fijn dat het redelijk gaat met je oma, maar met 3 mannen op een kamer vind ik ook vreemd! Maar hopelijk slaan de medicijnen goed aan, en komt ze er weer snel bovenop zodat ze met een paar dagen weer naar huis kan!

Heeft Y niet meer overgegeven?

Loe, ach, arme L! Wat sneu, een navelbreuk :( Hopelijk helpt die creme, want dit is wel heel rot! Ik hoop dat hij nu weer iets beter in zijn hum is en dat het vanavond/vannacht ook goed gaat!

Hanna, hoe is het nu met Svinthe?

All, fijne avond!
    Mijn vriend is nu buiten kerstversiering aan het ophangen, zo gezellig :D
    Ik heb pas één of ander iets gekocht om bandjes van de videocamera (hebben we iets van 8 jaar geleden gekocht) via de computer op DVD's te kunnen branden, dus daar ga ik straks maar eens mee pielen. We filmen Veda heel vaak, dus het zou fijn zijn als ik het op DVD zou krijgen, bewaart wat makkelijker.

10 december blijft voor mij een aparte datum. Ik heb geloof ik weleens geschreven dat ik, toen ik nog op school zat, een bijbaantje bij een benzinestation heb gehad en dat ik toen een gewapende overval heb meegemaakt? Dat is toen op 10 december gebeurt, en vandaag alweer 10 jaar geleden. Met dat soort dingen zie je altijd helemaal hoe hard de tijd vliegt! Ik heb er totaal geen moeite meer mee hoor, maar die datum blijft me nog altijd bij.

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Weekend :D

Wel druk we gaan zo naar schoonouders toe. We hebben sinds vandaag 2 groene trappen :D. Om te voorkomen dat onze voeten ook groen worden en we dan groene voetstappen door het hele huis krijgen gaan we bij schoonouders logeren ;).

@ Zeehondje, GEFELICITEERD
    Wat zullen jullie blij zijn :)

@ pookie, oh wat naar toch van je oma, knuf!
    Raar ook dat ze bij 3 mannen op zaal ligt ;). Ach ja, dat 'ligt' dan aan de afdeling. Ik lag na een blindedarmverwijdering op m'n 23e op een zaal met oude mannen en vrouwen

@ BabyD, gezellig op stap geweest gister. Alleen D daardoor slechter geslapen,d at is dan weer jammer ;). Vooral omdat ze er zo onrustig van wordt.
    Met J gingen we gewoon op pad. Wel proberen dat zoveel mogelijk tussen slaappjes te doen en anders even wat later op bed. Eten wanneer ze honger had en avondmaaltijd altijd rond etenstijd 6-6.30 uur bij ons. Onze avondmaaltijd is wel stipter geworden sinds J mee-eet, kon ook gerust 8 uur zijn, maar dat is voor J veel te laat ;).
    Ik zou het gewoon blijven proberen als ik jou was, maar ook opletten hoe D reageert. En daar dan op inspelen.

@ Salapio, knuf voor alles! 's nachts veel blijven voeden is ook wel heel vermoeiend, zeker als het vaker is dan 1 keer of dat je vaker eruit moet voor 1 van je kinders. Snap wel dat je T dat wil 'afleren', voor zover hij daar inmee gaat ;).

@ Sanne, knuf voor je misselijkheid. Dat lijkt me lastig met al die kindjes die er zijn ;). Maar je wil toch een bureau functie. Lijkt me leuk om te kunnen combineren met de kinderen.

@ Mosa, pasfoto's ook zo'n onzin. Werkt vaak averechts. Dan nemen ze de meest hollands uitziende persoon aan. Zo slecht. VOor de meeste functies ook totaal niet relevant.

Ondertussen alweer gegeten en gaan we zo op weg...
    Fijn weekend allemaal :)!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uit mn hoofd :D

Sanne, T wil geen fles meer dus dat is helaas geen optie

Sterre, ei zoekt visje om negen maanden mee te hokken ;)

BabyD, T drinkt zo'n 4x: ochtend, rond 10u, middag, rond 19u.

Pookie, wat vind je oma van al die mannen?

Melisa, is errug leuk hoor een jongen (net zo leuk als een meid maar wel anders :)) ... en ook hele leuke kleding (had ik niet gedacht, maar jawel) :D

Zeehondje, supergoed meid! Gefeliciteerd!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, en hoe zit het met de vingers?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Enerverend dagje op school. Tijdens de zwemles heeft een kind uit de andere groep een kind uit mijn klas gebeten......
    Tot bloedens toe....
    Ik ben nu 14 jaar juf, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Solliciatie, ik heb nog nooit mijn hobbies in een brief vermeld...
    Forumverslaafd en kletsen hahahahahahhahah, is niet zo handig he?
    Oh ja en winkelen :D

Sanne, oei, zo misselijk...
    Hopelijk is het snel voorbij, maar het is voor het goede doel he?
    Sterkte ermee!
    Succes met de solliciatie hoor.

Pookie, beterschap voor je oma.

Salapio, och toch maar weer aan de nachtvoeding....
    Groot gelijk!
    Svinthe heeft ook zo'n fase gehad. Je probeert vanalles maar wat ze écht willen is gewoon drinken.

zeehondje, ik vind het zo heel erg leuk voor jullie dat je zwanger bent.
    helemaal top gewoon!!

Melisa, maatje 50, nee daar zijn ze echt heel snel uit.
    Heb je al wat gekocht voor jullie kleine vent?

Sterre, handige plek voor je telefoon... de tuin... :D:D:D
    Gelukkig heb je hem weer terug!!
    Joehoe een mooie ovutest... nu nog even de temp omhoog en dan maar weer afwachten.
    Wij wachten gezellig met je mee!

Loe, L weer goedgekeurd. Fijn!

Mosa, buiten ook lampjes. Gezellig hoor.
    Wij krijgen in de straat elk jaar kerstbomen buiten. Daar doe ik dan ook lampjes in.

afrola, fijn weekend voor jou ook.
    Veel plezier bij je schoonouders!

Nu lekker TVOH kijken :D

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren de laatste en nu de eerste!
    lekker uitgslapen vandaag. Heerlijk hoor.
    Mijn man is nu in het oosten van het land een mooie laminaatvloer aan het ophalen. Koopje, voor in de achterkamer!
    Straks ga ik als Svinthe er zin in heeft haar op de foto laten zetten in de supermarkt hier.
    Ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zit een broodje met hagelslag te eten en mn bord wordt bijna schoongelikt door M :D :D :D

Hier goeie nacht: T rond 0u, maar ging na knuffel van papa weer lief slapen. M werd iets daarna wakker, ik dacht eerst dat T weer aan het zeuren was en vond dus dat pa maar in actie moest komen. Totdat tussen het klagerige huilen duidelijk paaapaaa paapaaa paaapaaa begon te klinken ... was dus M. Die ging na wat rugkriebelen weer lekker slapen tot 815! Jammer voor Jan was T om 6u al wakker, even tanken bij mij en ik mocht uitslapen tot 9u (werd wakker gemaakt door M en T en Jan met jus en koffie = goddelijk).

T-alarm gaat al weer. Ligt net een uur te maffen ... (duidelijk tandenperikelen hier, al twee poepbroeken en die doen ook pijn aan zn billen)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes bij de super straks! Hopelijk wil Svinthe mooi poseren 8)

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pookie, hopelijk slaan de medicijnen goed aan.. Is niks aan zo!

@ Loe, dus L ookal een grote navelbreuk....... Pijn, pijn, pijn voor de kleine man :( weet wat het is.... Maar het zakt echt weer af. Ook de pijn gaat weg voor L. Bah zeg, daar kan hij ook wel zo erg om huilen hoor, had D ook. Ze kunnen wel zeggen dat zo'n kleine er geen pijn van heeft (zei CB en chirurg van ZH tegen ons) maar bij D kwamen de darmen er gewoon naar buiten en dat zal L ook wel hebben?

@ Mosa, ik had haar dus die 1e keer op bed gelegd, maar toen was het huilen en huilen.. Het is echt uitvogelen allemaal ja. Nou vanmiddag maar weer een poging want kan alleen deze zaterdag van dec. even de stad in... Hopen maar dat 't goed zal gaan haha.
    Leuk kerstversiering buiten! Wil het elk jaar ook maar moet het toch echt eens een x gaan halen vind het zo gezellig he.
    Ik vind de tijd ook heel erg snel voorbij gaan 10 jaar is nu achteraf niks.. Maar gelukkig dat je geen moeite met die datum hebt is toch niet niks wat je dan meemaakt.. Bah.

@ Afrola, blijf het ook wel proberen met D, maar mijn man komt dan ook moe thuis en dan krijg ik de "schuld" dat D zo aan het huilen is en niet wil eten. Dan denk ik, ik moet toch wel weg kunnen ookal is ze nog zo klein :$ . Ze slaapt nu eenmaal op tijden dat je niet bij mensen kunt blijven zitten en ze eerder uit bed moet maar dan kan ik toch ook niet thuis blijven zitten de hele week lang moet er niet aan denken..

@ Salapio, hahaha ooh schattig dat ze je bord helemaal schoon likt haha. Wel een leuke wakker-maak actie met kindjes en man en ontbijt, heerlijk ja.

@ All: D krijgt volgens mij haar 1e tandje bovenin :D . Onderin zie ik helemaal niks maar boven zit een klein wit puntje alleen voel ik die dus niet. Maar het zal toch wel een tandje zijn :( . Lijkt me wel vreemd hoor wanneer ze tandjes krijgt, ze is dan zo geen baby meer. Ze blijft ookal staan bij de tafel, zo lief! Alleen kruipen doet ze niet dus waarschijnlijk zal ze dat wel overslaan...
    Ze gaat onze hondjes ook steeds interessanter vinden, de kleinste is nu al vaak het slachtoffer dan grijpt ze die haartjes vast joh :) .

Fijn weekend meiden!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Bedoel je dat naar aanleiding van groene voeten opmerking, anders snap ik het niet ???

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Haha ... ik dacht al ... misschien issie wat te cryptisch. Maar inderdaad :)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Wat is het rustig. Even een momentje laptop tijd gestolen bij schoonouders. 't is gezellig hier. Man en ik gaan straks shoppen, uiteten en naar de film met z'n tweetjes, helemaal zin in :):)

J vind het tegenwoordig niet meer zo leuk om bij anderen te slapen. We hadden dat vorige week bij mijn ouders gemerkt en gisteravond bij schoonouders dus weer ;). Duurde ruim 2 uur voordat ze eindelijk in slaap viel. Vanochtend was ze gelukkig wel heel laat wakker 9:10 maar om half 11 viel ze alweer om van de slaap. Ligt dus nu lekker te pitten ;)

@ BabyD, soms is het zo lastig met die kindjes om uit te zoeken wat werkt. Maar kan me voorstellen dat je niet de hele week thuis wilt zitten. Jammer dat je man boos wordt 's avonds.
    D bijna 1e tandje spannend. Veranderd het gezichtje zeker van ;)

@ Salapio, heerlijk dat je een goede nacht had en lekker mocht uitslapen. En dan als toetje ontbijt op bed heerlijk :)

@ Hanna, ook tvoh fan :), ik ook, maar gister helaas niet kunnen zien.
    Lekker uit kunnen slapen vandaag. Heerlijk en vanmiddag nog Svinthe op de foto in S. Veel succes en plezier ;)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het poseren is denk ik wel aardig gelukt.
    Het was niet druk, dus we hoefden niet lang te wachten. Dat was wel fijn.

Afrola, ja leuk he TVOH!
    Veel winkelplezier en leuk dat jullie ook nog naar de film gaan.
    Welke wordt het?

Salapio, haha die M een echte hagelslagfanaat.
    Lekker uitgeslapen jij!
    Ikheb tot half 9 geslapen. Morgen heb ik vroege dienst :D

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@hanna ow leuk dat het poseren van svinthe goed gelukt is :D ik ben benieuwd naar het resultaat :) haha jij vast ook;) en tvoh wat is dat?? (ik klink vast heel dom nu hahaha, maar ik ken het echt niet)

@afrola ow J die niet zo graag meer ergens andes slaapt, wie weet even een fase of??

@babyd wie weet dat je meiske daarom niet zo lekker meer wilt slapen, door dat tandje? en feli was ook een moeilijke slaper/eter dus toen ben ik echt wel weken niet weg geweest op slaaptijden van haar, alleen tussendoor heel even, om te zorgen dat ze toch het ritme van slapen zou krijgen.

@all

sorry dames verder is er ff niets blijven hangen!

feli ging vanmorgen pas laat voor het eerst slapen pas rond half 11 sliep ze en ze lag er toen al een uur op haha, maar ze heeft wel tot kwart voor 1 geslapen! dat is nog nooit eerder gebeurd..

nu ligt ze er weer op, maar ze is het er nog niet mee eens, maar ik moet echt ff wat hier in huis doen en de auto opruimen (hai heeft hem vanavond nodig en hij is na de zomervakantie nog niet opgeruimd!!! haha)

vanmorgen even cadeautjes gehaald, morgen verjaardag van broertje en stiefmoeder, zal w.s. wel gezellig zijn:)

nou dames, groetjes weer!!

Deel Deze Pagina