Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik kom vandaag even zwaaien, heb een hele drukke dag gehad. Vanochtend geklusd en vanmiddag geshopd met een vriendin. Heel gezellig, maar nu ben ik bekaf. Hoop op een hele goede nacht. Net als bijna alle moeders zijn die van mij vaak ook maar zozo ;).

    Alleen nog even een knuffel voor Sterre, schaam je niet dat je even moest wennen aan Noah hoor. Praat erover en wacht als het je hoog zit ook niet met naar de ha gaan.
    Direct na de bevalling duurde het bij mij ook een paar minuten voordat ik echt aandacht voor Josien had. En je leest dan vanalles over hoe moeders hun kind onderzoeken direct na de bevalling en zo, dat heb ik toen niet gedaan. Daar voelde ik me al schuldig om. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
    Ieder lichaam is anders en iedere bevalling ook en een hele moeilijke bevalling heeft zo'n weerslag op jezelf dan is het soms lastig om aandacht oid te hebben voor iets anders.
     
  2. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Iedereen thanx voor de lieve steun! Doet me héél goed :)

    Woops: Sjee ja dat lijkt mij ook heel vreemd om voor de laatste keer bij je vk te zijn geweest. Maar wel vervelend dat het je eigen niet was. Ik vond het ook enorm jammer dat mijn vk mijn bevalling niet mocht doen.. is toch een domper na zo'n lange tijd 'samen'.

    Sheann: Fijn dat je kleine man weer de oude is! Is toch niks he als ze zo van slag zijn :(
    Ik heb zelf ook steeds een voeding ertussen uit gelaten, om en om zeg maar en zo afgebouwd. Ik kan me wel voorstellen dat het dubbel aanvoeld.. ik had er zelf ook best moeite mee. Maar gelukkig heb je nog even om af te bouwen e.d.

    Mosa: Fijn zeg dat je lekker gewinkeld hebt en nog leuke kleertjes kunnen scoren. 60% korting is zeker de moeite!
    Dank je wel voor het laten weten hoe de fotocollage is geworden. Ik ga morgen kijken of ik er ook wat moois van kan laten maken.
    Inderdaad gek dat ze nauwelijk hebben gereageerd bij jou toen je overtijd liep. Inderdaad een puntje waar je de volgende keer beter op gaat letten. Ik zou me ook niet meer met bepaalde dingen laten weg sturen de volgende keer.

    All: Ons mannetje heeft slechte zin vanavond.. Hartstikke moe en niet willen slapen ;) Ga pap maar even aflossen :)
    Fijne avond!
     
  3. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, hopelijk idd een goede nachtrust voor jou/jullie! Maar wel goed dat je zo fanatiek aan het klussen bent!

    Sterre, gewoon van je af kletsen hier als je er behoefte aan hebt hoor!
    Balen dat Noah vanavond slechte zin heeft, hopelijk valt hij over niet al te lange tijd in slaap!

    Ik las net dit:
    Hoi,

    De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid.
    We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden.
    Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen.

    Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen.

    Lotte


    Dus dat geldt ook voor ons topic. Maakt natuurlijk niet uit, maar dan weten jullie het :)
     
  4. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ben ik nu zo nuchter? Ik lees in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html#post6432728
    allemaal berichten van mensen die niet willen dat oude topics weggegooid worden omdat er allerlei herinneringen enzo instaan.
    Mij maakt dat eigenlijk niet uit, ik was in ieder geval niet van plan om alles terug te lezen wat ik getypt heb (dan mag ik wel extra weken vrij gaan nemen :)).

    Hebben jullie dat ook, of maakt het jullie net al mij niet uit?
     
  5. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik had inderdaad al in de gaten dat het forum weer erg traag aan het worden was. Ik vind het van de ene kant niet erg, als het daarom weer sneller gaat dan is het wel fijn maar van de andere kant kijk ik weleens terug naar bepaalde pagina's dus dat is dan wel jammer als het niet meer kan.

    Noah was na de fles weer gezellig maar nu hij in bed ligt is ie weer boos :D.

    Slaap lekker!
     
  6. djaar77

    djaar77 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen maar vooral een slaperige morgen!!

    Ik heb niets te melden maar wilde me wel weer even melden voor deze werkdag.

    doei,doei
     
  7. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goedemorgen Djaar ;)

    Afrola: Schattig he als ze de hik hebben. Op het eind had hij het een paar keer per dag en toen werd het wel vervelend.
    Hartkloppingen had ik een enkele keer maar dat was niet heel erg.

    Sterre: Wat vervelend dat je nog last hebt van hoe je bevalling en je kraamtijd is gelopen. Ik heb het ook heel moeilijk gehad tijdens de eerste weken, heb heel erg last van angsten gehad en zat iedere dag wel te janken om iets anders.
    Zou het kunnen dat je een postnatale depressie hebt of is dat weer te overdreven. Ik zou iig wel even langs de huisarts, beter te vroeg dan te laat.
    Ik zie er ook erg tegenop om weer naar mij werk te gaan ook al duurt het nog zo lang. Had ik het maar achter de rug. Ik heb dat ook dat ik me vriend er niet iedere keer er mee lastig wil vallen en dan ga ik me groot houden. Dit hou ik alleen nooit zo lang vol :)

    Mosa: Ik vind het wel fijn dat het forum opgeschoond wordt. Ik hou wel van een beetje privacy en zou ook niet alles terug willen lezen.
    Weet je ook wanneer ze de grote topics gaan sluiten.
     

Deel Deze Pagina