Voorspelling waarzegger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Theekopje998, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theekopje998

    Theekopje998 Nieuw lid

    1 sep 2020
    1
    0
    1
    Jaren terug ben ik bij een waarzegger geweest en die zei dat ik 3 dochters krijg. Dit was voordat we kinderen hadden en nou hebben we intussen 2 dochters en man en ik willen graag voor een 3e gaan. Ik heb een voorkeur voor een jongen maar ik denk dat we weer meisje krijgen omdat dat is voorspelt. Ik ben terug naar een waarzegger geweest en die zij dat we nog een dochter zullen krijgen.
    Wie heeft dit ook meegemaakt? Kwam de voorspelling uit?
     
  2. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.207
    1.054
    113
    Niet helemaal hetzelfde maar toen ik zwanger was van de oudste was ik bij een medium en die zei dat ik drie kinderen zou krijgen, twee meisjes en een jongen. Ik vond dat echt bizar want ik vond twee kinderen meer dan zat. Toen ik er eenmaal twee had, vond ik het goed en dacht 'zie je wel, ze heeft geen gelijk'. Een jaar later begon het ineens te kriebelen en nu hebben we er drie haha. Overigens wel twee jongens en een meisje dus dat had ze dan weer niet goed
     
  3. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Waar vind je zoiets? Wij wonen in een dorp maar zou ook weleens naar een waarzegger willen :D Of iemand die hand kan lezen. Als ik erop ga googlen dan kom ik de raarste dingen tegen
     

Deel Deze Pagina