Voorstellen na overhaast topic testen ;)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door JustBreathe, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustBreathe

    JustBreathe Actief lid

    29 aug 2013
    180
    218
    43
    Hoi allemaal,

    Na mijn kreet om ervaren ogen nu even officieel mezelf voorstellen.

    Ik ben 35 jaar en op een kleine periode na in 2013 (vandaar toen al aangemeld) was ik er van overtuigd dat ik geen kinderen wilde. Mijn man altijd wel al en die zei: wacht maar tot die biologische klok gaat tikken.

    Nou die ging tikken en hoe. Ik ben nu ongeveer 7 maanden gestopt met de pil om te kijken hoe ik me zou voelen zonder en vanaf de eerste maand redelijk regelmatig ongesteld. Wat ik heel bijzonder vond na zeker 20 jaar de pil slikken.

    Deze maand is echter de eerste maand dat we er voor gingen. We hadden vorige maand weer een gesprek erover en merkte dat er toen wel iets begon te kriebelen... Voor het eerst. Het klinkt raar maar ineens kon ik de aanwezigheid van mijn niet bestaande baby gewoon voelen. Ze was er al. En het is een ze want het wordt een meisje.
    En vanaf de dag dat we sex hadden wist ik het.

    Gisteren kon ik niet langer wachten en heb een test gedaan zoals te zien is in het andere topic. En ik ben er heeel vroeg bij want vrijdag zou ik eigenlijk pas ongesteld moeten worden.

    Het kan nog alle kanten op gaan dat weet ik, maar het voelt zo goed en kloppend. Alsof dit kindje er altijd al klaar voor was om op dit moment in mijn leven te komen.
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Welkom (terug).
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
     
  3. Pickwickje

    Pickwickje Actief lid

    19 aug 2020
    295
    220
    43
    Vrouw
    Wat bijzonder! Gefeliciteerd en welkom!:)
     
  4. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom en gefeliciteerd! :)
     
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina