Ik kom meekletsen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Bibuma, 10 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibuma

    Bibuma Lid

    10 sep 2019
    14
    7
    3
    Vrouw
    Na al een tijd mee te lezen heb ik mezelf nu ook aangemeld om mee te kletsen.

    Heel kort wat over mezelf. Ik ben 35 jaar en al jaren samen met mijn lieve man. Dit jaar ben ik onverwacht zwanger geraakt, ondanks gebruik van anticonceptie. Helaas hebben we enkele weken later met veel verdriet de zwangerschap moeten afbreken omdat er afwijkingen bij het kindje werden vastgesteld. Gelukkig zijn we hierin goed begeleid en is het ‘goed’ verlopen.
    Sinds de zwangerschap is mijn kinderwens als een bom ingeslagen. Nooit eerder had ik zo’n oergevoel! Ik gun mezelf nog wel even tijd om van deze periode te herstellen, ook al kan ik eigenlijk nergens meer aan denken zonder een baby in mijn hoofd! De wens is om vanaf november te gaan voor een nieuwe zwangerschap en hopelijk in 2020 een kindje te krijgen dat bij ons mag blijven.
     
  2. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Hoi!
    Leuk dat je mee wilt kletsen. Wat verdrietig voor jullie dat deze zwangerschap afgebroken moest worden. Ik hoop de volgende zwangerschap goed zal verlopen.

    Kom er maar gezellig bij!
     
    Bibuma vindt dit leuk.
  3. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig dat jullie dit hebben moeten meemaken. Begrijpelijk dat het verlangen dan opeens heel erg groot kan zijn. Je hebt ergens naar uitgekeken, over gedroomd en gefantaseerd en valt dan opeens weer weg.

    Welkom en ik duim mee voor een 2020 baby!
     
    Bibuma vindt dit leuk.
  4. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    455
    179
    43
    Vrouw
    Gouda
    Welkom
     
    Bibuma vindt dit leuk.
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     
    Bibuma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina