Voorstelmomentje.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Tris1993, 25 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tris1993

    Tris1993 Lid

    25 feb 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Zuid limburg
    Hallo, ik ben Patricia, ookwel tris genoemd, en word als het goed is eind april moeder van mijn eerste wonderkindje. Hoewel de zwangerschap alles bevat wat tegen kan zitten sta ik er heel positief in en heb daar al genoeg mn complimentjes over gehad van mensen die zelf door de helft minder tegenslagen al depressief in een eerdere zwangerschap thuis hebben gezeten...
    Ik laat mezelf niet zomaar kennen, hoewel ik bij de verloskundige mn mond eerder open had moeten trekken. Zij maakte me erg onzeker over de kilo's die er helaas aankwamen maar waar ik weinig aan kan doen en eigenlijk alleen maar slechte dingen kon vertellen wat ik moest gaan verwachten wat betreft de komst van de baby, die overigens door mij veel te groot en zwaar zou worden.
    Niks is minder waar werd me gezegd in het ziekenhuis... godzijdank! En gelukkig mag ik terug blijven komen op de tweede lijn voor de controles, checks en bevalling. En over die kilootjes teveel werd ook gezegd dat het niets uitmaakt omdat het logisch is door het gehele plaatje dat ik behoorlijk wat aankom...

    Ik hoop mensen wat positiviteit mee te kunnen geven als ze het nodig hebben in de zwangerschap... Zoals ik al zei: ik heb bijna alle tegenslagen die je je maar kunt bedenken maar ik zeg altijd dat het fantastisch gaat! Hoe het echt gaat mogen jullie ook weten, als de nadruk maar niet continu gelegd wordt op het negatieve...want daar zit ik niet op te wachten!

    Voor de rest ben ik gewoon benieuwd naar mensen hun vragen en misschien wel dingen waar ik nog niet over heb nagedacht en gewoon wat kan lezen.

    Cheers!
     
  2. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welkom!
     
  3. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom!
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Welkom!
     

Deel Deze Pagina