hoi, bijna 22 wk zwanger nu en sinds 3 dagen voel ik constante aandrang om te plassen, met name overdag en als ik in beweging ben.. echt een heel onprettig gevoel... ik dacht dat dit meer iets was voor de laatste weken? wat zegt dit en is dit blijvend?
Heb je geen blaasontsteking? Verder kan het zo zijn dat je beebje ietwat ongelukkig ligt en op je blaas drukt. Niks om je zorgen over te maken, maar ik zou een blaasontsteking wel even uitsluiten.
Ik had het ook, en inderdaad blaasontsteking... Dus even urine wegbrengen, en nu sinds mijn kuurtje heb ik het al bijna niet meer.
komt blaasontsteking vaker voor tijdens zwangerschap dan? nooit aan gedacht dat dat het zou kunnen zijn eerlijk gezegd..
Jazeker dat komt juist vaak voor. En daar moet je echt mee naar de dokter. Kan een vroeggeboorte veroorzaken. Zou als ik jou was maandag even wat urine wegbrengen. En even naar de dokter gaan.
ik heb hier ook heel veel last van, vooral als ik loop word het heel erg. De verloskundige gaf aan dat het kwam doordat de kleine in stuit ligt met benen in kleermakerszit heel laag in mijn buik. Iedere beweging die de kleine maakt voel ik dus op mijn blaas en als ik ga wandelen, zakt de kleine nog meer naar beneden door de zwaartekracht. Maar het kan inderdaad ook een blaasontsteking zijn. Succes.
toch een blaasontsteking.. uit urine kwam dit niet, toen een kweek afgenomen. krijg nu kuurtje nutrifuatine voorgeschreven. iemand hier ervaring mee? vind het toch wel beetje vervelend en eng.. hoop zo dat het goed aanslaat!