Voorweeen of toch niet....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door PrisEnKids, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ik heb sinds gisteravond een uur of 8 flinke voorweeen alleen wordt mijn buik niet hard, kan dit?
    Ook is ons meissie sinds die tijd extreem rustig.
    Heb een angelsound dus weet dat ze oke is maar maak me wel zorgen nu.

    Ook is mijn hartslag de hele tijd tussen de 115 en de 120...mijn bloeddruk is wel redelijk, ietsjes te hoog maar 133/91 gaat toch nog net?

    Kan het zijn dan de voorweeen toch echte lichte weeen zijn?Want ze komen nu als sinds 8 uur onafgebroken.Maar er zit geen regelmaat in en me buik wordt niet hard.

    Hoop op een snel antwoord wat wordt hier gek van, maar ben bang dat ik zeur als ik naar het zh bel :cry:
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    waarschijnlijk gaat het kindje indalen, dat kan zo'n zeurderige pijn geven onderin, daarbij hoeft niet je hele buik hard te worden. Dat je hartslag wat hoger is is geen probleem, je bloeddruk is ok, wel wat hoog ja, maar dat houden ze wel in de gaten.
    Je kindje krijgt minder ruimte om te bewegen, maar je moet het wel elke dag een aantal keren voelen. Kriebelen, schuiven, de hik dat telt allemaal mee.Bij twijfel bellen en overleggen.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina