Voorwerpen aan de muur boven de box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rebelleflower, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Omdat we wat ruimte te kort hadden in onze garage en de plek voor de box al leeg was heb ik vanmiddag de box opgezet. Lekker op tijd haha

    Alleen boven onze box hangt een grote klok, deze hangt er al jaren en is nog nooit naar beneden gevallen.

    Maar nu twijfel een beetje of ik deze kan laten hangen ja of nee.
    Als ik het weg haal ben ik bang dat ik wel z'n grote verkleurde vlek op de muur zie.. (het is behang dus niet te verven helaas).. maar goed ik wil de veiligheid van ons kleintje niet in gevaar brengen.

    Hoe hebben jullie dat? Niets boven de box aan de muur of wel?
     
  2. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Als de box nergens anders kan staan zou ik liever de klok ergens anders ophangen.voor het gevoel fijner.
     
  3. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oh hier hing er ook een klok boven, nooit bij stilgestaan haha. Anders voor de zekerheid even kijken hoe hij bevestigd zit en eventueel iets meer zekerheid inbouwen met een ander haakje of iets?
     
  4. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Ehm hier hing er niks boven.
    Heb nu een maand of 2 een fotolijst met het eerste pakje etc erboven hangen.
    Uiteraard goed gekeken of die goed bevestigd is, maar maak me er absoluut geen zorgen over.
     
  5. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.409
    4.730
    113
    Ik zou inderdaad even kijken hoe die bevestigd zit. Hier hangt er ook een klok boven de box maar die zit goed vast dus daar maak ik me geen zorgen over.
     
  6. Rebelleflower

    Rebelleflower Fanatiek lid

    26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Klok zat wel goed vast. Die hing aan een schroef in de muur. Heb toch gekozen om het weg te halen haha.
    Voelde toch fijner.
    Er kwam geen gekleurde vlek onder vandaan gelukkig en aan de schroef heb ik een dromen vanger gehangen :D
     
  7. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier een plankje met losse fotolijsten boven de box gehad. Niks vanaf gevallen... Zijn wel de foto's van ons overleden opa's en oma's dus die hebben vast goed opgelet...
     

Deel Deze Pagina