Verkeerde prikkels?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lisa05, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden daar ben ik weer 😄,
    Ik moet echt even m'n ei kwijt in de hoop toch te horen dat ik niet de enige ben en dat ik dus niet gek aan het worden ben. Zoals sommige van jullie mischien al eens gelezen hebben in me eerdere onderwerpen heb ik aan de prikpil gezeten, waar ik ongeveer 2 maanden geleden mee ben gestopt. Ik weet dat het een tijd kan duren eerder je zwanger kan raken enzovoort en dat zit me nu best dwars omdat ik heel graag een 1e kindje wil. Stom dat ik daar niet van tevoren aan heb gedacht voor ik ermee begon maar oke dat even terzijde.. tijdens de prikpil had ik best regelmatig kwaaltjes waarbij ik dacht van ja nu ben ik echt zwanger (ookal is die kans met de prikpil erg klein) elke keer testen gehaalt maar uiteraard met maar 1 streepje. Nu ik gestopt ben heb ik weer last van kwaaltjes alleen zijn die nu wat heftiger en meer als voorheen. Borsten lijken gegroeit, vaak misselijk, opvliegers, veel meer eten en vooral erge buikkramp af en toe en lage rugpijn. Nu wil ik geen test meer halen omdat ik niet weer een teleurstelling wil. Voel en zie ik lichamelijk wat ik WIL voelen en zien omdat ik het zo graag wil of kan er nu ook echt wat aan de hand zijn ondanks ik geen menstruatie nog heb gehad. Ik hoop dat iemand advies voor me heeft (want ik merk dat niet veel mensen hier ervaring hebben met de prikpil) of zich in mij kan vinden 😕
    Liefs, Lisa

2. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ? :(

3. Sandywich

Sandywich Actief lid

Mar 4, 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gewoon een testje doen? Dan heb je duidelijkheid.

4. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wel, alleen kan ik inmiddels bijna zelf een zwangerschapstest winkel beginnen zovaak heb ik die krengen gehaald hahaha, maar als alles maar negatief uit komt dan word je toch een beetje moedeloos..

5. Natt

Natt Lid

Apr 22, 2016
    25
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met de prikpil. Maar ik neem aan dat net zoals met de gewone pil je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen.. Deze symptomen lijken ook fel op een zwangerschap. Fijn dat ons lichaam ons zo een beetje voor de gek kan houden!! Moest je toch twijfelen, testje doen. Ook al is de ontgoocheling dan groot, dan is wel je twijfel weg..

6. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zo, ik ga eind deze week eens een testje doen, ik hou jullie hier op de hoogte!

7. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, gisteravond en vanmorgen een testje gedaan van de Kruidvat 2v5 helaas negatief. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Al die symptomen, vanmorgen lichtroze bloedverlies en nog negatief. Me lichaam houd me echt voor de gek :(

8. Patricia T

Oct 13, 2013
    30
    0
    0
    Hoi,

Toen wij voor onze zoon gingen, had ik de meteen de eerste cyclus alle symptomen die wezen op een zwangerschap. Doordat je lichaam aan het ontpillen is (ik zat aan de Diane), lijken je hormonen je voor de gek te kunnen houden. Ik was dan ook niet zwanger, maar schijnzwanger en mijn eerste cyclus duurde 73 dagen.

9. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, dat zou het best wel kunnen zijn inderdaad ..

Share This Page