vraag mbt innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce26, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik heb even een vraag is het mogenlijk dat je ei op later innesteld?
    of is het altijd tussen 5 en 10 dpo?
    ik heb vorige week donderdag/vrijdag mn eisprong gehad vandaag zit ik op 11 dpo en heb een cyclus van 26 dgn daarstraks een kv testje ertegen aan gegooid maar helaas negatief wel af en toe licht missenlijk moe en me tepels doen behoorlijk pijn nou kan dat ook zijn omdat ik ongi moet worden dat weet ik maar toch was ik nieuwsgierig of je ei altijd tussen 5 en 10 dpo innesteld of dat dit dus ook later kan zijn en je dan dus ook pas later positief test of denk ik nu verkeerd?
    bedankt groetjes en liefs joyce
     
  2. dbrgrsmr

    dbrgrsmr Actief lid

    24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid

    meestal is het wel tussen de 4 en 10 dagen maar volgens mij kan het ook wel iets langer duren.
    maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit want het is namelijk niet zo dat je gelijk positief test zodra je ei zich innesteld...je lichaam gaat pas hcg aanmaken nadat het eitje is innesteld...en dan kan het nog wel een aantal dagen duren voordat er genoeg hcg is aangemaakt om te kunnen testen...elke 2 dagen verdubbeld het hcg zich daarom adviseren ze ook vaak bij een nega test even 2 dagen te wachten en dan pas weer te testen...
     

Deel Deze Pagina