Hai, Ik heb gister al gezocht op Cranberry en toen gelezen dat er al eerder een vraag was gesteld over cranberry pillen, maar toen betrof het 100% Cranberry. Ik heb ze nu gekocht van Lucovitaal, maar daar zitten ook nog andere zaken in. Na twee eerdere miskramen wil ik elk risico vermijden, zoals je zult begrijpen. Er zit in; Cranberry extract (250 mg), Zwarte peper (40 mg), Guldenroede (40 mg), Beredruif (40 mg), Zure kers (30 mg) en Lactobacillus (5 mg). Je snapt de vraag natuurlijk al, kan ik dit slikken? Verder heb ik nog een vraag over temperatuur. Ik ben daar vorige maand mee begonnen, dus heb nog maar weinig referentie. Ik heb op dag 15 mijn eisprong gehad. Vervolgens vanaf dag 10 tot 12 een langzame dalende lijn, die daarna weer wat omhoog ging. Op dag 33 had ik een piek naar beneden, maar heb toen ook eerder gemeten na een rusteloze nacht. Vervolgens ben ik daarna heel hoog gaan zitten met mijn temperaturen. Maar sinds gister (dag 37) ga ik weer langzaam omlaag. Hoop dat je er nog wat van kunt maken. Maar mijn vraag is natuurlijk. Moet ik me zorgen maken, nu mijn temperatuur weer omlaag gaat? Ik hoop, zoals iedereen, dat ik snel antwoord krijg. Groetjes, Barbara
Hoi barbara, Na 1 maand tempen kunnen we er helaas nog niets over zeggen. Hoogstwaarschijnlijk heb j enetjes je 15e dag je ovulatie gehad. Prima! Ik zou enkel de cranberry 100% nemen,kan je geen info geven over de andere ingredienten daarom lijkt het me beter het zekere voor het onzekere te nemen. Imke